Djurgårdens IF - Färjestads BK 30/12 2010

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
falkeenn
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdens IF - Färjestads BK 30/12 2010

Inlägg av falkeenn »

Snazzi skrev:
falkeenn skrev:
Snazzi skrev:Är det verkligen nödvändigt att vara så bajsnödiga? Jag menar, har det verkligen någon större betydelse att AB skriver en artikel om vad deras klack har gjort?

Vi vet vad som hände, de vet vad som hände. :roll:
Den 3/2 kommer de tillbaka. Vi glömmer väl inte på bara en månad?
Hata Färjestad.
Det har en jävla stor betydelse.. Tar du skit från ett par värdelösa bönder?
Vad har en artikel på AB att göra med om jag tar skit från ett par värdelösa bönder?
Vad tror du hade hänt om dom i kurvan bla DFG hade hört fbk klacken igår? det hade säkert blivit ''en derby''. Vad hade det då stått i AB?
''Djurgårdens fans skämmer ut sig för tredje matchen i rad''.

Och nu sitter du och tycker synd om fbks fans att AB ska göra en artikel om dom och berätta hur dom beter sig på läktaren. Är det bara vi som ska få skit i media eller?
Användarvisningsbild
Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Frasse »

SirDIFalot skrev:Vidrigast var väl när de sjöng "Nisse Ekman finns inte längre"
Bönderna som stod längst ned och som hetsade mot någon på sittplats försökte även köra igång, "Vem fan är Nisse Ekman".

Man drog även av 3 stycken bangers/blinkers utan att varken polis eller OV ingrep.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Jockmaniac
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Jockmaniac »

HAr nu lailat den här journalisten plus ett par till. Klart som fan att detta ska till ytan. När ett par mynt och en snusbossa skapar rubriken "Här skämmer Djurgårdsfansen ut sig - igen" så ska fan det som Färjestadssupportrarna gjort ha en egen bilaga. Visst, en artikel gör kanske inte så jättemycket men jag är så förbannat trött på att vissa supportrar får bete sig exakt som de vill medan vi får en sjuhelvetes massa skit så fort det hamnar en snus på isen. Detta enbart då vi är en Stockholmsklubb! Detta är en jävla principfråga, upp till bevis nu media.
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

Jag tycker bara inte att man ska gråta ut över det på forumet när media inte skriver det man vill.

Ni har helt rätt i sak annars. Allt vinklas negativt när det gäller Stockholmslagen. Sällan man får läsa om slipshuliganerna i Kinnarps.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
xxwinniehxx

Inlägg av xxwinniehxx »

Skit i media. Låt DFG eller dom som är manade ta hand om det själva istället. För vedergällning måste det fan bli.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

xxwinniehxx skrev:Skit i media. Låt DFG eller dom som är manade ta hand om det själva istället. För vedergällning måste det fan bli.
Inte riktigt vad Nisse skulle vilja tror jag. har vi inte nog med trubbel med ajk redan? Ge fan i att bråka, det är vad Djurgårdens IF vill. Då ställer i alla fall jag mig bakom min förening i det och älskar istället för att hata.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriv svar