Säsongen 2010/2011
Re: Säsongen 2010/2011
Japp så är det. Lite konstigt att man inte ser det som alla fans ser... det är back/målvakt vi behöver.....
Förlora fem i rad, vinna fyra i rad, förlora fem i rad? Om vi ska fortsätta som vi gjort tidigare på säsongen så ska vi alltså förlora en till, därefter ska vi vinna fyra raka.
Det kommer säkert ske.
Det kommer säkert ske.
Nej, vi ska inte förlora mot solna. Det finns inte på världskartan!Kentta skrev:Förlora fem i rad, vinna fyra i rad, förlora fem i rad? Om vi ska fortsätta som vi gjort tidigare på säsongen så ska vi alltså förlora en till, därefter ska vi vinna fyra raka.
Det kommer säkert ske.
- Jim Morrison
Mackan känns otroligt mätt. Märks att han spelade enbart för ett NHL kontrakt förra säsongen och har nu gett upp på nåt sätt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Hardy borde överväga att bänka Mackan. Bara för att ge han en kraftig markering.
Jobbar man inte hårt för laget så ska man inte spela heller.
Jobbar man inte hårt för laget så ska man inte spela heller.
Jag tror faktiskt att vi har en ärlig chans mot packet, om vi får tillbaka Brodde och Ölve.Salas skrev:Nej, vi ska inte förlora mot solna. Det finns inte på världskartan!Kentta skrev:Förlora fem i rad, vinna fyra i rad, förlora fem i rad? Om vi ska fortsätta som vi gjort tidigare på säsongen så ska vi alltså förlora en till, därefter ska vi vinna fyra raka.
Det kommer säkert ske.
Ölvestad-Eklund-Brodin
Kronwall-Printz
Widing-Krüger-Kempe
Boumedienne-Eklund
Tjärnqvist-Ottosson-Nilson
Falk-Lassen
Eriksson-Norman-Cehlin
Claesson-Holmqvist
Alltså vill jag gärna att man rullar runt på fyra femmor i derbyt, för att få så mycket ork i varje byte som möjligt. Har för mig att vi gjorde det i slutspelet?
Bara jag som tror att det stora antalet övertidsförluster speglar viljan som finns i laget? Eller snarare brist på den...
9 stycken övertidsförluster med straffar inräknat, endast en vinst...
9 stycken övertidsförluster med straffar inräknat, endast en vinst...
i
Absolut gjorde vi det och det gick ju skitbra, har predikat detta hela tiden. Idag gjorde man dock så, iaf enligt statistiken. Det är det enda rätta om vi vill orka hela matcher.Kentta skrev:Jag tror faktiskt att vi har en ärlig chans mot packet, om vi får tillbaka Brodde och Ölve.Salas skrev:Nej, vi ska inte förlora mot solna. Det finns inte på världskartan!Kentta skrev:Förlora fem i rad, vinna fyra i rad, förlora fem i rad? Om vi ska fortsätta som vi gjort tidigare på säsongen så ska vi alltså förlora en till, därefter ska vi vinna fyra raka.
Det kommer säkert ske.
Ölvestad-Eklund-Brodin
Kronwall-Printz
Widing-Krüger-Kempe
Boumedienne-Eklund
Falk-Lassen
Eriksson-Norman-Cehlin
Claesson-Holmqvist
Alltså vill jag gärna att man rullar runt på fyra femmor i derbyt, för att få så mycket ork i varje byte som möjligt. Har för mig att vi gjorde det i slutspelet?
Va? Vi gick runt på fem kedjor i slutspelet. Fyra kedjor har man ju alltid, och man har aldrig mer än tre backpar och möjligtvis en extraback i spel som avlastning. Så nej, Lassen ska inte få spela nu när Falk är tillbaka, inte en chans. Förhoppningsvis så blir Hannula klar tills derbyt också, vilket jag tror och hoppas att han blir. En läkarundersökning bör ha genomförts idag så kontraktet lär bli officiellt imorgon eller på måndag om läkarundersökningen går bra.Kentta skrev:Ölvestad-Eklund-Brodin
Kronwall-Printz
Widing-Krüger-Kempe
Boumedienne-Eklund
Falk-Lassen
Eriksson-Norman-Cehlin
Claesson-Holmqvist
Nilson - Ottosson - Tjärnqvist
Kronwall - Printz
Widing - Krüger - Cehlin
Boumedienne - Falk
Ölvestad - Fimpen - Brodin
Holmqvist - Eklund
Hannula - Norman - Kempe/Eriksson
Extra spelare: Lassen, Mitman och Zibanejad.
Jag hoppas att vi kan mönstra följande lag på tisdag, det vore onekligen en dröm. Någon lär väl vara sjuk, men ingen är långtidsskadad så förhoppningsvis kan alla spela mot sorkarna.
Nilson - Ottosson - Cehlin
Kronwall - Printz
Widing - Krüger - Hannula
Boumedienne - Falk
Holmqvist - Eklund
Tjärnqvist - Norman - Kempe
Extraspelare: Lassen och Eriksson.
Kronwall - Printz
Widing - Krüger - Hannula
Boumedienne - Falk
Holmqvist - Eklund
Tjärnqvist - Norman - Kempe
Extraspelare: Lassen och Eriksson.
No Rules In The Animal Kingdom
- Jim Morrison
http://eliteprospects.com/player.php?player=4347
Skulle vara mumma. Har varit sjukt bra i AHL denna säsong men lär inte få någon chans i Vancouver med Luongo och Schneider där. Förflutet i Djurgården. En utlåning kanske?
Skulle vara mumma. Har varit sjukt bra i AHL denna säsong men lär inte få någon chans i Vancouver med Luongo och Schneider där. Förflutet i Djurgården. En utlåning kanske?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Grym statistik.
Dock så imponerade han inte på mig när han var i Brynäs förra säsongen. Typisk Ridderwall målvakt som har mått bra med ett miljöombyte.
Skulle nog vara intressant att få in.
Dock så imponerade han inte på mig när han var i Brynäs förra säsongen. Typisk Ridderwall målvakt som har mått bra med ett miljöombyte.
Skulle nog vara intressant att få in.
Född till sportchef.
Vi klarar oss mkt bra med Mark (fattar inte att jag skriver detta...Jim Morrison skrev:http://eliteprospects.com/player.php?player=4347

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Vem mer än BomBom är en legoknekt som bara glider omkring, och som du vet skiter i DIF?
Född till sportchef.
- Lee Harvey Oswald
Smaka lite till på den meningen, känns både overkligt & fantastiskt uselt att man ens ska behöva sitta & vara orolig över en 3:e förlust mot aik.....under en & samma jävla säsong.Kentta skrev:
Jag tror faktiskt att vi har en ärlig chans mot packet, om vi får tillbaka Brodde och Ölve.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan