Självklart är det Hardy som fattar det beslutet, men att skippa skitsnacket på ett forum känns lite som att ta bort poängen med forumet. Skulle vilja påstå att mer än hälften av det som skrivs här skulle kunna kategoriseras som "skitsnack", vilket är tjusningen med forumet, att kunna skvallra/gnälla av sig etc.Daniel942 skrev:Nu är du väldigt ironisk, men skippa skitsnacket öht. Han spelar inte eftersom Hardy väljer att spela Mark just nu.starvin_marwin skrev:Riddarn har säkert lite värk i en tå eller ett finger, och eftersom mamma inte får stå i båset med bullar och rykande choklad vågar han sig inte in på isen.Amadeus skrev:Är lite trög ang placeringarna. Har säsongsbiljett AS ingång 10. Har fattat att klacken kommer gå dit och att vi blir flyttade.
Om jag vill flytta till borta stå-platserna, måste jag då byta biljetter nere i shopen innan matchdag eller kan jag sitta där med min vanliga säsongsbiljett. I sådana fall måste det ju bli onumrerat där, eller...?
Sen undrar jag om nån vet varför inte Riddarn stått på ett tag.
Han verkar ju inte va skadad i och med att han är ombytt.
Djurgårdens IF - Timrå IK, 6/1 2011 Järnkaminernas dag!
- starvin_marwin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 6/1 2011 Järnkaminernas dag!

So far so good!

Skriver Ekman under istället för Nisse, mycket enklare så!

Ser grymt ut! +1Kentta skrev:[img]bild[/img]
So far so good!![]()
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Grym bild Kentta! Lite färger runtom så blir det perfekt 
Jag kan inte förstå att det inte är slutsålt än, det är ett hundratal platser kvar på långsidorna.
5½ dag kvar, väntan snart över!

Jag kan inte förstå att det inte är slutsålt än, det är ett hundratal platser kvar på långsidorna.
Äh, sånt struntar jag i!Mash skrev:Grym bild Kentta! Lite färger runtom så blir det perfekt

Letade fram din ''Kung Ragge''. Ser du skillnaden med färger? Personligen tycker jag det blir snyggare med färgade linjer, fyller ut det tomma utrymmet. Tänk dig bilden utan linjerna i mitten, jag själv tycker det skulle sett tråkigare ut.

Känns dock så jävla tråkigt att göra en precis likadan, finns det inget annat sätt att få in lite fina färger förutom linjer i mitten?Mash skrev: Letade fram din ''Kung Ragge''. Ser du skillnaden med färger? Personligen tycker jag det blir snyggare med färgade linjer, fyller ut det tomma utrymmet. Tänk dig bilden utan linjerna i mitten, jag själv tycker det skulle sett tråkigare ut.
Du kan välja att dra lite gulröttblått runt några av bokstäverna.. 'K'et och nåt mer?Kentta skrev:Känns dock så jävla tråkigt att göra en precis likadan, finns det inget annat sätt att få in lite fina färger förutom linjer i mitten?Mash skrev: Letade fram din ''Kung Ragge''. Ser du skillnaden med färger? Personligen tycker jag det blir snyggare med färgade linjer, fyller ut det tomma utrymmet. Tänk dig bilden utan linjerna i mitten, jag själv tycker det skulle sett tråkigare ut.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jo jag håller med dig. Tog det bara som exempel. Sätta färg på ''Ekman'' eller något annat snitsigt. Du löser det säkertKentta skrev:Känns dock så jävla tråkigt att göra en precis likadan, finns det inget annat sätt att få in lite fina färger förutom linjer i mitten?Mash skrev: Letade fram din ''Kung Ragge''. Ser du skillnaden med färger? Personligen tycker jag det blir snyggare med färgade linjer, fyller ut det tomma utrymmet. Tänk dig bilden utan linjerna i mitten, jag själv tycker det skulle sett tråkigare ut.

-
Strålande Kentta! Sätt upp både Kung Ragge o Kämpa Ekman på torsdag. Hela Hovet borde vara i våra färger denna match. Vi firar hela 30 år. Nu är det inte långt kvar, vädjar till alla på sittplats att sjunga med när sångerna ekar över hela Hovet.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Snart är det dags igen.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi spelar värdelöst, utan hjärta och verkar inte ens vilja vinna just nu men alla användare som skriver ett resultat likt 0-15 i den här tråden varnas alternativt försvinner.
____
Det positiva är att det bara kan bli bättre. Alla kan bara bli bättre.
____
Det positiva är att det bara kan bli bättre. Alla kan bara bli bättre.
Med Hovet i ryggen på torsdag förlorar vi inte PUNKT!
Tror som jag sa i den andra tråden att vi kommer spela upp oss rejält, då alla spelare vet vilken nivå vi egentligen kan lira på. Och så inramningen kommer hjälpa en hel del. 4-2.
-
Vad använder du för material till bokstäverna?Kentta skrev:
So far so good!![]()