DIF Fotboll

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Mash

Re: DIF Fotboll

Inlägg av Mash »

Edin skrev:
Mash skrev:
Snazzi skrev:Köpa?

http://www.e-shop.hammarbyfotboll.se/?pid=408671

Skön signatur, Edin! Haha.
''ta inte ut segern i förskott'' passar bra nu 8) Kul att bajen gjorde tröjor baserade på vad de hört, undra vad de gör med tröjorna nu?

Edit: Sköna politiker vi har :lol: http://www.jarnkaminerna.se/blogg/ohly- ... myten-igen
Kan inte Järnkaminerna börja sälja dom på julmarknaden? Jag vill ha ett par, årets julklapp, helt klart! :D
Men, vill du verkligen ha en smutsig tröja ;) Jag tycker JK borde agera nu och börja göra egna tröjor som förnedrar bajen totalt för deras misslyckande :lol:
Användarvisningsbild
Edin
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Edin »

Mash skrev: Men, vill du verkligen ha en smutsig tröja ;) Jag tycker JK borde agera nu och börja göra egna tröjor som förnedrar bajen totalt för deras misslyckande :lol:
Jag tänker självklart inte ha den på mig, men man kan ha den i en låda någonstans och ta fram om man känner sig lite nere.

bajen, Sveriges svar på... Tja, ingenting egentligen. bajens losermentalitet är förmodligen unik i världen.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Mash

Inlägg av Mash »

Edin skrev:
Mash skrev: Men, vill du verkligen ha en smutsig tröja ;) Jag tycker JK borde agera nu och börja göra egna tröjor som förnedrar bajen totalt för deras misslyckande :lol:
Jag tänker självklart inte ha den på mig, men man kan ha den i en låda någonstans och ta fram om man känner sig lite nere.

bajen, Sveriges svar på... Tja, ingenting egentligen. bajens losermentalitet är förmodligen unik i världen.
Haha, jo jag håller med dig. Detta är något man inte kommer glömma i första taget, stolt och nöjd denna dag :D

JK: Vore grymt om ni kunde göra en tröja med texten ''Djurgården är bäst!!'' och pokalen under. Eller kanske finns bättre som verkligen beskriver dock så tycker jag en ny tröja passar alldeles utmärkt nu!
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Mash skrev:JK: Vore grymt om ni kunde göra en tröja med texten ''Djurgården är bäst!!'' och pokalen under. Eller kanske finns bättre som verkligen beskriver dock så tycker jag en ny tröja passar alldeles utmärkt nu!
Bild
Mash

Inlägg av Mash »

Bild
DIF har överträffat sig själv igen, jävlar vad snygg den blev :D
Senast redigerad av Mash den 2010-12-28 17:20:01, redigerad totalt 1 gånger.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Måste återigen få påpeka den enorma klasskillnaden mellan DIF Fotbolls och DIF Hockeys souvenirer. Hockeyn framstår som ett skämt i jämförelse.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Mash

Inlägg av Mash »

Mäklaren skrev:Måste återigen få påpeka den enorma klasskillnaden mellan DIF Fotbolls och DIF Hockeys souvenirer. Hockeyn framstår som ett skämt i jämförelse.
Håller fullständigt med. Drömmen vore endast en stor shop med souvenirer där det står Djurgårdens IF. Man lägger ihop allting och gör det till en shop, har aldrig riktigt förstått varför det ska vara ''Djurgårdens Fotboll'' och ''Djurgårdens Hockey'' på alla kläder.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Då har man beställt ett ex av den fantastiska tröjan! :D
DIF!
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Mash skrev:
Mäklaren skrev:Måste återigen få påpeka den enorma klasskillnaden mellan DIF Fotbolls och DIF Hockeys souvenirer. Hockeyn framstår som ett skämt i jämförelse.
Håller fullständigt med. Drömmen vore endast en stor shop med souvenirer där det står Djurgårdens IF. Man lägger ihop allting och gör det till en shop, har aldrig riktigt förstått varför det ska vara ''Djurgårdens Fotboll'' och ''Djurgårdens Hockey'' på alla kläder.
info@difhockey.se - Bara att lufta av sig..
DIF!
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Kollade igenom lite DIFTV på dif.se och hittade klippet "Hockey på hovet".

Helt underbart roligt. Dessutom var Mattias Jonson grymt lik Linkan i sin åkstil. Kolla särskilt när han lägger en straff i slutet.

Förutom det finns flera härliga lirare att beskåda.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
kotten

Inlägg av kotten »

BOMBOM BOUCHARD skrev:Kollade igenom lite DIFTV på dif.se och hittade klippet "Hockey på hovet".

Helt underbart roligt. Dessutom var Mattias Jonson grymt lik Linkan i sin åkstil. Kolla särskilt när han lägger en straff i slutet.

Haha herregud vad man fick sig ett skratt. Vek mig dubbelt när jag fick se Youssefs patenterade backchecking-stil.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

kotten skrev:
BOMBOM BOUCHARD skrev:Kollade igenom lite DIFTV på dif.se och hittade klippet "Hockey på hovet".

Haha herregud vad man fick sig ett skratt. Vek mig dubbelt när jag fick se Youssefs patenterade backchecking-stil.
Ja, den är han rätt ensam om. :D
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Kennedy gör ett hattrick mot Helsingfors (med Aki Rihilathi!). Djurgår'n vann med 3-2.
lilleman

Inlägg av lilleman »

Lite humor har dem ändå, grabbarna.

Wille, om du läser: Vill se liknande grejer från hockeyn också. Ritualer, lagfoton, behind the scenes. Jag tycker sånt är kul.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

lilleman skrev:
Lite humor har dem ändå, grabbarna.

Wille, om du läser: Vill se liknande grejer från hockeyn också. Ritualer, lagfoton, behind the scenes. Jag tycker sånt är kul.
Joel Riddez är så jävla skön när han ska förklara hur man blir bra på lagfotot: "-Älska med kameran, jobba med blicken. Kolla Top Model. Nä, men allvarligt talat, man kan inte trolla med fejset."

Hahaha...

Håller med om att det är sånt här man vill se. Inte hur man kör en ismaskin eller sprutar rök...
Skriv svar