Egentligen är vi fel ute när vi grinar (jag och många med mig) efter förluster och tabelläge men sett till vad som skett i truppen är det inte alls oförklarligt. Det saknas komponenter i lagbygget. Om du är ute och ror i din lilla roddbåt och tappar ena årklykan, ersätter du den med ett paket mjöl funkar inte åran. Du måste ha en ny årklyka. (najsig liknelse va?)Doyle skrev:Fan börjar känna KRISFROSSA kring 2010-2011 års DIF.
TEXT
Jag är djupt orolig att lagets prestationsångest kan komma att bli DIF:s fall men med ett magiskt stöd så kommer DIF att klara detta...
Sååå är ni man or mouse...
Sist den klackturist som törs ställa sig i klacken o käka mumsmums o pilla på mobilen och inte bidrar till stämningen skall bäras ut tillsammans med sin rabatterade biljett och placeras i en snödriva....
KÄMPA O DIF....
Vi, jag, förväntar mig spel som liknar det vi hade förra säsongen men det är nog en smula orättvist. Vi har inte spelare till det.
Visst, om alla forwards producerade framåt skulle det se annorlunda ut men, ärligt talat, ska verkligen alla forwards leverera för att ett lag ska gå bra? Jag tycker inte det, för är det på det sättet är laget orimligt sårbart. Det ska räcka med att ett par spelare har toppar i laget. Det ska räcka för 3poängare. Med långsamma backar/oskickliga backar och en avsaknad av bra centrar ser det ut som det gör. Det är min fasta övertygelse.