Datsyuk_13 skrev:Såg jag rätt? Lassen som forward? Detta håller ärligt talat på att spåra ur...
Vad är nästa steg? Ridderwall i förstakedjan? Mitman på backen?
Lassen har ju varit en säkerhetsrisk som back så varför inte sätta in honom som forward?
Om några veckor kanske alla här på forumet hyllar vår superforward Stefan Lassen!!!
Datsyuk_13 skrev:Såg jag rätt? Lassen som forward? Detta håller ärligt talat på att spåra ur...
Lassen har ju varit en säkerhetsrisk som back så varför inte sätta in honom som forward? Om några veckor kanske alla här på forumet hyllar vår superforward Stefan Lassen!!!
Jaa, och så värvar vi hans brorsa Lasse Lassen så har vi en dansk superkedja!
Brukar inte gnälla på domare, men man blir ju inte glad när man ser att våra matcher skall dömas av Wolmer E eller Per Claesson.
Mitmans utvisningar är självfallet onödiga, men jag ser hellre att vi åker ut för tacklingar än att vi drar på oss utvisningar pga bristande skridskoåkning.
PNY skrev:Lassen gillar nog också att Modo hyllar honom genom att ha nummer 21 skrivet på isen.
För övrigt så vill jag fan aldrig mer se kedjan Nilsson - Otto - Tjärnqvist... Funkar ju inte, det här är mycket trevligare.. Kanske inte kanon just idag, men ändå..
Lassen har ju varit en säkerhetsrisk som back så varför inte sätta in honom som forward?
Om några veckor kanske alla här på forumet hyllar vår superforward Stefan Lassen!!!
Vad ska de göra? Hannula borta och vi har inga extraforwards..
PNY skrev:Lassen gillar nog också att Modo hyllar honom genom att ha nummer 21 skrivet på isen.
För övrigt så vill jag fan aldrig mer se kedjan Nilsson - Otto - Tjärnqvist... Funkar ju inte, det här är mycket trevligare.. Kanske inte kanon just idag, men ändå..
?
Och varför är Hannula borta? High-sticking-smällen?
Vad ska de göra? Hannula borta och vi har inga extraforwards..
Tja, vad sägs om att exempelvis gå ner på tre kedjor? Tror faktiskt att det skulle få mycket bättre effekt på vårt annars rätt intetsägande anfallsspel...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård