Haha, ja, men först får vi se till att värva hem honom.DIF_Soldier skrev:Klockrent, Salas. Men byt ut Riddarn mot mot en vessla

Men om man ska göra historiens dream team så är ju vesslan given, helt klart!

Haha, ja, men först får vi se till att värva hem honom.DIF_Soldier skrev:Klockrent, Salas. Men byt ut Riddarn mot mot en vessla
Ja, isåfall kan du ju även byta ut Lassie mot Fredde GranbergSalas skrev:Haha, ja, men först får vi se till att värva hem honom.DIF_Soldier skrev:Klockrent, Salas. Men byt ut Riddarn mot mot en vessla![]()
Men om man ska göra historiens dream team så är ju vesslan given, helt klart!
Nu hänger jag dock inte med i svägarna, haha. Vilken gammal Djurgårdare ska föreställa Fredde Granberg?DIF_Soldier skrev:Ja, isåfall kan du ju även byta ut Lassie mot Fredde Granberg
Fredde Granbergs mest kända karaktär; "Ronny &...(?)"Salas skrev:Nu hänger jag dock inte med i svägarna, haha. Vilken gammal Djurgårdare ska föreställa Fredde Granberg?DIF_Soldier skrev:Ja, isåfall kan du ju även byta ut Lassie mot Fredde Granberg
Hahaha..DIF_Soldier skrev:Fredde Granbergs mest kända karaktär; "Ronny &...(?)"Salas skrev:Nu hänger jag dock inte med i svägarna, haha. Vilken gammal Djurgårdare ska föreställa Fredde Granberg?DIF_Soldier skrev:Ja, isåfall kan du ju även byta ut Lassie mot Fredde Granberg
Haha, nu förstår jag. Han är given!DIF_Soldier skrev:Fredde Granbergs mest kända karaktär; "Ronny &...(?)"
Ja, Honken-Kronwall skulle bli extremt bra tror jag också. Hoppas de provar det, och att de pusslar ihop resten bra också såklart...SirDIFalot skrev:En sak jag vill förändra. Staffan Kronwall ska inte spela med David Printz. Gillar inte den konstellationen.
Kronwall skulle må bra av att INTE ta den puckförande rollen, utan att ta en mer defensiv roll och spela bredvid en puckförande back, som Honken. Skulle bli ett ruskigt bra backpar tror jag.
Kronwall-Printz gillar jag inte alls och förstår inte varför de envisas med att spela dom hela tiden. När Kronwall tar den puckförande rollen blir han både slitnare och sjabblar allt mer med pucken hela tiden.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!! Inte Kronwall och Boumedienne i samma. Jag orkar inte se det backparet tillsammans. Det kommer schabblas något kopiöst i egen zon, och skridskoåkningen kommer lämna en del övrigt att önska.sensei skrev: Därför skall han spela med mästaren i ämnet, nämligen Bombom.
+1crike skrev:I likhet med... SNIP TEXT SNIP ...
Nej, tränartrojkan anno 2010/2011 har jag inte mycket för när det kommer till matchning av spelare. Man bänkar inte dom som verkligen behöver det, t.ex. Mackan, visst han fick sitta 2 min i en match precis som Widing, istället ger man fjärdelinans spelare 4 byten på sig att bevisa att dom kan producera bäst i laget när ”stjärnspelarna” inte gjort det på 10 matcher. Hål i huvudet!