DIF_Soldier skrev:Sjungs det "Petad" eller "retad i Djurgårn"?
DIF går på mål. Det känns bra nu. Men klacken är inte alls bra, bara stundtals.
Pinsammaste prestationen för denna säsong - klacken då alltså - vi sjunger nu för vi leder. Innan det rann iväg var det tyst eller så buades det. Pinsamt.
Kommentatorn på ppv påstår att Djurgården bytte målvakt efter att man själva gjort 3-0.....
Härlig nivå på kommentatorerna denna säsong måste jag säga.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF 1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Nu väntar vi bara på att Mackan ska komma igång. Han har i ärlighetens namn varit väldigt osynlig så här långt. Men kanske väljer han, nu när vi leder med 5-0, att spara sig till lite mer "viktigare" matcher framöver...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Frasse skrev:Kommentatorn på ppv påstår att Djurgården bytte målvakt efter att man själva gjort 3-0.....
Frasse skrev:Kommentatorn på ppv påstår att Djurgården bytte målvakt efter att man själva gjort 3-0.....
Föredrar trots det travkillen Edlund framför Kristian Andersson eller mongot uppe i Luläää.
Jag vet att det var en del utvisningar i första men istiden i det här laget är så djävla snedfördelad så man kan tro att Hardy umgåtts med kidsen och smakat på lite spice
crike skrev:Jag vet att det var en del utvisningar i första men istiden i det här laget är så djävla snedfördelad så man kan tro att Hardy umgåtts med kidsen och smakat på lite spice
Vad syftar du på?
Det jag kan tycka är att Otto, Mackan, Tjärna och Boumedienne spelar för mycket.
Måste ge cred till Wallin som visar upp det fightingface och slående ärlighet och irritation som jag saknat hos Djurgårdsspelarna när vi spelat som bajs tidigare.
Det är sån irritation och tjurskallighet som gör att fbk är i topp varje år.
DIF_Soldier skrev:Måste ge cred till Wallin som visar upp det fightingface och slående ärlighet och irritation som jag saknat hos Djurgårdsspelarna när vi spelat som bajs tidigare.
Håller med!
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
DIF_Soldier skrev:Måste ge cred till Wallin som visar upp det fightingface och slående ärlighet och irritation som jag saknat hos Djurgårdsspelarna när vi spelat som bajs tidigare.
Ja exakt. Varför kan inte vi visa denna ilska?
Äh, orkar inte klaga just nu, det står 5-0. Men mot ett bättre lag idag hade det stått 2-1.