Djurgårdens IF - Frölunda HC, 21/2 2011
Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 21/2 2011
Japp, helt rätt! Det bästa är om Hardy kör Owuya nu tills vi har säkrat slutspelsplatsen. Sen kan Owuya få vila till slutspelet så att han inte blir skadad/överansträngd. Att vila honom nu är dock puckat!
Tycker man ska spela Ridderwall den här matchen. Han kommer att vara grymt revanschsugen och lär göra en bra match om han får stå, det är liksom hans sista chans nu. Owuya är ruskigt het för tillfället, men för att undvika att den patenterade och oundvikliga plattmatchen kommer imorgon så bör han vilas.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Självklart ska Owuya stå. Däremot, vid sista eller näst sista matchen ( om vi redan är klara för slutspel ) så kanske man ska låta ridderwall stå för att han inte ska vara helt ur matchform om han blir inkallad i slutspelet.
Vi förlorade inte igår, så då lär vi förlora imorgon i stället... woooho.
4-1 blir det, jag satt några kronor på det så vad kan gå fel nu?!
Vore väl själva fan om vi inte kan spöa den blivande jumbon, skitsamma hur taggade de är... Detta SKA vara 3 säkra poäng och inget snack om saken!
Nu kör vi över dem, kämpa Djurgården!

Vore väl själva fan om vi inte kan spöa den blivande jumbon, skitsamma hur taggade de är... Detta SKA vara 3 säkra poäng och inget snack om saken!
Nu kör vi över dem, kämpa Djurgården!
Då min gamla mor är född i GBG och av någon bessynerlig anledning håller på FHC, GAIS i fotboll, hoppas dem tar sig i kragen o vinner lite matcher, dock inte i kväll då jag satsat en slant på vinst 3-1, känner mig rätt säker där, då vårat DIF visat kämparglöd och bra försvarsspel senaste matcherna. Många av spelarna som visar vad dem kan (men finns dock mer att ge)!
LITE FINARE - LITE BÄTTRE
DIF
LITE FINARE - LITE BÄTTRE
DIF
Snälla, vinn ikväll!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Självklart jävligt viktig match; de här "6-poängsmatcherna" som vi har kvar är extremt mycket viktigare än möten mot topplagen. Vid vinst ikväll så säkrar vi i praktiken slutspelsplatsen vilken vore oerhört skönt.
Owuya skall stå, allt annat är ren idioti. Släng in Ridderwall när (om...) vi säkrat slutspelsplatsen i någon annan match.
Owuya skall stå, allt annat är ren idioti. Släng in Ridderwall när (om...) vi säkrat slutspelsplatsen i någon annan match.
You never break a winning streak on purpose. Owuya måste fortsätta för att cementera föreställningen i sitt eget huvud: "Jag ÄR FAN BRA!" - att vila nu är inte klokt. Speciellt inte om Riddarn skulle spela briljant. Då blir det knepigt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
I princip slutsålt inför ikväll, mycket trevliga nyheter!
http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=8002
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
Asså jag fattar inte det här... När man går in på Ticnet så finns det en jävla massa platser kvar att boka. Framförallt på A7-A11 eller vad man ska säga. Även A19/A20! Hur fan funkar det här egentligen?Edin skrev:I princip slutsålt inför ikväll, mycket trevliga nyheter!
100% DJURGÅRDSJ***L
Tänkte på det jag med. Mycket märkligt. Kanske är det bara ett billigt trick från DIFs sida för att hausa upp stämningen innan matchen? Känns dock lite mycket gnaget över det. Who knows.Jockmaniac skrev:Asså jag fattar inte det här... När man går in på Ticnet så finns det en jävla massa platser kvar att boka. Framförallt på A7-A11 eller vad man ska säga. Även A19/A20! Hur fan funkar det här egentligen?Edin skrev:I princip slutsålt inför ikväll, mycket trevliga nyheter!
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Haha låter helt galet... finns ju som sagt hur mycket biljetter kvar som helst via Ticnet. Kan de ha "råkat" nämna fel match och syftar egentligen på lördagsmatchen mot Luleå (som jag förvisso inte kollat på via Ticnet...)? 

-
Det värsta är att det där kan vara sant-daniel- skrev:Haha låter helt galet... finns ju som sagt hur mycket biljetter kvar som helst via Ticnet. Kan de ha "råkat" nämna fel match och syftar egentligen på lördagsmatchen mot Luleå (som jag förvisso inte kollat på via Ticnet...)?

100% DJURGÅRDSJ***L
När jag och polaren beställde igår fanns de "bästa möjliga" biljetterna på raden längst upp. Annars fanns det inga!