DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
sensei
Kontakt:

Re: DIF i Media

Inlägg av sensei »

-daniel- skrev:
Wikegård är en glappkäft utan dess like men här håller jag helt med honom! Börja coacha, för fan.
Kom igen nu, du vet att Wikegårds hela affärsidé bygger på att ha åsikter och sen sälja dem via olika medier.

Tycker att hans åsikter också många gånger känns rätt genomtänkta, och han är heller inte rädd för att utmana resten av etablissemanget.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

V-sign skrev:Wikegård har helt rätt! Förra året coachade Hardy, i år har han det inte hänt ett skit.
Gjorde han verkligen det...?
Förra säsongen från Januari & framåt var ju DIF ett självspelande piano, då kan man stå där & mysa med blocket i näven & se lagom viktig ut.
Denna säsong när aktiv coachning verkligen hade behövts & i vissa matcher kanske räddad en & annan poäng) då har Hardy gjort......precis ingenting.
-För spelarna vet vad som egentligen krävs

Wikegård har rätt då & då, även om han själv som coach inte var så framgångsrik.
(men det är ju alltid en fråga om spelarmaterial också)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Caveman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Caveman »

Slutspelet har inte börjat än.

Tycker synd om alla som lyssnar på Wikegård, vilket skämt han är.
Hardy vet väl för fan hur man coachar i ett slutspel..... (det är något som Wikegård inte har en susning om)
Användarvisningsbild
Henkos
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Henkos »

Håller med Grottmannen här. Hardy brukar coacha betydligt mer i ett slutspel.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Angående Anrell & Wikegård:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/k ... e271808.ab

Har aldrig garvat så åt en krönika, hahahaha!
DIF!
lilleman

Inlägg av lilleman »

Är det någon 08 hockey imorgon? Och i sånt fall? Vem/vilka gästar?
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Användarvisningsbild
Datsyuk_13

Inlägg av Datsyuk_13 »

08-hockey:
http://www.svenskafans.com/fantv/program/58.aspx

Bara djurgårdare som gäster denna vecka. Precis som det ska vara!
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Hoppas Janne är kvar i organisationen länge, fan vad han verkar styra upp grejer. Det var kul hur han beskrev hur satsningen på publiken gick/går till!
Användarvisningsbild
Jack Daniel

Inlägg av Jack Daniel »

Såg 08 hockey på FAN-tv.

Har inte sett nånting med Jan Ednertz tidigare och blev positivt överraskad måste jag säga. Han verkar skarp och är nog bra på att få saker utförda. Dessutom förklarade han känslan kring "AIK i slutspelet och serien kontra DIF" på ett sätt som överensstämmer med min i stora delar.

Keep up the good work Janne!
:D

Sen tyckte jag Wille var lite för snäll mot Boumidienne, jag tycker han skulle sagt att det fan inte är acceptabelt med såna utvisningar en enda gång till.

Kul program.
Användarvisningsbild
JohanPez

Inlägg av JohanPez »

08-hockey var mycket bra idag, bästa på länge vågar jag nog smälla till med.
Främst kanske för att man förberett sig på att få stå ut med en massa gliringar osv men istället
möts av noll AIK:are med undantag för Fjäll.
Mycket intressant att få höra om organisationen, vad som ligger till grund för problemen med on-ice projection och annan kuriosa.
Janne var extremt sympatisk och det känns bra att en person med sunt förnuft sitter i ledning/styrelse med en besökares åsikter och tankar i bakhuvudet :)
Användarvisningsbild
MdifSkillmo

Inlägg av MdifSkillmo »

Stod på sportbladet.se idag att ''det var sanslöst tryck på Hovet'' när AIK vann mot HV med 3-0. Vad jag kunde höra var det inte särskilt mycket bättre än vad SAIKs supportrar kom med igår. Varför skriver de aldrig så om DIFs matcher när det HELA serien varigt minst lika bra tryck?
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

MdifSkillmo skrev:Stod på sportbladet.se idag att ''det var sanslöst tryck på Hovet'' när AIK vann mot HV med 3-0. Vad jag kunde höra var det inte särskilt mycket bättre än vad SAIKs supportrar kom med igår. Varför skriver de aldrig så om DIFs matcher när det HELA serien varigt minst lika bra tryck?
Det gör dom.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

DIF_Soldier skrev:
MdifSkillmo skrev:Stod på sportbladet.se idag att ''det var sanslöst tryck på Hovet'' när AIK vann mot HV med 3-0. Vad jag kunde höra var det inte särskilt mycket bättre än vad SAIKs supportrar kom med igår. Varför skriver de aldrig så om DIFs matcher när det HELA serien varigt minst lika bra tryck?
Det gör dom.
Knappast.
DIF!
Användarvisningsbild
MdifSkillmo

Inlägg av MdifSkillmo »

Wennerholm skrev nu ''att han inte varigt med om sådant tryck sedan sm-finalen 1986 när AIK spelade SM-final senast'' hoppas han menar AIK matcher specifikt då?

Riktigt pinsamt annars...?
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Daniel942 skrev:
DIF_Soldier skrev:
Det gör dom.
Knappast.
Jo.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 6833436.ab
Säg den glädje som varar
Skriv svar