Djurgårdens IF - Timrå IK, 6/1 2011 Järnkaminernas dag!
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 6/1 2011 Järnkaminernas dag!
Har för övrigt hävdat att laget är felbyggt och har så gjort sedan i somras.
Vi har för många forwards, för få centrar och den som bär ansvaret för att ersätta Kyle och Timmy med bl a Lassen borde kanske överväga om han har kvalifikationer för att göra detta arbete. Och då har jag inte ens nämn målvakterna.
Frågan jag skulle vilja ha svar på är följande; Hade 300k i månaden räckt för att signa Daniel Larsson?
Var det bakfulla personer som scoutade Lassen eller hade de helt enkelt fått med sig fel glasögon?
Varför ersattes ingen av de centrar som försvann?
Vi har för många forwards, för få centrar och den som bär ansvaret för att ersätta Kyle och Timmy med bl a Lassen borde kanske överväga om han har kvalifikationer för att göra detta arbete. Och då har jag inte ens nämn målvakterna.
Frågan jag skulle vilja ha svar på är följande; Hade 300k i månaden räckt för att signa Daniel Larsson?
Var det bakfulla personer som scoutade Lassen eller hade de helt enkelt fått med sig fel glasögon?
- Remy Lebeau
Bättre än på länge säger inte mycket när man redovisat minusresultat många år i rad.V-sign skrev:
Ekonomin har jag hört är bättre än på länge!
Var bara någon månad/månader sen man sa att kistan var tom. Så att den är bättre än på länge tar jag med en nypa salt.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Nu vill jag se en ny målvakt, fattar inte vad dom tänker med. Vill ha en stabbil målvakt. Funkar ju inte o ha dom som dom har nu. Kolla dom andra lagen i elitserien dom skaffar sig en ny när dom ser att de inte funkar med den dom har.. GÖR NÅTT NU.
Synd med förlust idag.
Älska DIF
Synd med förlust idag.
Älska DIF
-
- Säsongskort: Ja
Dagens fråga: Hur många av Djurgårdens övertidsförluster har orsakats av herr Dumbom?
Avgå DJ Yes!
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så jävla less. Allt slit jag har lagt ner på denna dag tillsammans med många andra, den glädjen vi hade finns inte kvar. Tacken för att man har slitit på Hovet och Stadion med tejp och papper är att spelarna slutar åka skridskor. Ge fabriken lite cred nu.
Och Hannula klar för Djurgården? VAFAN! Backar, Målvakter, Backar, Målvakter, Backar, Målvakter behöver vi.....
Dra åt helvete..
Och Hannula klar för Djurgården? VAFAN! Backar, Målvakter, Backar, Målvakter, Backar, Målvakter behöver vi.....
Dra åt helvete..
DIF!
- -daniel-
Märktes ganska tydligt att vi saknade 6-7 ordinare pjäser idag. Att skylla den här förlusten på Ridderwall tycker jag är rent ut sagt pinsamt. Skärp er för fan....
En uselt genomförd match, på alla sätt.
- Jim Morrison
Jag lider så innerligt med dig/er. Fy fan, det kan inte vara kul att slita så mycket för ett lag som inte ger ett skit tillbaka. Som inte bryr sig alls.Daniel942 skrev:Så jävla less. Allt slit jag har lagt ner på denna dag tillsammans med många andra, den glädjen vi hade finns inte kvar. Tacken för att man har slitit på Hovet och Stadion med tejp och papper är att spelarna slutar åka skridskor. Ge fabriken lite cred nu.
Dra åt helvete..
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Helt rätt, ställ dessa frågor till Järlan och se vad han tycker.Kall-El skrev:Har för övrigt hävdat att laget är felbyggt och har så gjort sedan i somras.
Största problemet är att vi saknar backar. Staffan är en klassback. Att sedan Oskar kommer som god 2:a säger väl allt. Och några tycker detta räcker för att sluta top 4 i serien!?
Känns rätt meningslöst att klanka på Printz spelsinne eller Honkens närkampsspel. Då kan man lika gärna gnälla på att Lassen inte borde platsa i Danska landslaget. Det kommer inte bli några förändringar på detta de närmsta åren.
Boumedienne däremot, han är jävligt svårbedömd. Blandar genialiska saker med katastrofala. En legoknekt helt enkelt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Lika katastrofalt som jag hade väntat mig. Finns inte en enda spelare i laget som kan åka skridskor och Ridderwall är ett stort såll. Sen kan man fråga sig varför ärkesopor som Honken och Lassen ens spelar ishockey. Fy fan, otacksamma överbetalda jävla brödgäng.
- -daniel-
Skall vi fokusera på något positivt måste jag bara nämna Tifot....helvete va vackert det var. Så jävla bra jobbat alla som var inblandade.
-
Timrå saknade fler spelare. Absolut ingen ursäkt för en sådan patetisk insats.-daniel- skrev:Märktes ganska tydligt att vi saknade 6-7 ordinare pjäser idag. Att skylla den här förlusten på Ridderwall tycker jag är rent ut sagt pinsamt. Skärp er för fan....
Det känns som om DIF inte vill stötta sig med Rolf Ridderwall och det är därför ledningen inte värvar en ny målvakt.
Man lever bara en gång...
- -daniel-
2 poster ovanför din post (med nytt nick), antar jag.Daniel942 skrev:Juste, Mäklaren, vart är du?
DET FINNS INTE HJÄRTA I DET HÄR LAGET..... ETT JÄVLA KÖPELAGDaniel942 skrev:Så jävla less. Allt slit jag har lagt ner på denna dag tillsammans med många andra, den glädjen vi hade finns inte kvar. Tacken för att man har slitit på Hovet och Stadion med tejp och papper är att spelarna slutar åka skridskor. Ge fabriken lite cred nu.
Dra åt helvete..
Var är järnkaminerna på isen? När klacken eldade på laget förra säsongen spelade de bättre nu spelar det ingen roll vad vi gör....Faaaaaaaaaan vad ledsen jag blir.. hela laget spelar ju som om det käkat sömnpiller...
Fansen lägger ner tid och pengar på det här laget som inte ger något tillbaka. Ett gäng överbetalda divor glider runt på isen och pissar på fansen.
Bom-bom kan dra åt helvete....
Otto gör en bra match, grattis till 600 matcher
Glömt 38:ans namn för tillfället men han gjorde också en bra match
Resten får underkänt.