Härligt! Vet att det kanske är för mycket begärt, men antar att du sitter på tv-sändningen. Filmade dom någonting när vi hoppade och sjöng efter deras guldmål eller filmar dom bara alla äckelbönder som firar?
Härligt! Vet att det kanske är för mycket begärt, men antar att du sitter på tv-sändningen. Filmade dom någonting när vi hoppade och sjöng efter deras guldmål eller filmar dom bara alla äckelbönder som firar?
Såg final 6 för en stund sen faktiskt och tyckte att nån kunde lägga upp lite från den matchen. Tack.
Raus: Nej, dom filmar inte klacken så mycket direkt men det hörs och syns i bakgrunden...
Bra flow, hög volym och sångerna klappas inte sönder. Trumma eller ej så gör de det väldigt bra här och det måste man ge dem.
Man kan säga vad man vill om Bajen och det här är nästan som att svära i jävla kyrkan men helvete vad Kentas "Just i dag är jag stark" är sanslöst bra som intro sång...*ryser*. Utklassar i mitt tycke vekrligen alla andra intros.
Bra flow, hög volym och sångerna klappas inte sönder. Trumma eller ej så gör de det väldigt bra här och det måste man ge dem.
Man kan säga vad man vill om Bajen och det här är nästan som att svära i jävla kyrkan men helvete vad Kentas "Just i dag är jag stark" är sanslöst bra som intro sång...*ryser*. Utklassar i mitt tycke vekrligen alla andra intros.
-daniel- skrev:
Nä, det är det här jag tänker på när jag hör ordet Bajen
Men visst kan dom få bra tryck ibland, men det kommer sakta försvinna medan de ramlar ut division efter division.
Talar vi rena introlåtar så är det inget snack i min värld. Det tar emot att säga, men Färjestad har klart Sveriges bästa. "På den sköld du klär" går i perfekt tempo, har vacker text och är en allmänt vass låt. Färjestad som klubb förtjänar inte den, och den låten kommer aldrig kunna framföras mäktigt på en läktare. Varför? Enkelt, det är fbk-supportrar vi snackar om. Feta kärringar och tandlösa bonnlurkar som aldrig någonsin upplevt riktig läktarkultur. Men låten är likförbannat snuskigt bra!
Jockmaniac skrev:Talar vi rena introlåtar så är det inget snack i min värld. Det tar emot att säga, men Färjestad har klart Sveriges bästa. "På den sköld du klär" går i perfekt tempo, har vacker text och är en allmänt vass låt. Färjestad som klubb förtjänar inte den, och den låten kommer aldrig kunna framföras mäktigt på en läktare. Varför? Enkelt, det är fbk-supportrar vi snackar om. Feta kärringar och tandlösa bonnlurkar som aldrig någonsin upplevt riktig läktarkultur. Men låten är likförbannat snuskigt bra!
Dagens word. Det tar som sagt emot att säga det, men den låten är riktigt jävla bra. Hade Färjestad haft en bra klack så hade dom kunnat skapa en riktigt bra stämning med det introt.
Världens överlägset bästa intro sjungs dock på Anfield, och även om jag har älskat Manchester United i hela mitt liv så är jag mer eller mindre förälskad i YNWA. En underbar låt är vad det är.
Jockmaniac skrev:Talar vi rena introlåtar så är det inget snack i min värld. Det tar emot att säga, men Färjestad har klart Sveriges bästa. "På den sköld du klär" går i perfekt tempo, har vacker text och är en allmänt vass låt. Färjestad som klubb förtjänar inte den, och den låten kommer aldrig kunna framföras mäktigt på en läktare. Varför? Enkelt, det är fbk-supportrar vi snackar om. Feta kärringar och tandlösa bonnlurkar som aldrig någonsin upplevt riktig läktarkultur. Men låten är likförbannat snuskigt bra!
Dagens word. Det tar som sagt emot att säga det, men den låten är riktigt jävla bra. Hade Färjestad haft en bra klack så hade dom kunnat skapa en riktigt bra stämning med det introt.
Världens överlägset bästa intro sjungs dock på Anfield, och även om jag har älskat Manchester United i hela mitt liv så är jag mer eller mindre förälskad i YNWA. En underbar låt är vad det är.
Testa uppleva den från The Kop med en halsduk i luften. Då är det inte bara nackhåren som reser sig... om du förstår vad jag menar.
SirDIFalot skrev:Testa uppleva den från The Kop med en halsduk i luften. Då är det inte bara nackhåren som reser sig... om du förstår vad jag menar.
Hehe, jag ska se till att se Pool - United på Anfield en vacker dag när jag har den ekonomin, det är ett måste. Men jag vet dock ungefär vad jag har att vänta, ett besök på ett nästintill slutsålt Boleyn Ground räckte för att jag skulle få uppleva den mest sinnessjuka stämningen som jag har upplevt live. Fy helvette vilken gåshud jag hade till och från, och med tanke på att YNWA är bättre än West Hams klassiker till intro så bör jag nog räkna med ytterligare en höjning stämningsmässigt.
Men fan, nu när vi ändå beger oss Off Topic så måste jag ju bara få dela med mig av mitt absoluta drömresmål när det gäller fotbollsmatcher (bortsett från VM/CL final då förstås):