Då är vi tvåFalken skrev:SALO såklart
Vem vill du helst se bli buren av isen??
-
Kom Igen Thore
Bra koll grabben!JärnJocke skrev:Ölvestad!!! När han gjort det avgörande målet (i sudden, sjunde o sista finalmatchen) mot färjestad!!!
Alltid Oavsett
Daniel Tjärnqvist avgjorde den matchen.
Dessutom var det den sjätte finalmatchen och inte den sjunde.
Senast redigerad av Kom Igen Thore den 2006-09-12 23:25:08, redigerad totalt 1 gånger.
Är du dum eller bara ouppmärksam? Han menar NÄR han gör det, om det nu sker i framtiden...Kom Igen Thore skrev:Bra koll grabben!JärnJocke skrev:Ölvestad!!! När han gjort det avgörande målet (i sudden, sjunde o sista finalmatchen) mot färjestad!!!
Alltid Oavsett
Dessutom var det den sjääte finalmatchen och inte den sjunde.
DIF evigt trogen
-
Kom Igen Thore
Så uppfattade jag inte det hela.Zkar skrev:Är du dum eller bara ouppmärksam? Han menar NÄR han gör det, om det nu sker i framtiden...Kom Igen Thore skrev:Bra koll grabben!JärnJocke skrev:Ölvestad!!! När han gjort det avgörande målet (i sudden, sjunde o sista finalmatchen) mot färjestad!!!
Alltid Oavsett
Dessutom var det den sjääte finalmatchen och inte den sjunde.
Hur vet du förresten att han menar OM han gör det i framtiden? Sa han det till dej?
Nollor
Till alla nollor.
Jag ser att mitt FBK berör
Ni vill ha verenda en av våra spelare skadade. Jag förstår, eran syn på fairplay och riktig hockey. Visst, tryck till våra spelare schysst, OM ni kommer i kapp
Om ni väl gör det, kommer ni få tillbaka med samma schyssta medel.
Ja, Prestberg hade 100 på sin tröja förra året för att hylla LLA en trogen och bra sponsor.
Nej, han är ingen vekling. Han tar 130 i bänk för övrigt.
Lycka till Säsongen 06/07. Ni kanske till och med tar er till slutspel i år.
Jag ser att mitt FBK berör
Ni vill ha verenda en av våra spelare skadade. Jag förstår, eran syn på fairplay och riktig hockey. Visst, tryck till våra spelare schysst, OM ni kommer i kapp
Ja, Prestberg hade 100 på sin tröja förra året för att hylla LLA en trogen och bra sponsor.
Nej, han är ingen vekling. Han tar 130 i bänk för övrigt.
Lycka till Säsongen 06/07. Ni kanske till och med tar er till slutspel i år.
Att vi önskar ont åt spelare från karlstad beror först och främst på att de är ena dryga kärringar hela bunten. De klagar på precis allting och surar över minsta domslut som går dem emot, detta gäller både tränare och spelare, inte minst eran egen gubstling Fröken Jönsson. Sedan skall vi inte ens tala om vad jag tycker om fetglännert som gör sitt bästa för att förstöra hockeyn.
Att Karlstadpubliken dessutom är landets mest enögda, korkade och minst hockeykunniga publik i hela detta land gör inte saken bättre direkt.
Att Karlstadpubliken dessutom är landets mest enögda, korkade och minst hockeykunniga publik i hela detta land gör inte saken bättre direkt.
Per Ledin skulle jag vilja se tappa luften så dom fick pumpa upp honom med en kompressor :) Hittade en mysig film från när "tuffingen" lirade i Luleå.
Ibland var han bra ;)
Ibland var han bra ;)
Kall-El skrev:Att vi önskar ont åt spelare från karlstad beror först och främst på att de är ena dryga kärringar hela bunten. De klagar på precis allting och surar över minsta domslut som går dem emot, detta gäller både tränare och spelare, inte minst eran egen gubstling Fröken Jönsson. Sedan skall vi inte ens tala om vad jag tycker om fetglännert som gör sitt bästa för att förstöra hockeyn.