Djurgårdens IF - Timrå IK, 6/1 2011 Järnkaminernas dag!
Djurgårdens IF - Timrå IK, 6/1 2011 Järnkaminernas dag!
BILJETTER
För biljetter till matchen,vår biljettsida.
MATCHINFORMATION
Hittar du här
LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering
SYNPUNKTER PÅ ARRANGEMANGET?
Här kan du lämna dina synpunkter
För biljetter till matchen,vår biljettsida.
MATCHINFORMATION
Hittar du här
LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering
SYNPUNKTER PÅ ARRANGEMANGET?
Här kan du lämna dina synpunkter
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 6/1 2011
Längtar tamefan ihjäl mig till denna match. Har en känsla att vi kommer slå alla rekord den här dagen. 3000 pers i klacken, största tifot och ett Blue Brigade i storform. Kan inte misslyckas!
100% DJURGÅRDSJ***L
FRAMÅT, KÄMPA, DJURGÅRDEN VÅRT BLÅRANDIGA LAG - HEY!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Denna har man köpt biljett till. Längtat sjukt länge 

Avskaffa tre mot tre.
+1Salas skrev:FRAMÅT, KÄMPA, DJURGÅRDEN VÅRT BLÅRANDIGA LAG - HEY!
Ser fram emot denna

Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
Hoppas bara att vi inte sliter ut den allt för mycket, den ska man spara till särskilda tillfällen, typ derbyn och storsatsningen.Taskman skrev:+1Salas skrev:FRAMÅT, KÄMPA, DJURGÅRDEN VÅRT BLÅRANDIGA LAG - HEY!
Ser fram emot denna
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Daniel942
Ja, för den får verkligen inte bli som "Sittplats ställ er upp" :pEdin skrev:Hoppas bara att vi inte sliter ut den allt för mycket, den ska man spara till särskilda tillfällen, typ derbyn och storsatsningen.Taskman skrev:+1Salas skrev:FRAMÅT, KÄMPA, DJURGÅRDEN VÅRT BLÅRANDIGA LAG - HEY!
Ser fram emot denna
DIF!
Ett problem med ramsan sittplats ställ er upp är att ibland ställer sig sittplats upp och klappar i 20 sek sen sätter dem sig ner innan klacken/AS hinner dra igång något rejält. Ett annat problem är att iblands dras den ramsan igång och sen så kommer det ingen ny ramsa efter av klacken/AS. Både ståplats och sittplats måste skärpa sig, gör vi det då kan vi få riktigt grymt tryck match efter match 

Jag vet inte om jag vill skylla på att sittplats är för oengagerade. Problemet är ju att vissa envisas med att köra den 5 gånger per match utan att ens dra igång någon ramsa. Som om dom förväntar sig att någon annan ska göra det. Eller så drar dom igång "Sittplats ställ er upp" för att köra en ramsa som INTE är växelramsa.Rix skrev:Ett problem med ramsan sittplats ställ er upp är att ibland ställer sig sittplats upp och klappar i 20 sek sen sätter dem sig ner innan klacken/AS hinner dra igång något rejält. Ett annat problem är att iblands dras den ramsan igång och sen så kommer det ingen ny ramsa efter av klacken/AS. Både ståplats och sittplats måste skärpa sig, gör vi det då kan vi få riktigt grymt tryck match efter match
Jävla nötter.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Edin skrev:Problemet är ju att vissa envisas med att köra den 5 gånger per match utan att ens dra igång någon ramsa.
Jävla nötter.

-
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 6/1 2011 Järnkaminernas dag!
Jävlar vad sjukt detta kommer bli. En dag att minnas långt framöver. Vi firar fantastiska 30 år och kommer få hela Hovet koka. Börjar bli hög tid att köpa plåtar för er som inte gjort det än.
http://jarnkaminerna.se/artikel/jk/2010 ... lmarknaden
http://jarnkaminerna.se/artikel/jk/2010 ... lmarknaden
Några veckor kvar nu, kommer bli grymt! Dock så är jag lite fundersam, det står att vi som sitter på AS kommer få sitta på en annan sektion, klurade ut själv att det var för att klacken är ''extra'' stor men är det någon som har någon som vet vart vi kommer sitta?
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Ni flyttas ut mot långsidan.Mash skrev:Några veckor kvar nu, kommer bli grymt! Dock så är jag lite fundersam, det står att vi som sitter på AS kommer få sitta på en annan sektion, klurade ut själv att det var för att klacken är ''extra'' stor men är det någon som har någon som vet vart vi kommer sitta?
Ser fram mot "Framåt Kämpa Djurgården" från AS när 3.000 oxtokiga klackfjunisar svarar. Jag känner rysningarna redan nu.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!