Vem tror ni toppar poängligan i grundserien?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar

Jimmie Ölvestad
1
3%
Joel Lundqvist
0
Inga röster
Jörgen Jönsson
2
6%
Fredrik Bremberg
15
48%
Sami Torkki
2
6%
Martin Plüss
1
3%
Fredrik Olausson
0
Inga röster
Mika Hannula
2
6%
Annan
8
26%

Antal röster: 31

Användarvisningsbild
Falken

Inlägg av Falken »

Som sagt vem tror ni toppar poängligan i grundserien??

Ja, inte André Mattsson i alla fall..Vem vet han kanske blir värvad av Mora eller nåt haha
Användarvisningsbild
Ritterwand

Re: Vem tror ni toppar poängligan i grundserien?

Inlägg av Ritterwand »

Falken skrev:Som sagt vem tror ni toppar poängligan i grundserien??

Ja, inte André Mattsson i alla fall..Vem vet han kanske blir värvad av Mora eller nåt haha
Joel Lundqvist har väl skrivit på för Dallas. Mattsson kommer spela i norska Stavanger Oilers. Vad har han med din omröstning att göra egentligen?

Kallio tar hem det.
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

Inte blir det Fredrik Olausson i alla fall... tror han kommer ha problem med sitt knä under hela säsongen. Fattar fortfarande inte varför FBK värvar en skadedrabbad, ålderstigen back till sitt redan lite äldre lag.

Om Bremberg kunde plocka så många poäng som han gjorde förra säsongen kan han nog vara med och slåss i toppen i årets Djurgårdsupplaga...
Lundh

Inlägg av Lundh »

Bremberg har väl chansen om han gör en lika bra sässong som förra.

Jönsson om han skulle klara av att vara lika motiverad under en hel sässong som under slutspelet.

Resterande alternativ tror jag inte har en chans , och var är Kallio ?
Användarvisningsbild
slagskott

Inlägg av slagskott »

Kallio måste ligga bra till, spelar i en mycket produktiv formation och är en hisnande bra spelare
Sports dont build character, it reveals it
Kagen

Inlägg av Kagen »

Olausson missar de 20 första omgångarna det har stått klart sedan länge - så där skulle inte min kandidatlista se ut direkt..
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Tror inte någon av de snubbarna som finns som val kommer vinna poängligan.

Finns nog många utmanare, men Timrås första kedja ser väldigt stygg ut och vem som helst från den kan nog vinna poängligan. Luleå har också de ett par ruggiga poängplockare i Lubos Bartecko t ex.

Tror inte vinnarei poängligan kommer att komma från något av de "fyra stora" lagen, fråga mig inte varför. Sedan bör det också nämnas att jag inte har hjärnkoll på vilka spelare som lirar under artistkontrakt vilket kan föra med sig att man missar massa omgångar. Vår interna poängliga lär säkert Bremberg vinna, mer nyfiken på vem som tar skytteligan internt...
Användarvisningsbild
Johaan
Kontakt:

Inlägg av Johaan »

Vad sägs om Prestberg eller Jönsson?

Supertaktiken > http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 68,00.html
GOGO FIMPEN!
Användarvisningsbild
Zkar

Inlägg av Zkar »

Kalla mig gärna naiv, men Linkan vinner.
DIF evigt trogen
Kagen

Inlägg av Kagen »

Kall-El skrev:Tror inte någon av de snubbarna som finns som val kommer vinna poängligan.

Finns nog många utmanare, men Timrås första kedja ser väldigt stygg ut och vem som helst från den kan nog vinna poängligan. Luleå har också de ett par ruggiga poängplockare i Lubos Bartecko t ex.

Tror inte vinnarei poängligan kommer att komma från något av de "fyra stora" lagen, fråga mig inte varför. Sedan bör det också nämnas att jag inte har hjärnkoll på vilka spelare som lirar under artistkontrakt vilket kan föra med sig att man missar massa omgångar. Vår interna poängliga lär säkert Bremberg vinna, mer nyfiken på vem som tar skytteligan internt...
Bartecko är en av dem som lirar med artistkontrakt och missar de 9-10 första matcherna, Jan Hrdina likaså.
Nej, jag tror att poängkungen kommer från något av de fyras gäng. Kallio, Mattson, Jönsson, Prestberg, Kariya, osv..
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
Skriv svar