Det har han visst.DIF_Soldier skrev:Inte riktigt hans fel va? Och Fimpen har INTE kämpat i alla matcher.SirDIFalot skrev:Hade han varit med så skulle han ju fått massvis med röster bara efter dagens match. Ger hellre min röst till Fimpen som kämpat hela säsongen än till Zibanejad som dominerat på slutet och inte ens var med första 30 fighterna.
Årets Järnkamin 10/11
Re: Årets Järnkamin 10/11
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Fimpen kämpar ALLTID!Mäklaren skrev:Det har han visst.DIF_Soldier skrev:Inte riktigt hans fel va? Och Fimpen har INTE kämpat i alla matcher.SirDIFalot skrev:Hade han varit med så skulle han ju fått massvis med röster bara efter dagens match. Ger hellre min röst till Fimpen som kämpat hela säsongen än till Zibanejad som dominerat på slutet och inte ens var med första 30 fighterna.
-
- Säsongskort: Ja
La min röst på Fimpen. Det var ett ganska lätt val.
”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
Fimpen får mitt val, välförtjänt.
Han var i princip uträknad inför säsongen och fick lira med Söder och Strömberg på försäsongen. Nog fan krigar han sig tillbaka in i uppställningen ändå och ger allt i alla lägen. Står upp för lagkamrater och hatar gnaget.
Välj Fimpen, han förtjänar det.
Han var i princip uträknad inför säsongen och fick lira med Söder och Strömberg på försäsongen. Nog fan krigar han sig tillbaka in i uppställningen ändå och ger allt i alla lägen. Står upp för lagkamrater och hatar gnaget.
Välj Fimpen, han förtjänar det.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fimpisch.
- Silverminken
Det fick bli Fimpen. Känns rätt helt enkelt
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
I mina ögon så spelar det någonstans ingen roll om det inte ser ut att han inte ger 100% (för det gör han!) för Fimpen = Fimpen = Järnkamin = Djurgår´n = Fimpen!
"Whatever you want"
Eftersom att Printz inte var nominerad så valde jag mellan Fimpen och Otto, och valet föll på den senare.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Eftersom Nisse inte var nominerad så föll min röst på Brodin.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Håller med om att Krüger ska fortsätta göra det han är bra på men hans spelstil är ju inte Järnkamin-aktig och därför ska han ha sjukt med cred och tack för alla poäng men det gör honom inte till årets Järnkamin. Var svårt i år men Fimpen fick min röst.Billx skrev:Hur tänker du mäklaren? Krüger ska inte åka och smälla i den mängd alla andra gör! han är en kreatör och ska göra det han är förbannat bäst på.. poäng och kreativa lösningar i spelet. Dessutom krigar han alltid och tar mkt stryk i sarghörnen osv. Alla har rätt till sin åsikt men förstår faktiskt inte din där.
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
-
Valde mellan Fimpen och Tjärna men valet föll till slut på den förstnämda. Tycker att varken Krüger eller Ottosson har nått på den listan att göra men det är ju bara en mans uppfattning.
Men årets Järnkamin definitivt Fimpen!
Men årets Järnkamin definitivt Fimpen!
100% DJURGÅRDSJ***L
Tycker det var lätt val. Fimpen är det självklara valet!
-
- Säsongskort: Ja
Fimpen fick det bli. Fantastiskt spelare som jobbar i det tysta.
Fimpen fick min röst