Varför hata...
Hat-ramsor är helt ok om de kommer med lite tajming,,, hata tälje etc etc är helt ok om de gör något dumt/pinsamt men i övrigt tycker jag att vi ska hylla DJURGÅRDEN istället,,,
Och den / de som tycker att hat-ramsor och huliganer är samma sak har inte ett rätt ! det är så jävla stor skillnad på att skrika att vi hatar göteborg vs att slå, sparka och skrämma skiten ur en fiskrensare från V-kusten...
HATA HATA HATA GÖTEBORG !!!
Och den / de som tycker att hat-ramsor och huliganer är samma sak har inte ett rätt ! det är så jävla stor skillnad på att skrika att vi hatar göteborg vs att slå, sparka och skrämma skiten ur en fiskrensare från V-kusten...
HATA HATA HATA GÖTEBORG !!!
Jojje skrev:Don_T skrev:Klacken var inte usel de gjorde så gott de kunde. Ställ dig i klacken och hjälp dem om du tycker att den är usel!
Annars håller jag med om att det var alldeles för mycket hat från klacken.
Stod du i klacken grisfot eller stod du vid kiosken och käkade korv?
Klacken var PINSAM inget snack om saken.[/quote

det bukar ju klacken alltid vara inget ös alls vi skulle behöva gå på studiebesök i karlstad för att lära oss
Hatramsor är en del av sporten och kärleken och de måste få finnas, dock kanske inte var 5:e minut som mot frölunda. Sjunger man hatramsorna vid rätt tillfällen och inte för ofta så är de skitbra helt enkelt!
Stod i klacken under första perioden, men det var så jävla pinsamt att jag gick och satt mig istället...det var fullt med massa jävla fjortisar som inte kunde hålla takten och som bara kunde hatramsor.
Stod i klacken under första perioden, men det var så jävla pinsamt att jag gick och satt mig istället...det var fullt med massa jävla fjortisar som inte kunde hålla takten och som bara kunde hatramsor.
Djurgår'n tills jag dör!
Det är ju det jag säger, jag hade ingen lust att stå bland ett gäng snorungar som bara sjöng "Hata göteborg" och dylikt.Bladman skrev:Hatramsor är en del av sporten och kärleken och de måste få finnas, dock kanske inte var 5:e minut som mot frölunda. Sjunger man hatramsorna vid rätt tillfällen och inte för ofta så är de skitbra helt enkelt!
DIF evigt trogen
-
- Kontakt:
När jag var 15 bast så hatade jag hatramsor. Jag lärde mig detta:
"Visst, vi kan busvissla och hata men då kan motståndarna välja att lämna matchen och så får vi inte se någon match".
Idag vet jag bättre!
"Finess" är ett bra ord. Använda rätt ramsor vid rätt tillfälle. Det är väl ändå det vi supportrar ska syssla med? Vi hade inte gjort det där enkla målet mot Färjestad den 5:e januari om det inte varit för just Järnkaminerna. Färjestads målvakt var ju knäckt av oss! Bara det är ett exempel på att vi ska både hata och älska och göra detta med finess.
Sen måste jag få säga att det är bara patetiskt att i ett forum kalla någon vid öknamn. Speciellt om personen är så feg att denne gömmer sig bakom ett namn på forum och vägrar visa vem han e på riktigt!
"Visst, vi kan busvissla och hata men då kan motståndarna välja att lämna matchen och så får vi inte se någon match".
Idag vet jag bättre!
"Finess" är ett bra ord. Använda rätt ramsor vid rätt tillfälle. Det är väl ändå det vi supportrar ska syssla med? Vi hade inte gjort det där enkla målet mot Färjestad den 5:e januari om det inte varit för just Järnkaminerna. Färjestads målvakt var ju knäckt av oss! Bara det är ett exempel på att vi ska både hata och älska och göra detta med finess.
Sen måste jag få säga att det är bara patetiskt att i ett forum kalla någon vid öknamn. Speciellt om personen är så feg att denne gömmer sig bakom ett namn på forum och vägrar visa vem han e på riktigt!
- Blåränderna går aldrig ur
Ja visst, men mot Frölunda så var det nästan bara hata!Blåränderna går aldrig ur skrev:Klart man ska sjunga hata ramsor.
Hatar vi andra lag mer än vi älskar Djurgården?
Jag älskar Djurgården så mycket mer än det jag hatar alla andra lag tillsammans!
Kunde inte du hjälpa dem att komma på andra sånger/ramsor då?Bladman skrev:Stod i klacken under första perioden, men det var så jävla pinsamt att jag gick och satt mig istället...det var fullt med massa jävla fjortisar som inte kunde hålla takten och som bara kunde hatramsor.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
- Blåränderna går aldrig ur
NU menar jag att vi i nte ska stå matchen ut och sjunga hat ramsor...Ja visst, men mot Frölunda så var det nästan bara hata!
Hatar vi andra lag mer än vi älskar Djurgården?
Jag älskar Djurgården så mycket mer än det jag hatar alla andra lag tillsammans!
Man kan köra några men inte stå i 60min och bara sjunga hat ramsor..
En råtta svart och gul fy fan va han e ful