Det är både för och efterfest på annexet om du har åldern inne, d.v.s. 20+.Challen skrev:Tänkte förresten fråga när man skall vara på plats för att inte missa någonting? Någon samling innan eller något?
Djurgårdens IF - Timrå IK, 6/1 2011 Järnkaminernas dag!
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 6/1 2011 Järnkaminernas dag!
Det var ju åt helveteArteron skrev:Det är både för och efterfest på annexet om du har åldern inne, d.v.s. 20+.Challen skrev:Tänkte förresten fråga när man skall vara på plats för att inte missa någonting? Någon samling innan eller något?

Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Äh, skit i JVM nu, och blicka framåt!
Glädjande nog:

Glädjande nog:

Snyggt Kentta! Bra jobbat!Kentta skrev:Äh, skit i JVM nu, och blicka framåt!
Glädjande nog:
Edit: Vill du lägga till färgremsor kan du göra det innan Ä:et och efter överst, och sen hela vägen under. Bara ett förslag. Men CRED till dig!
2014-04-07, vad hände?
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Snyggt jobbat Kentta.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Môcke bra Kentta! Applåder!
Om jag var du skulle jag strunta i att färglägga, jag tycker att det är utmärkt som det är.
Om jag var du skulle jag strunta i att färglägga, jag tycker att det är utmärkt som det är.
Senast redigerad av Edin den 2011-01-04 00:48:17, redigerad totalt 1 gånger.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
När han målar på tyget så blir det succé, Kenta är våran man!
Tackar! Det värmer, ska ni veta.
Blev dock lite mobbat med två M vid varandra, som dessutom ser olika ut.. Men det är väl bara jag som kommer störa mig på det?
Blev dock lite mobbat med två M vid varandra, som dessutom ser olika ut.. Men det är väl bara jag som kommer störa mig på det?

Bra jobbat Kentta! Den blev snyggare än vad jag trodde 

Näe, jag tycker det ser skitstörigt ut. Gör om gör rätt!Kentta skrev:Tackar! Det värmer, ska ni veta.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Ähhh what the fuck ser ju custom made ut precis som det är! Var stolt istället!Kentta skrev:Tackar! Det värmer, ska ni veta.
2014-04-07, vad hände?
- SkönaDjurgårn
Jag bor utomstädes och åker upp lite då och då men det passade inte just den här matchen. Ni klarar er nogDaniel942 skrev:..och varför ska du se matchen på TV?SkönaDjurgårn skrev:Ser matchen på tv tyvärr men snälla ni, hylla Otto ordentligt, det är få som är så lojala mot vårt DIF och nästan alltid gör mycket bra insatser. En sann Djurgårdshjälte <3

Kentta>> Nice!

-
Rekommenderar er alla att ladda upp med youtubeklipp från tidigare storsatsningar och kanske framförallt från fjolårets slutspel. Själv sitter man här med gåshud, och kan inte längta mer efter att få kliva in på Hovets kortsida igen. Trots Canal+ pinsamma beslut att inte sända denna match så känns det ändå som om vi har hela Sveriges ögon på oss precis som tidigare. Dessa härliga nedlåtande kommentarer på Sportbladet, Youtube, Svenskafans osv likt "Fyfan va kassa ni är, ni har inte en chans mot stämningen i Cloetta när mäCktiga Cluben drar igång", "Haha sopor, ni har ju ingen trumma" eller "Nästa år då jävlar"! Allt det här förgyller min dag än mer. Detta är bara ytterligare ett bevis på hur jävla mycket de vill vara oss. Men bara vi kan vara oss, och vi ska njuta av det för varje sekund. Vi ska vara så jävla stolt att vi inte föddes till någon äcklig sork, någon sketen kaffesump eller någon kladdig måsskit.
VI är DIF för helvete. Världens bästa fans ska ha fest på Hovet! Vi är världens bästa fans och det vet alla i hela förbannade hockeyvärlden om. Det ska vi visa oavsett om Riddarn och Mark kastar in puckar, Boumedienne leker havet stormar eller om Hardy Nilsson bara hänger gubbe i sitt jävla kollegieblock. Mitt Djurgården är så satans mycket större än så!
DIF mot rubbet! (Och vi vinner)
VI är DIF för helvete. Världens bästa fans ska ha fest på Hovet! Vi är världens bästa fans och det vet alla i hela förbannade hockeyvärlden om. Det ska vi visa oavsett om Riddarn och Mark kastar in puckar, Boumedienne leker havet stormar eller om Hardy Nilsson bara hänger gubbe i sitt jävla kollegieblock. Mitt Djurgården är så satans mycket större än så!
100% DJURGÅRDSJ***L
- Amadeus
Riktigt jävla bra gjord. Hatten av för dig KenttaKentta skrev:Äh, skit i JVM nu, och blicka framåt!
Glädjande nog:
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Fimpen
- Amadeus
Så sant om de nedlåtande kommentarerna. Sån underbar avundsjuka!!!Jockmaniac skrev:Rekommenderar er alla att ladda upp med youtubeklipp från tidigare storsatsningar och kanske framförallt från fjolårets slutspel. Själv sitter man här med gåshud, och kan inte längta mer efter att få kliva in på Hovets kortsida igen. Trots Canal+ pinsamma beslut att inte sända denna match så känns det ändå som om vi har hela Sveriges ögon på oss precis som tidigare. Dessa härliga nedlåtande kommentarer på Sportbladet, Youtube, Svenskafans osv likt "Fyfan va kassa ni är, ni har inte en chans mot stämningen i Cloetta när mäCktiga Cluben drar igång", "Haha sopor, ni har ju ingen trumma" eller "Nästa år då jävlar"! Allt det här förgyller min dag än mer. Detta är bara ytterligare ett bevis på hur jävla mycket de vill vara oss. Men bara vi kan vara oss, och vi ska njuta av det för varje sekund. Vi ska vara så jävla stolt att vi inte föddes till någon äcklig sork, någon sketen kaffesump eller någon kladdig måsskit.
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Fimpen