Vem tror ni toppar poängligan i grundserien?
Vem tror ni toppar poängligan i grundserien?
Som sagt vem tror ni toppar poängligan i grundserien??
Ja, inte André Mattsson i alla fall..Vem vet han kanske blir värvad av Mora eller nåt haha
Ja, inte André Mattsson i alla fall..Vem vet han kanske blir värvad av Mora eller nåt haha
- Ritterwand
Re: Vem tror ni toppar poängligan i grundserien?
Joel Lundqvist har väl skrivit på för Dallas. Mattsson kommer spela i norska Stavanger Oilers. Vad har han med din omröstning att göra egentligen?Falken skrev:Som sagt vem tror ni toppar poängligan i grundserien??
Kallio tar hem det.
Inte blir det Fredrik Olausson i alla fall... tror han kommer ha problem med sitt knä under hela säsongen. Fattar fortfarande inte varför FBK värvar en skadedrabbad, ålderstigen back till sitt redan lite äldre lag.
Om Bremberg kunde plocka så många poäng som han gjorde förra säsongen kan han nog vara med och slåss i toppen i årets Djurgårdsupplaga...
Om Bremberg kunde plocka så många poäng som han gjorde förra säsongen kan han nog vara med och slåss i toppen i årets Djurgårdsupplaga...
Tror inte någon av de snubbarna som finns som val kommer vinna poängligan.
Finns nog många utmanare, men Timrås första kedja ser väldigt stygg ut och vem som helst från den kan nog vinna poängligan. Luleå har också de ett par ruggiga poängplockare i Lubos Bartecko t ex.
Tror inte vinnarei poängligan kommer att komma från något av de "fyra stora" lagen, fråga mig inte varför. Sedan bör det också nämnas att jag inte har hjärnkoll på vilka spelare som lirar under artistkontrakt vilket kan föra med sig att man missar massa omgångar. Vår interna poängliga lär säkert Bremberg vinna, mer nyfiken på vem som tar skytteligan internt...
Finns nog många utmanare, men Timrås första kedja ser väldigt stygg ut och vem som helst från den kan nog vinna poängligan. Luleå har också de ett par ruggiga poängplockare i Lubos Bartecko t ex.
Tror inte vinnarei poängligan kommer att komma från något av de "fyra stora" lagen, fråga mig inte varför. Sedan bör det också nämnas att jag inte har hjärnkoll på vilka spelare som lirar under artistkontrakt vilket kan föra med sig att man missar massa omgångar. Vår interna poängliga lär säkert Bremberg vinna, mer nyfiken på vem som tar skytteligan internt...
Vad sägs om Prestberg eller Jönsson?
Supertaktiken > http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 68,00.html
Supertaktiken > http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 68,00.html
GOGO FIMPEN!
Bartecko är en av dem som lirar med artistkontrakt och missar de 9-10 första matcherna, Jan Hrdina likaså.Kall-El skrev:Tror inte någon av de snubbarna som finns som val kommer vinna poängligan.
Nej, jag tror att poängkungen kommer från något av de fyras gäng. Kallio, Mattson, Jönsson, Prestberg, Kariya, osv..
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
/Friedrich Nietzsche