Daniel942 skrev:Nu har jag varit på Hovet i 16 timmar och slitit och kämpat med tifot. Imorgon blir det till att gå upp 06:00 och fortsätta...
God jul.
Får lagom dåligt samvete när man varit och firat jul med släktingar från morsans sida hela dagen, när andra legat på fyra och jobbat röven av sig. Känns inte som om jag skulle kunna hjälpa till så mycket inatt heller. Julsnapen var helt enkelt flr god att motstå.
Hyll till dig och alla andra. Det är ett fantastiskt jobb ni gör.
Till Spikefot, du kan hämta ut imorgon. Dock risk för kö. Åk tidigt och underlätta för personalen.
Du och jag ses imorgon hoppas jag på Hovet!
Det är faktist så att denna julsnaps påverkat mig tillräckligt mycket för att jag gör bäst i att vila fram tills det är dags runt 15 tiden.
Om du vill ses efter är det fritt fram! Även om du är arg så är du alltid välkommer!
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Snazzi skrev:
Det är faktist så att denna julsnaps påverkat mig tillräckligt mycket för att jag gör bäst i att vila fram tills det är dags runt 15 tiden.
Om du vill ses efter är det fritt fram! Även om du är arg så är du alltid välkommer!
Snazzi skrev:
Jag ska göra kaoz med dig.
Gå inte Off topic nu, håll dig till ämnet!
Vidare hot tas i PM där de kommer att ignoreras.
Snazzi skrev:
Snazzi skrev:
Brodin är sjuk, verkar det som. Riktigt tråkigt... Känns lite tomt på forwardssidan av någon anledning. Är ju inte sååå många borta ändå, fast iofs...4 ordinarie forwards märks i vilket lag som helst.
Hoppas på följande uppställning:
Jimmie - Otto - Mackan
Kempe - Krüger - Widing
Sörensen - Fimpen - Tim
Mitman - Norman - Zibanejad
Var precis och hämtade ut biljetterna i shoppen, dom gjorde sitt bästa men inte ens brudarna där kan sänka min stämning idag. Taggad som fan och lovar att gör mitt för att bänkgrannarna ska fatta hur tifot ska levereras.
crike skrev:Var precis och hämtade ut biljetterna i shoppen, dom gjorde sitt bästa men inte ens brudarna där kan sänka min stämning idag. Taggad som fan och lovar att gör mitt för att bänkgrannarna ska fatta hur tifot ska levereras.
Hehe, de var riktigt otrevliga i butiken igår som så många gånger förut...
crike skrev:Var precis och hämtade ut biljetterna i shoppen, dom gjorde sitt bästa men inte ens brudarna där kan sänka min stämning idag. Taggad som fan och lovar att gör mitt för att bänkgrannarna ska fatta hur tifot ska levereras.
Hehe, de var riktigt otrevliga i butiken igår som så många gånger förut...
Hmm.. har alltid tyckt att tjejerna i kassan varit väldigt trevliga att prata med. Ska ner nu och se om de är lika trevliga.
Ses på Hovet samt Annexet för de som ska dit innan/efter.
Snazzi skrev:
Jag ska göra kaoz med dig.
Awwwwwwwwww...! Syskonkärlek.
Du kan få vara med och kramas när du kommer hem från Rivieran om du så vill.