DIFTV - frågor och önskemål
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: DIFTV - frågor och önskemål
Måste kolla, kommer det komma upp intervjuer nu efter matchen som utlovat tidigare?
DIF!
Ja, jo, men tänk på vad du jämför med...Daniel942 skrev:Boys, ni som klagar på DIFTV:
Vet inte om det bara är jag, men det vi har känns typ 1000 gånger bättre.
- SirDIFalot
Skulle dock väldigt gärna se ett sånt där reportage på DIFTV. Vad har vi som varit bättre egentligen? Vår bästa tid är nu?
Expert.
- Daniel942
Bakom kulisserna?SirDIFalot skrev:Skulle dock väldigt gärna se ett sånt där reportage på DIFTV. Vad har vi som varit bättre egentligen? Vår bästa tid är nu?
Dock sant det du säger. Men kvalitén på reportaget var ju bedrövligt. Är säker på att Wille eller Jimmy skulle kunna göra något 1000 gånger bättre.
Ser hellre reportage som folk påpekat tidigare; "En dag med.." och en fortsättning på "Bakom kulisserna".
DIF!
- Daniel942
Svar på tal, bra jobb Jimmy!Daniel942 skrev:Måste kolla, kommer det komma upp intervjuer nu efter matchen som utlovat tidigare?
DIF!
Tydligen inte tillåtet att klaga på intervjuarn, men då vänder vi på det. Ber att få önska att WilleB sköter intervjuerna, han kan verkligen göra det bra!!
- Daniel942
Du får ju alltid komma med konstruktiva tips, men att bara säga "DU SUGER DRA!!!!!!!!!" hjälper ingenting.Slutspel skrev:Tydligen inte tillåtet att klaga på intervjuarn, men då vänder vi på det. Ber att få önska att WilleB sköter intervjuerna, han kan verkligen göra det bra!!
DIF!
Det stod inte så, långt ifrån!
- Daniel942
Hade du några tips då på vad som kunde förbättras?Slutspel skrev:Det stod inte så, långt ifrån!
DIF!
Snälla Tim gör gärna fler mål men gör bara inte det matchavgörande. Har sällan sett en människa som så snabbt vill lämna kameraljuset...nästan som om han och Hardy har haft samma mediatränare 

Tycker killen i DIFTV är extremt jobbig att lyssna på. Stör mig enormt på hans sätt att sköta intervjuerna, jäkligt tråkigt med tanke på att jag annars verkligen uppskattar DIFTV med sina många intervjuer och reportage.
Han är så loj och låter nästan ointresserad. Han sluddrar även och ställer alldeles för många ledande frågor. Man märker att även spelarna irriterar sig på honom. Killen är säker bra på nått annat, men till DIFTV behöver vi en ny reporter.
Han är så loj och låter nästan ointresserad. Han sluddrar även och ställer alldeles för många ledande frågor. Man märker att även spelarna irriterar sig på honom. Killen är säker bra på nått annat, men till DIFTV behöver vi en ny reporter.
- DIF_Soldier
Jag håller med. Han har heller ingen vidare förmåga att läsa av när intervjun bör ta slut (Tim är ett sådant exempel). Samtidigt är det en fråga om träning och jag vill minnas att Alexandersson inte var så himla bra i början han heller. Men Peterson måste öka entusiasmen och få bättre taktkänsla.PatteW skrev:Tycker killen i DIFTV är extremt jobbig att lyssna på. Stör mig enormt på hans sätt att sköta intervjuerna, jäkligt tråkigt med tanke på att jag annars verkligen uppskattar DIFTV med sina många intervjuer och reportage.
Hela difhockey.se har säckat ihop utan Alexandersson - han hade flest blogginlägg trots kortast tid som anställd som var intressanta och humoristiska. Det fanns laguppställningar, uppdateringar om läget i laget, intressanta reportage... ja, sidan innehöll mycket mer, både i kvantitet och kvalitet.
Nu känns det som att de ansvariga inom difhockey.se är ett gäng stela och tråkiga surdegar. Skärp er, tack! Eller hitta nån som brinner för sitt arbete.
Säg den glädje som varar
Skulle gärna se detta med hockeygrabbarna:
http://dif.se/diftv/default.asp?id=894
Kan redan se svaren:
Andreas Holmqvist: " Ehhh, alltså, jag käkar fyra stora Billys Pizzor och fyra lättöl och sen skiter jag som fan"
Stefan Ridderwall: " Kvällen innan match så är jag på Spy Bar, Café Opera och Golden hits-framförallt det sistnämda och ja, ni vet *host host*."
Hardy Nilsson: " Jag köper nya block... från blocket"
Kan redan se svaren:
Andreas Holmqvist: " Ehhh, alltså, jag käkar fyra stora Billys Pizzor och fyra lättöl och sen skiter jag som fan"
Stefan Ridderwall: " Kvällen innan match så är jag på Spy Bar, Café Opera och Golden hits-framförallt det sistnämda och ja, ni vet *host host*."
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Ok, då ska du få se det!lilleman skrev:Skulle gärna se detta med hockeygrabbarna:
Kan redan se svaren:
Fan va flott Wille! Då vill jag se Honkens chipstuttar.WilleB skrev:Ok, då ska du få se det!lilleman skrev:Skulle gärna se detta med hockeygrabbarna:
Kan redan se svaren:

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.