Tror inte han menade dig utan mer mig, för ja skrev ju att han inte skrivit nåt seriöst i sitt sååå himla speciella inlägg. Men ja vill inte heller bli förknippad me Jojje så...vi e helt överens!jarnkamin skrev:
HA förknippa mig aldrig med Jojje.
+
Silly season
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Har jag missat nått??? Tidigare här på silly season tråden var det snack om två nya backar. En "världsklass back" och en medel Es back. DEn vi värvade var medel backen, vid namn Martin Lidman. Jag undrar bara vem värdsklass backen var??? Han som vi aldrig fick. Om jag inte mins fel så var det Don-T eller nån som informera om värvningaran....
+
+
Jag har aldrig pratat om någon back i världsklass.jarnkamin skrev:Har jag missat nått??? Tidigare här på silly season tråden var det snack om två nya backar. En "världsklass back" och en medel Es back. DEn vi värvade var medel backen, vid namn Martin Lidman. Jag undrar bara vem värdsklass backen var??? Han som vi aldrig fick. Om jag inte mins fel så var det Don-T eller nån som informera om värvningaran....
+
Sa däremot klassback och det var Martin Lindman. Sen kan man alltid diskutera om Martin Lindman är en klassback eller inte. Stabil tror jag att han kommer bli i vilket fall.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Skrivet: 2006-05-31 07:37:33
"Som jag fattad det finns nu två namn man jobbar på. Det är därför det inte blivit något med Ales Krajnc. Skulle det inte bli något med de två huvudalternativen föreställer jag mig att Krajnc är plan B.
Ett av de namn jag hört är MYCKET intressant. Om Don T och jag har samma källa vet jag inte, men jag tror att jag också hört samma namn och som Don skriver är det en intressant spelare som går in i första eller andra backparet. Det första namnet är dock sådant att man får rysningar av välbehag när man hör det...
Tänk om man väljer att signa båda?"
Det var detta inlägg jag syftade på, Andy skrev det. Antar att namnet som man får rysningar av inte är Lidman... VEM VAR DET?????
+
"Som jag fattad det finns nu två namn man jobbar på. Det är därför det inte blivit något med Ales Krajnc. Skulle det inte bli något med de två huvudalternativen föreställer jag mig att Krajnc är plan B.
Ett av de namn jag hört är MYCKET intressant. Om Don T och jag har samma källa vet jag inte, men jag tror att jag också hört samma namn och som Don skriver är det en intressant spelare som går in i första eller andra backparet. Det första namnet är dock sådant att man får rysningar av välbehag när man hör det...
Tänk om man väljer att signa båda?"
Det var detta inlägg jag syftade på, Andy skrev det. Antar att namnet som man får rysningar av inte är Lidman... VEM VAR DET?????
+
Har för mig att det stora namnet var Hävelid, mendet var nog mest bara en dröm.
Lindman kan förhoppningsvis bli en stabil elitback, men att det skulle vara en klassback är nog att hoppas på för mycket. Killen gjorde en bra säsong i Timrå sedan har han egentligen inte visat någonting alls. Annat än att åkt ur elitserien med MIF.
Don-T hade för övrigt inget med det inlägget att göra.....
Lindman kan förhoppningsvis bli en stabil elitback, men att det skulle vara en klassback är nog att hoppas på för mycket. Killen gjorde en bra säsong i Timrå sedan har han egentligen inte visat någonting alls. Annat än att åkt ur elitserien med MIF.
Don-T hade för övrigt inget med det inlägget att göra.....
- Ritterwand
- Original Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
I det avseendet spelar det ingen roll om man knyter upp honom på ett längre kontrakt. NHL får ju plocka även kontrakterade spelare om de vill. Det man kan göra är att förhindra att han går till någon annan europeisk klubb.Pepp91 skrev:Bra skrivet, om han kommer så hoppas jag att man försöker skriva ett långt kontrakt på kanske 3 år, annars så sticker han kanske över igen om han spelar bra den här säsongen.