Djurgårdens IF - HV71 17/2 2011
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - HV71 17/2 2011
Men bra då fortsätter vi med vår jävla korpenmentalitet. Alla ska få spela! Tror nog att jag ska ringa upp till Djurgården och fråga om jag kan få åka med till Övik på lördag. Kan bli kul att testa ramla runt i Fjällräven Center med på tok för stora skridskor. Helt seriöst! Hur fan kan man sätta den där sopan i mål när vi för närvarande har en av Elitseriens formstarkaste och bästa målvakter i Owuya. Speciellt efter Riddarns senaste fiasko nere i Jönköping! Ren skandal, och torskar vi denna matcher så håller jag Hardy personlig ansvarig för ytterligare en förlust. Hur ofta ser vi Linköping peta Norrena bara för att hävda sig, hur ofta ser vi Hiv peta Larsson bara för att man är maktgalen och ska visa att det minsann är jag som bestämmer.
Är inte Owuya sjuk eller skadad finns det ingen vettig förklaring till att Riddarn står. Så jävla illa att ett sånt här beslut kan kosta oss en slutspelsplats!
Bara att be till högre makter att de försöker sig på en luring för att förvirra Hv innan matchen bara. Mark ska stå och därmed basta!
Är inte Owuya sjuk eller skadad finns det ingen vettig förklaring till att Riddarn står. Så jävla illa att ett sånt här beslut kan kosta oss en slutspelsplats!
Bara att be till högre makter att de försöker sig på en luring för att förvirra Hv innan matchen bara. Mark ska stå och därmed basta!
100% DJURGÅRDSJ***L
-
Och här får vi svaret:
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... erbyhjalte
Bäst för Hardy att Riddarn gör sin livs match nu... Vi är för fan mitt uppe i en brinnande slutspurt! Då kan vi fan inte ha några silkesvantar på. Torskar vi nu på grund av Riddarn så ska Hardy bort från laget och det illa kvickt!
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... erbyhjalte
Bäst för Hardy att Riddarn gör sin livs match nu... Vi är för fan mitt uppe i en brinnande slutspurt! Då kan vi fan inte ha några silkesvantar på. Torskar vi nu på grund av Riddarn så ska Hardy bort från laget och det illa kvickt!
100% DJURGÅRDSJ***L
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Mark måste känna av någon skada eller vara sliten eller något. Det bara måste vara så.
Nu blir det ju en Wesslau storm mot Riddarn, varje puck som går in är en sån som han "bara ska ta!"
Nu blir det ju en Wesslau storm mot Riddarn, varje puck som går in är en sån som han "bara ska ta!"
Expert.
-
Trodde vi hade en chans innan faktiskt... men nu tror jag på ett 1-5 resultat!
Linkan gör två kassar varav en från egen zon den här matchen!
Linkan gör två kassar varav en från egen zon den här matchen!
100% DJURGÅRDSJ***L
- reservjesus
Om det nu stämmer, varför detta "hattande" med målvakterna? Har inte Owuya visat tillräckligt det senaste matcherna? Nu är vi inne i en slutspurt där den bäste ska stå och jag tror inte marks form har sviktat så mycket sen derbyt så varför sätta in riddarn? Aja bara hoppas han gör en bra match men fattar inte.
clowns to the left of me, jokers to the right
Seriöst. Varför spelar man ej Owuya? han måste vara skadad eller känna av någon sjukdom. Att han ligger så bra till i räddnings procenten i ligan säger det mesta.
Han är en av de bättre i ES just nu i mina ögon. Har en jävligt hög högsta nivå. dock rätt låg lägsta men tur att han inte spelar på den så ofta.
Hade bra känsla innan denna match men efter den här nyheten börjar ja tvivla lite. Hoppas att Riddaren spelar bra nu då, för det är jävligt viktiga poäng på spel.
Han är en av de bättre i ES just nu i mina ögon. Har en jävligt hög högsta nivå. dock rätt låg lägsta men tur att han inte spelar på den så ofta.
Hade bra känsla innan denna match men efter den här nyheten börjar ja tvivla lite. Hoppas att Riddaren spelar bra nu då, för det är jävligt viktiga poäng på spel.
- SirDIFalot
Det är klart han är skadad eller är sjuk. Sluta gnäll nu, det är ju uppenbart...
Expert.
- Silverminken
Så det måste vara. Kan omöjligt vara något annatSirDIFalot skrev:Det är klart han är skadad eller är sjuk. Sluta gnäll nu, det är ju uppenbart...
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
- reservjesus
Bara att hoppas på det.
clowns to the left of me, jokers to the right
Visst är det så, hade Mark varit helt 100 hade han givetvis stått.SirDIFalot skrev:Det är klart han är skadad eller är sjuk. Sluta gnäll nu, det är ju uppenbart...
Sen var det värst vad han blivit poppis på sistone...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Tycker att kedjan med Norman, Zibbe och Råttslaktaren låter väldigt spännande på förhand. Vore kul om dom exploderade och gör samtliga poäng i en femetta...med fem åt rätt håll 

Hahah!Edin skrev:Visst är det så, hade Mark varit helt 100 hade han givetvis stått.SirDIFalot skrev:Det är klart han är skadad eller är sjuk. Sluta gnäll nu, det är ju uppenbart...
Sen var det värst vad han blivit poppis på sistone...
Förstår inte varför, förr eller senare gör han en "vanlig match" och då är han sämst igen.
Mark står ikväll.
- SirDIFalot
Ok? Hört det? Läst det? Guttfeeling?PNY skrev:Mark står ikväll.
Expert.