Djurgårdens IF - Färjestads BK, 3/2 2011
Re: Djurgårdens IF - Färjestads BK, 3/2 2011
Som sagt kedjeformationerna lyser av fart. Härligt Mika Sr.
-
Finfin inledning av DIF och två snygga mål även om jag tycker att FBK:s målvakt inte varit på topp. Tidig TIME OUT av Samuelsson som inte såg alltför glad ut när han skällde på sina spelare
.

Som vanligt leder vi med 2-0 mot FBK. Vi vet ju alla hur det brukar sluta...
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Kanon inledning men som Mäklaren skriver, vi vet hur det brukar se ut.
Likadant som vi brukar börja mot hv där vi leder sådär med 3-0 efter en period men förlorar sen med 5-6 efter straffar.
Hoppas killarna lärt sig något nu efter 45 omgångar att en ishockeymatch varar i 60 min=kämpar i 60 min också.
Fasiken också, Hade Hannula som målskytt i gigaset´s tävling målet 7.20(nätade 7,54) synd att det va 2-0 målet han skulle göra.
Likadant som vi brukar börja mot hv där vi leder sådär med 3-0 efter en period men förlorar sen med 5-6 efter straffar.
Hoppas killarna lärt sig något nu efter 45 omgångar att en ishockeymatch varar i 60 min=kämpar i 60 min också.
Fasiken också, Hade Hannula som målskytt i gigaset´s tävling målet 7.20(nätade 7,54) synd att det va 2-0 målet han skulle göra.

There is no I in TEAM!!!!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Vad gör Boumedienne, herre min skapare...
VAD TÄNKER HAN MED?
VAD TÄNKER HAN MED?
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Josef ut för puckout. Är någon förvånad?
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Puck out ja det e Bom-bom bra på .. suck
Härliga Djurgår´n
Anfallen väger för tunt nu. Vi kan inte få fast den - det är inte bra.
Josef Boumedienne är vårdslös och farlig. Gör fpk mål nu ligger #78 bakom 3 mål bakåt om vi räknar saik och denna då.. fan hur ofokuserad kan en professionell spelare vara...
Josef Boumedienne är vårdslös och farlig. Gör fpk mål nu ligger #78 bakom 3 mål bakåt om vi räknar saik och denna då.. fan hur ofokuserad kan en professionell spelare vara...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Han har kanske satt en tusenlapp på fbk vinst, såg det va rätt bra odds för en tvåa 2.60 på Svenska spel.kotten skrev:Vad gör Boumedienne, herre min skapare...
VAD TÄNKER HAN MED?
Hade han alltid i världen igen att göra något annat med pucken. hockeyligan skrev bara att pucken jäklades med Bom-Bom
Och, va i helvete håller klacken på med?! Det är ju helt tyst. Bra hyll till Falken det. Du som sitter och surfar på Hovet kan väl läsa det här och ta tag i saken... eller inte kanske.
Fick svar på min egen fråga ang bom-bom´s puckout
AB live:
Vill DIF vinna eller va fasiken är det med dem?
Eller är det idiotisk låg domarnivå? 8-2 i utvisningar än så länge
AB live:
Ytterligare ett Bp, tala om att bjuda in fbk i matchen.Boumedienne drar på sig årets onödigaste utvisning på Hovet. Helt ohotad i egen zon lyfter han ut den i egna båset
Vill DIF vinna eller va fasiken är det med dem?
Eller är det idiotisk låg domarnivå? 8-2 i utvisningar än så länge
Senast redigerad av Bigge den 2011-02-03 19:30:12, redigerad totalt 1 gånger.
Och C berglund grinar i sedvanlig fpk-stil... hahaha
och vafan... kan domarna vara med enögda.. fan är det här. Det har ju vart flera holdings etc på oss men inte en enda jävla lipsill på botbänken än.. hata domare.
och vafan... kan domarna vara med enögda.. fan är det här. Det har ju vart flera holdings etc på oss men inte en enda jävla lipsill på botbänken än.. hata domare.
Senast redigerad av Magnutz den 2011-02-03 19:30:59, redigerad totalt 1 gånger.
Har någon informerat domarna att de får blåsa utvisning för Färjestad också?