DIF_Soldier skrev:Jag har aldrig i mitt liv yttrat en sådan önskan. Nu är du ute och cyklar. Var någonstans har jag sagt eller antytt att man inte har rätt till att byta åsikt? Ingenstans.Magnutz skrev:Du ska helt klart få tycka olika om saker här på forumet, det är helt rätt. Men, du vill att folk ska sluta byta åsikter. Det är inte OK och det har du egentligen inte med att göra.DIF_Soldier skrev:Ska vi istället hålla oss till diskussioner där alla håller med? Ganska ensidigt och tråkigt, tycker du inte? Min kritik gällde dessutom inte dig eftersom du inte tycker att Widing är kung.
Jag har bara simpelt påpekat att åsikterna vänder som natt och dag utan minsta verklighetsförankring åt båda håll. Problemet jag har är att när man yttrar en gravt felaktig synpunkt i första läget så minskar trovärdigheten och sundheten när man har bytt åsikt, helt enkelt för att utgångssynpunkten varit helt oproportionerlig, vilket stämplar åsikten som hyckleri.
Många åsikter gällande spelares insatser stämplas av användaren som absolut sanning, eftersom man ofta medvetet har valt att fokusera enbart på nackdelarna istället för fördelarna, när det bästa vore att väga in båda sidor i resonemanget. Enkelt uttryckt handlar det om att vara resonlig i sin utgångspunkt, annars har man skjutit sig i foten om man väljer att ändra sig eftersom det inte funnits en gnutta substans av sitt nya åsiktstagande i tidigare yttranden.

Att folk byter åsikt abrupt är inget jag tänker lägga mig i, för sån är människan. Jag med i vissa lägen.

OnTopic: Jag hoppas Hannula börjar matchas in nu och förhoppningsvis håller han hög klass från skär #1. Imorgon fortsätter säsongen med MoDO på menyn. Undrar om den rätten blir segtuggad eller mör och lättsmält?!
FULL FART FRAMÅT - HÅLL TÄTT BAKÅT!!!!