Stocky skrev:Men Jojje man måste vara 18 för att rösta visste du inte det?
Uppfyller det kravet, tyvärr så får även folk med en IQ under 90 rösta, så du och don t klarar er...
Antar att ni röstar på Sossarna, rädda för att bli av med bidragen?
Haha nej jag och min familj är Moderater så det stänker om det.
Men jag behöver inte sitta här och berätta för alla att mina föräldrar kan köpa en Ferrari i månaden om dom vill!
(oj nu sjönk jag lika lågt som dig =( )
Jojje skrev:Varken du eller finnpajsaren i inlägget innan du kan ha sett gårdagens match.
Utspelade så det sjöng om det. En bra försäsong säger inte ett skit, ta en titt på leksands försäsong inför förra säsongen t ex.
Sen är jag moderat... Ingen kommunist/sosse.
Men man vinner inte så stort med tur. Och du var inte den enda som kollade på matchen. Du kanske tyckte att DIF var helt värdelösa,men det fanns fler än 4000 som också kollade. De kanske tyckte att DIF's spel var suveränt. Du måste acceptera det och inse att inte bara din åsikt som räknas och alla andras åsikter är skit. Visst,det är stor skillnad på försäsong och Elitserien. Men alla andra år har DIF spelat jättedåligt på fösäsongen och det har tagit ungefär 10omgångar innan spelet fungerar bra. Nu har de mött väldigt bra motstånd och vunnit de flesta matcher. Dessutom var vinstpotten mkt större än att vinna Elitserien. I Nordic Trophy är vinstpotten 250 000 tror jag det var. Att vinna Elitserien som är mkt längre är vinstpotten 100 000 tror jag. Så tror inte du att de flesta lagen lade manken till och försökte vinna denna tunering? Nu är de ju i "toppform" precis till starten, tycker jag iaf.
Och vad har det för betydelse vilket parti man är för? Vad har det med Hockey och DIF att göra med?