Mash skrev:
Men, vill du verkligen ha en smutsig tröja Jag tycker JK borde agera nu och börja göra egna tröjor som förnedrar bajen totalt för deras misslyckande
Jag tänker självklart inte ha den på mig, men man kan ha den i en låda någonstans och ta fram om man känner sig lite nere.
bajen, Sveriges svar på... Tja, ingenting egentligen. bajens losermentalitet är förmodligen unik i världen.
Mash skrev:
Men, vill du verkligen ha en smutsig tröja Jag tycker JK borde agera nu och börja göra egna tröjor som förnedrar bajen totalt för deras misslyckande
Jag tänker självklart inte ha den på mig, men man kan ha den i en låda någonstans och ta fram om man känner sig lite nere.
bajen, Sveriges svar på... Tja, ingenting egentligen. bajens losermentalitet är förmodligen unik i världen.
Haha, jo jag håller med dig. Detta är något man inte kommer glömma i första taget, stolt och nöjd denna dag
JK: Vore grymt om ni kunde göra en tröja med texten ''Djurgården är bäst!!'' och pokalen under. Eller kanske finns bättre som verkligen beskriver dock så tycker jag en ny tröja passar alldeles utmärkt nu!
Mash skrev:JK: Vore grymt om ni kunde göra en tröja med texten ''Djurgården är bäst!!'' och pokalen under. Eller kanske finns bättre som verkligen beskriver dock så tycker jag en ny tröja passar alldeles utmärkt nu!
Mäklaren skrev:Måste återigen få påpeka den enorma klasskillnaden mellan DIF Fotbolls och DIF Hockeys souvenirer. Hockeyn framstår som ett skämt i jämförelse.
Håller fullständigt med. Drömmen vore endast en stor shop med souvenirer där det står Djurgårdens IF. Man lägger ihop allting och gör det till en shop, har aldrig riktigt förstått varför det ska vara ''Djurgårdens Fotboll'' och ''Djurgårdens Hockey'' på alla kläder.
Mäklaren skrev:Måste återigen få påpeka den enorma klasskillnaden mellan DIF Fotbolls och DIF Hockeys souvenirer. Hockeyn framstår som ett skämt i jämförelse.
Håller fullständigt med. Drömmen vore endast en stor shop med souvenirer där det står Djurgårdens IF. Man lägger ihop allting och gör det till en shop, har aldrig riktigt förstått varför det ska vara ''Djurgårdens Fotboll'' och ''Djurgårdens Hockey'' på alla kläder.
lilleman skrev:
Lite humor har dem ändå, grabbarna.
Wille, om du läser: Vill se liknande grejer från hockeyn också. Ritualer, lagfoton, behind the scenes. Jag tycker sånt är kul.
Joel Riddez är så jävla skön när han ska förklara hur man blir bra på lagfotot: "-Älska med kameran, jobba med blicken. Kolla Top Model. Nä, men allvarligt talat, man kan inte trolla med fejset."
Hahaha...
Håller med om att det är sånt här man vill se. Inte hur man kör en ismaskin eller sprutar rök...