DIFTV - frågor och önskemål

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
Användarvisningsbild
Daniel942
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av Daniel942 »

Måste kolla, kommer det komma upp intervjuer nu efter matchen som utlovat tidigare?
DIF!
Biaas

Inlägg av Biaas »

Daniel942 skrev:Boys, ni som klagar på DIFTV:

Vet inte om det bara är jag, men det vi har känns typ 1000 gånger bättre.
Ja, jo, men tänk på vad du jämför med...
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Skulle dock väldigt gärna se ett sånt där reportage på DIFTV. Vad har vi som varit bättre egentligen? Vår bästa tid är nu?
Expert.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

SirDIFalot skrev:Skulle dock väldigt gärna se ett sånt där reportage på DIFTV. Vad har vi som varit bättre egentligen? Vår bästa tid är nu?
Bakom kulisserna?

Dock sant det du säger. Men kvalitén på reportaget var ju bedrövligt. Är säker på att Wille eller Jimmy skulle kunna göra något 1000 gånger bättre.
Ser hellre reportage som folk påpekat tidigare; "En dag med.." och en fortsättning på "Bakom kulisserna".
DIF!
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Daniel942 skrev:Måste kolla, kommer det komma upp intervjuer nu efter matchen som utlovat tidigare?
Svar på tal, bra jobb Jimmy!
DIF!
Slutspel

Inlägg av Slutspel »

Tydligen inte tillåtet att klaga på intervjuarn, men då vänder vi på det. Ber att få önska att WilleB sköter intervjuerna, han kan verkligen göra det bra!!
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Slutspel skrev:Tydligen inte tillåtet att klaga på intervjuarn, men då vänder vi på det. Ber att få önska att WilleB sköter intervjuerna, han kan verkligen göra det bra!!
Du får ju alltid komma med konstruktiva tips, men att bara säga "DU SUGER DRA!!!!!!!!!" hjälper ingenting.
DIF!
Slutspel

Inlägg av Slutspel »

Det stod inte så, långt ifrån!
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Slutspel skrev:Det stod inte så, långt ifrån!
Hade du några tips då på vad som kunde förbättras?
DIF!
Användarvisningsbild
crike

Inlägg av crike »

Snälla Tim gör gärna fler mål men gör bara inte det matchavgörande. Har sällan sett en människa som så snabbt vill lämna kameraljuset...nästan som om han och Hardy har haft samma mediatränare :wink:
Användarvisningsbild
PatteW

Inlägg av PatteW »

Tycker killen i DIFTV är extremt jobbig att lyssna på. Stör mig enormt på hans sätt att sköta intervjuerna, jäkligt tråkigt med tanke på att jag annars verkligen uppskattar DIFTV med sina många intervjuer och reportage.

Han är så loj och låter nästan ointresserad. Han sluddrar även och ställer alldeles för många ledande frågor. Man märker att även spelarna irriterar sig på honom. Killen är säker bra på nått annat, men till DIFTV behöver vi en ny reporter.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

PatteW skrev:Tycker killen i DIFTV är extremt jobbig att lyssna på. Stör mig enormt på hans sätt att sköta intervjuerna, jäkligt tråkigt med tanke på att jag annars verkligen uppskattar DIFTV med sina många intervjuer och reportage.

Han är så loj och låter nästan ointresserad. Han sluddrar även och ställer alldeles för många ledande frågor. Man märker att även spelarna irriterar sig på honom. Killen är säker bra på nått annat, men till DIFTV behöver vi en ny reporter.
Jag håller med. Han har heller ingen vidare förmåga att läsa av när intervjun bör ta slut (Tim är ett sådant exempel). Samtidigt är det en fråga om träning och jag vill minnas att Alexandersson inte var så himla bra i början han heller. Men Peterson måste öka entusiasmen och få bättre taktkänsla.

Hela difhockey.se har säckat ihop utan Alexandersson - han hade flest blogginlägg trots kortast tid som anställd som var intressanta och humoristiska. Det fanns laguppställningar, uppdateringar om läget i laget, intressanta reportage... ja, sidan innehöll mycket mer, både i kvantitet och kvalitet.

Nu känns det som att de ansvariga inom difhockey.se är ett gäng stela och tråkiga surdegar. Skärp er, tack! Eller hitta nån som brinner för sitt arbete.
Säg den glädje som varar
lilleman

Inlägg av lilleman »

Skulle gärna se detta med hockeygrabbarna:

http://dif.se/diftv/default.asp?id=894

Kan redan se svaren:
Andreas Holmqvist: " Ehhh, alltså, jag käkar fyra stora Billys Pizzor och fyra lättöl och sen skiter jag som fan"
Stefan Ridderwall: " Kvällen innan match så är jag på Spy Bar, Café Opera och Golden hits-framförallt det sistnämda och ja, ni vet *host host*."
Hardy Nilsson: " Jag köper nya block... från blocket"
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
WilleB

Inlägg av WilleB »

lilleman skrev:Skulle gärna se detta med hockeygrabbarna:

Kan redan se svaren:
Andreas Holmqvist: " Ehhh, alltså, jag käkar fyra stora Billys Pizzor och fyra lättöl och sen skiter jag som fan"
Stefan Ridderwall: " Kvällen innan match så är jag på Spy Bar, Café Opera och Golden hits-framförallt det sistnämda och ja, ni vet *host host*."
Ok, då ska du få se det!
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

WilleB skrev:
lilleman skrev:Skulle gärna se detta med hockeygrabbarna:

Kan redan se svaren:
Ok, då ska du få se det!
Fan va flott Wille! Då vill jag se Honkens chipstuttar. ;) Skämt åsido, jag älskar 08hockey! :)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriv svar