Tänk att alla matcher mot Linköping
ALLTID är lika tråkiga och fartlösa. Två dåliga lag som spelade dålig hockey, med lite flyt fick vi in 1-0 och tog hem 3poäng, skönt!
Dessa spelare hade det lilla extra idag.
+ Fimpen, som slet och försökte i varje byte.
+ Owuya, som var stabil i kassen idag, snurrar runt bakom målet lite många gånger ibland men annars är du given första för mig!
+ Brodin, en Järnkamin! Stred för laget och vek aldrig ner sig, bra inställning.
+ Widing, slet för varje puck och gav sig aldrig. Han kämpade tillbaka pucken om han tappade den. Fortsätt kämpa på, snart kommer målen ramla in oxå.
+ Tim snurrade upp försvarare efter försvarare och avgjorde matchen med ett fint skott i bortre stolpen. Bra!
+ Zibanejad, åkte skridskor och spelade på högre nivå idag jämfört med föregående matcher. Riktigt härligt att se.
+ Boumedienne, inga onödiga utvisningar och ingen tid på botbänken!
Dessa spelare var inte bra idag
- Nilson, har du lagt skridskorna på hyllan? Dags att börja åka skridskor igen!
- Kronwall, felpass efter felpass och krånglade till det ofta. Hoppas han hittar tillbaka till sin form han hade när han kom hit, för nu är den på tok för låg.
- O.Eklund, seg i fötterna, drällde med puck. Kändes ostabil..
Jag tycker dom flesta i laget var sega idag, men dessa tre herrar såg ut att ha en tung dag på jobbet. Jag kan bara hoppas att dom hittar tillbaka till sin nivå för idag var den riktigt låg på Nilson, Kronwall och O.Eklund.
Dessa jävla klackturister!

Köp biljett till sittplats för ni, åtminstone dom flesta, som står på nedre är riktigt kassa. Passar det inte att sjunga för Djurgården så sätt dig på sittplats eller så sitter du hemma i soffan. AVGÅ!
Dagens halleluja = gnaget på jumboplatsen