Årets Järnkamin 10/11
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Årets Järnkamin 10/11
Hörde på 114 att omröstningen förmodligen kommer upp imorrn, så tänkte kicka igång tråden redan nu...
Vem tycker ni?
Jag vill inte svära i kyrkan men hoppas verkligen inte det blir Nils Ekman. Kan köpa det om han gör en comeback, att han blir det då, då skulle han vara jävligt värd det. Men att få det bara för att man blivit sjuk som plåster på såren känns väl lite sådär... Speciellt när han inte alls visade någon Järnkamin-anda innan incidenten.
Brodin kanske? Fimpen? Widing? Krüger?
Vem tycker ni?
Jag vill inte svära i kyrkan men hoppas verkligen inte det blir Nils Ekman. Kan köpa det om han gör en comeback, att han blir det då, då skulle han vara jävligt värd det. Men att få det bara för att man blivit sjuk som plåster på såren känns väl lite sådär... Speciellt när han inte alls visade någon Järnkamin-anda innan incidenten.
Brodin kanske? Fimpen? Widing? Krüger?
Expert.
Re: Årets Järnkamin 10/11
Jag kan se några kandidater:
* Owuya för hans jäkla inställning trots allt negativt om honom
* Printz viker aldrig ner sig och har varit bästa back ett antal gånger. Stora framsteg denna säsong
* Fimpen för att han är Fimpen och gnetar på
* Brodin en riktig kämpe, tappat lite de senaste matcherna dock
Kommer säkert komma på fler...
* Owuya för hans jäkla inställning trots allt negativt om honom
* Printz viker aldrig ner sig och har varit bästa back ett antal gånger. Stora framsteg denna säsong
* Fimpen för att han är Fimpen och gnetar på
* Brodin en riktig kämpe, tappat lite de senaste matcherna dock
Kommer säkert komma på fler...
2014-04-07, vad hände?
Är det någon som ens förtjänar det?
Kanske möjligtvis Owuya eller Printz...
i
- SirDIFalot
Överdriv inte nu.isolerad skrev:Är det någon som ens förtjänar det?
Expert.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Widing för alla derbymål... Tim Eriksson för att han varit en av våra jämnaste spelare... Fimpen(mitt favoritval) för att han varit den tydligaste Järnkaminen på isen!
100% DJURGÅRDSJ***L
- SirDIFalot
Haha direkt när jag såg vem som lagt senaste inlägget så visste man vilket namn som skulle dyka uppJockmaniac skrev:Widing för alla derbymål... Tim Eriksson för att han varit en av våra jämnaste spelare... Fimpen(mitt favoritval) för att han varit den tydligaste Järnkaminen på isen!

Tycker Tim varit riktigt duktig den andra halvan på säsongen, enda sedan hans poängstreak det vill säga. Men står fast vid att han var riktigt svag första 25 matcherna ungefär. Han hade ju bara 0+2 och ett uselt plus minus som han nu vänt rejält på, ett rätt tydligt bevis. Så därför tycker jag verkligen inte att han varit speciellt jämn. En jämn spelare associerar jag mer med Nichlas Falk eller Christian Eklund
Expert.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Owuya eller Fimpen, ingen annan ar i narheten tycker jag.
-
Brodin, Fimpen eller Tim. Någon ur det gänget känns ju ganska givet.
Owuya. Att han ens orkade spela hockey efter tavlan i andra derbyt är fan en gåta.
Fimpen.
Widing. Råttmördarn.
Brodin. Råttmördarn.
Det är mina huvudkandidater.
Fimpen.
Widing. Råttmördarn.
Brodin. Råttmördarn.
- SirDIFalot
Precis så!Enbom skrev:Owuya. Att han ens orkade spela hockey efter tavlan i andra derbyt är fan en gåta.
Fimpen.
Widing. Råttmördarn.
Brodin. Råttmördarn.
Expert.
Nisse Ekman för fan!
Kämpa Nisse!
Om Nisse av någon anledning inte får det så vill jag se att det blir Widing, Falken eller Fimpen! Brodin möjligtvis.
Kämpa Nisse!
Om Nisse av någon anledning inte får det så vill jag se att det blir Widing, Falken eller Fimpen! Brodin möjligtvis.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.