LHO är nog på uselt humör idag då DIF vann och Gnaget torska

Åh en sådan härlig dag!
Leijon skrev:Bra match, bättre än förväntat. Men varför håller vi aldrig nollan? Jävligt viktigt.
Vad var det jag sa?JohanPez skrev:Ingen fara på torpet, jag (tror mig) ha isolerat förlusterna till 2 par kalsonger som ikväll inte bärs.
Bered er på en härlig match
Stämmer inte någonstans, så varför hittar du på det?addeman1 skrev:Leijon skrev:Bra match, bättre än förväntat. Men varför håller vi aldrig nollan? Jävligt viktigt.
För att Riddarn aldrig har hållt nollan under sina 6 år i difs elitseriedress
Det är precis det jag menar....motivationsspelare gör mig egentligen galen. Men se till att håll den nivån nu säsongen ut! Då är allt (nästan) förlåtet.SirDIFalot skrev:Grymt irriterande att BomBom kaaaaaan vara så jävla stabil och RESOLUT, men bara visar det ibland. Hoppas det är motivationen som tryter? Då lär vi ha en fantastisk BomBom i slutspelet.
Booom Booom!
...ändå gör du bästa sammanfattningen - snyggt!Sidney Crosby skrev:Såg dessvärre inte matchen idag, men verkar ju helt klart ha varit ett rejält steg i rätt riktning. Kryckan täcker skott, Widing slåss, Mackan blixtrar till, Bom-Bom regerar och Riddarn håller hyfsat tätt bakåt.
Härliga Djurgårn!