Kul att se Nisse och höra publiken hylla honom.
Edit: Och detta när Lule lirar med fem backar då de saknar sin typ viktigaste back (Niinimaa) typ hela matchen. Bedrövligt.
Sluta gulla med Owuya.. Ett av målen var en riktig målvaktstabbe.kaminor skrev:Så jävla trist. Tycker vi gör en bra första period, men sen går det bara utför. Owuya kan ju inte lastas för målen, det är i försvaret vi brister. Offensivt tycker jag ändå att det ser hyfsat ut i långa stunder, men vi skjuter på tok för lite i både andra och tredje. Usch. Där rök fjärdeplatsen. Som lök på laxen vinner gnihet också.
Edit: Och detta när Lule lirar med fem backar då de saknar sin typ viktigaste back (Niinimaa) typ hela matchen. Bedrövligt.
Vilket?Daniel942 skrev:Sluta gulla med Owuya.. Ett av målen var en riktig målvaktstabbe.kaminor skrev:Så jävla trist. Tycker vi gör en bra första period, men sen går det bara utför. Owuya kan ju inte lastas för målen, det är i försvaret vi brister. Offensivt tycker jag ändå att det ser hyfsat ut i långa stunder, men vi skjuter på tok för lite i både andra och tredje. Usch. Där rök fjärdeplatsen. Som lök på laxen vinner gnihet också.
2-4 målet tycker jag han borde tagit...SirDIFalot skrev:Vilket?Daniel942 skrev:Sluta gulla med Owuya.. Ett av målen var en riktig målvaktstabbe.kaminor skrev:Så jävla trist. Tycker vi gör en bra första period, men sen går det bara utför. Owuya kan ju inte lastas för målen, det är i försvaret vi brister. Offensivt tycker jag ändå att det ser hyfsat ut i långa stunder, men vi skjuter på tok för lite i både andra och tredje. Usch. Där rök fjärdeplatsen. Som lök på laxen vinner gnihet också.
Friläget, skotten från några meter när han har Kronwall framför sig, eller styrningen från 1 meter?
I och för sig, knappt styrfart på den.Edin skrev:
2-4 målet tycker jag han borde tagit...
NorpaN skrev:Kommer inte bli roligt i slutspelet eftersom vi ALDRIG kan hålla en ledning........
+100000000000000000000Mindrocker skrev:Bänka Mackan för resten av säsongen och låt honom börja träna inför nästa redan nu. Han verkar vara i mental och fysisk obalans och tillför absolut ingenting till laget för närvarande, förutom negativ energi.
Blev det förövrigt inte kasse på den?Magnutz skrev:+100000000000000000000Mindrocker skrev:Bänka Mackan för resten av säsongen och låt honom börja träna inför nästa redan nu. Han verkar vara i mental och fysisk obalans och tillför absolut ingenting till laget för närvarande, förutom negativ energi.
Vilket sportlsigt bottennapp Marcus Nilson är för närvarande. 2an han tog för roughing var sinnessjuk!