K4: Djurgårdens IF - Luleå HF, 14/3 2011
K4: Djurgårdens IF - Luleå HF, 14/3 2011
BILJETTER
LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering
SYNPUNKTER PÅ ARRANGEMANGET?
Här kan du lämna dina synpunkter
LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering
SYNPUNKTER PÅ ARRANGEMANGET?
Här kan du lämna dina synpunkter
Re: K4: Djurgårdens IF - Luleå HF, 14/3 2011
Om vi vinner imorgon och sedan den här matchen och sedan två matcher till i kvartsfinalserien och sedan hela semifinalserien och sedan hela finalserien blir det SM-guld!
Jag gillar Djurgårdens IF, de har finast färger!
Jag gillar Djurgårdens IF, de har finast färger!
Sjunga högt och dricka bärs,
ta guldet ingen pärs
ta guldet ingen pärs
Jag förstår inte alls vad du menar, men jag håller med dig till 100%
Jag är inte arg, och inte besviken.
Känns jävligt dött nu efter 3 raka torsk men vi ger aldrig upp! Vi får kriga och vinna de 4 matcher som är kvar 

-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi är alldeles för dåliga och har så varit hela säsongen. Att ledningen inte insett detta och trott att vi aka lyfta oss bara för att det är slutspel, är det som gör att vi inte förmår att lyfta oss i slutspelet. Pinsamt usel säsong från samtliga inblandade.
Och du tror att spelarna tänker likadant?Rix skrev:Känns jävligt dött nu efter 3 raka torsk men vi ger aldrig upp! Vi får kriga och vinna de 4 matcher som är kvar
Tror att de själva bara vill få ett slut på den här skiten så snabbt som möjligt.
Skitsamma, slutspelet, Luleå, allt!
Det är nu skillnaden mellan DIF och andra lag blir tydlig.
Låt oss hylla grabbarna på ett värdigt sätt trots att det blev en jävla piss-säsong.
Det är nu skillnaden mellan DIF och andra lag blir tydlig.
Låt oss hylla grabbarna på ett värdigt sätt trots att det blev en jävla piss-säsong.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- SirDIFalot
Markera nu för helvete, det är kört i alla fall.
Obefintligt anfallsspel. Bänka Widing, Nilson, Ottosson och Tjärnqvist. Upp med Weigel, Sörensen, Lill-Krüger och Mitman/Åberg.
Obefintligt anfallsspel. Bänka Widing, Nilson, Ottosson och Tjärnqvist. Upp med Weigel, Sörensen, Lill-Krüger och Mitman/Åberg.
Expert.
-
jaaaaahaaaaa.....
jätte taggad.
pallar inte lägga ner massa snack på att hylla spelarna och så vidare. Just nu är det tomt och vi åker ut mot ett jävla pisslag som inte har något i offensiven förutom abbott bröderna..
jätte taggad.
pallar inte lägga ner massa snack på att hylla spelarna och så vidare. Just nu är det tomt och vi åker ut mot ett jävla pisslag som inte har något i offensiven förutom abbott bröderna..
Djurgår'n tills jag dör!
- Lee Harvey Oswald
Upp med Lassie på topp, det gick ju bra sist.
Inte ens jag i mina mörkaste stunder (& då är det helsvart) hade kunnat spå detta scenario.
0-3 i matcher, 3 gjorda mål och ett spel som tangerar våra allra sämsta five-in-a-row-sviter från grundserien.
Ingen har lyft sig, det allra flesta snarare sänkt sig en nivå.
Men Mark har täppt till truten på iaf mig efter tidigare sågningar, han & Prinz är det enda 2 som kommer undan detta med väl gokänt.
Resten.....not so much
Spela juniorlaget & få slut på eländet,
Eller nej just de, då kanske vi vinner...
Inte ens jag i mina mörkaste stunder (& då är det helsvart) hade kunnat spå detta scenario.
0-3 i matcher, 3 gjorda mål och ett spel som tangerar våra allra sämsta five-in-a-row-sviter från grundserien.
Ingen har lyft sig, det allra flesta snarare sänkt sig en nivå.
Men Mark har täppt till truten på iaf mig efter tidigare sågningar, han & Prinz är det enda 2 som kommer undan detta med väl gokänt.
Resten.....not so much
Spela juniorlaget & få slut på eländet,
Eller nej just de, då kanske vi vinner...

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Vill se följande formationer:
Lassen-Norman-Kempe
Tim-Zibanejad-Brodin
Nilson-Ottosson-Ölvestad
Brodin-Fimpen-Hannula
Claesson-Boumedienne
Printz-Eklund
Falk-Holmqvist
Bänkar Kruger, Tjärnqvist och Kronwall. Dessa tre bidrar bara med trög skridskoåkning och dåliga beslut. Vill se Lassen gå in och smälla på från start i en förstalina.
Lassen-Norman-Kempe
Tim-Zibanejad-Brodin
Nilson-Ottosson-Ölvestad
Brodin-Fimpen-Hannula
Claesson-Boumedienne
Printz-Eklund
Falk-Holmqvist
Bänkar Kruger, Tjärnqvist och Kronwall. Dessa tre bidrar bara med trög skridskoåkning och dåliga beslut. Vill se Lassen gå in och smälla på från start i en förstalina.
- norrlandsgold
Kasta in handuken och ställ in matchen ist.. så man slipper skämmas mer..............
Det finns bara ett mål.. Träffa det!
-
Det var ju det jag skrev redan efter torsdagsmatchen.norrlandsgold skrev:Kasta in handuken och ställ in matchen ist.. så man slipper skämmas mer..............

Avgå DJ Yes!
-
Dags att visa karaktär! Visa att vi fans aldrig sviker. Skitsamma hur det går, allt är redan förlorat ändå, men ta er till Hovet och se till att föra ett j-la liv! Visa gnagarna hur riktiga fans för sig!
Alltid - oavsett - för evigt
Djurgården!
Alltid - oavsett - för evigt
Djurgården!