Jag föredrar ett intyg som visar att man kan tillräckligt många sånger för att stå i klacken. Visst, många, ja kanske till och med majoriteten som är 14 och står i klacken står med armarna i kors, men det finns säkerligen de 14-åringar som gapar halsen av sig också. Jag vill minnas att åtminståne jag gjorde det när jag var i den åldern...Mash skrev:Hellre åldersgräns i klacken, eller att klacken består enbart av säsongsköpare. Och när man köper säsongskortet får man göra teoritest på klacksångerna om hur och när dom ska sjungas.Salas skrev:Vi var ljusår bättre ifjol. Vi kan ju inte ens hålla ut alla vet-ramsan i mer än 30 sekunder nu tack vare att alla snorungar klappar sönder den. Vi borde fan införa klappförbud på Hovet.Snazzi skrev:Sen om vi är bättre eller sämre låter jag vara osagt.
Näpp, det enda som man borde göra är något typ av sångintyg. Det lär väl dock aldrig hända eftersom det skulle dra mindre folk. Åldersgräns är dock fetnej. Eller okej, man kanske bör vara äldre än 11 iallafall.