Vem vill du helst se bli buren av isen??

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Zkar

Inlägg av Zkar »

Falken skrev:SALO såklart
Då är vi två :lol:
DIF evigt trogen
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

Ove Molin och Prestberg... Salo behöver inte förnedras mer va? :D
JärnJocke
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av JärnJocke »

Ölvestad!!! När han gjort det avgörande målet (i sudden, sjunde o sista finalmatchen) mot färjestad!!!

Alltid Oavsett
Kom Igen Thore

Inlägg av Kom Igen Thore »

JärnJocke skrev:Ölvestad!!! När han gjort det avgörande målet (i sudden, sjunde o sista finalmatchen) mot färjestad!!!

Alltid Oavsett
Bra koll grabben!
Daniel Tjärnqvist avgjorde den matchen.
Dessutom var det den sjätte finalmatchen och inte den sjunde.
Senast redigerad av Kom Igen Thore den 2006-09-12 23:25:08, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Zkar

Inlägg av Zkar »

Kom Igen Thore skrev:
JärnJocke skrev:Ölvestad!!! När han gjort det avgörande målet (i sudden, sjunde o sista finalmatchen) mot färjestad!!!

Alltid Oavsett
Bra koll grabben!
Dessutom var det den sjääte finalmatchen och inte den sjunde.
Är du dum eller bara ouppmärksam? Han menar NÄR han gör det, om det nu sker i framtiden...
DIF evigt trogen
Kom Igen Thore

Inlägg av Kom Igen Thore »

Zkar skrev:
Kom Igen Thore skrev:

Alltid Oavsett
Bra koll grabben!
Dessutom var det den sjääte finalmatchen och inte den sjunde.
Är du dum eller bara ouppmärksam? Han menar NÄR han gör det, om det nu sker i framtiden...
Så uppfattade jag inte det hela.
Hur vet du förresten att han menar OM han gör det i framtiden? Sa han det till dej?
JärnJocke

Inlägg av JärnJocke »

Hej på er :)
Ett litet förtydligande bara: Jag menade självklart att Jag vill att Ölvestad ska bäras ut på axlarna efter att denna säsong (som nu ska börja). Jag ville bara ta det ur ett annat perspektiv...HAHA

Alltid oavsett
Användarvisningsbild
Zkar

Inlägg av Zkar »

Titta. Jag behöver inte ens bevisa att jag har rätt. Logik är någonting som fler människor bör använda sig av. Speciellt folk som är snabba på att kritisera. 1-0 till mig.
DIF evigt trogen
DELETED

Inlägg av DELETED »

DELETED
Marreh

Nollor

Inlägg av Marreh »

Till alla nollor.
Jag ser att mitt FBK berör :lol:
Ni vill ha verenda en av våra spelare skadade. Jag förstår, eran syn på fairplay och riktig hockey. Visst, tryck till våra spelare schysst, OM ni kommer i kapp :shock: Om ni väl gör det, kommer ni få tillbaka med samma schyssta medel.

Ja, Prestberg hade 100 på sin tröja förra året för att hylla LLA en trogen och bra sponsor.
Nej, han är ingen vekling. Han tar 130 i bänk för övrigt.

Lycka till Säsongen 06/07. Ni kanske till och med tar er till slutspel i år.
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Att vi önskar ont åt spelare från karlstad beror först och främst på att de är ena dryga kärringar hela bunten. De klagar på precis allting och surar över minsta domslut som går dem emot, detta gäller både tränare och spelare, inte minst eran egen gubstling Fröken Jönsson. Sedan skall vi inte ens tala om vad jag tycker om fetglännert som gör sitt bästa för att förstöra hockeyn.

Att Karlstadpubliken dessutom är landets mest enögda, korkade och minst hockeykunniga publik i hela detta land gör inte saken bättre direkt.
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Per Ledin skulle jag vilja se tappa luften så dom fick pumpa upp honom med en kompressor :) Hittade en mysig film från när "tuffingen" lirade i Luleå.

Ibland var han bra ;)
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Kom Igen Thore skrev: Så uppfattade jag inte det hela.
Hur vet du förresten att han menar OM han gör det i framtiden? Sa han det till dej?
Kanske för att han skrev "När han gjort det avgörande målet" När han GJORT, inte när han GJORDE.

Lär dig läsa...
bengt

Inlägg av bengt »

jag har väl ingen speciell men om jag var tvungen ock välja skulle detbli espen som får sig en tryckare så man får bära ut han men det ordnar ju han ganska bra själv hahaha :lol:
Marreh

Inlägg av Marreh »

Kall-El skrev:Att vi önskar ont åt spelare från karlstad beror först och främst på att de är ena dryga kärringar hela bunten. De klagar på precis allting och surar över minsta domslut som går dem emot, detta gäller både tränare och spelare, inte minst eran egen gubstling Fröken Jönsson. Sedan skall vi inte ens tala om vad jag tycker om fetglännert som gör sitt bästa för att förstöra hockeyn.

Att Karlstadpubliken dessutom är landets mest enögda, korkade och minst hockeykunniga publik i hela detta land gör inte saken bättre direkt.
:lol:
Skriv svar