Ett självklart hyll till honom då! Trogen till sin tjänst, det är tacksamt om inget annat!erik_dif skrev:Värt att notera är att detta blir Ottos 600:e match för DIF om han inte blir sjuk eller skadad. En bedrift som bara Falken och Linkan klarat av tidigare.
Djurgårdens IF - Timrå IK, 6/1 2011 Järnkaminernas dag!
!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: !
Dags att väcka liv i "Ottosson, aha - aha - aha" ramsan. Slutet får någon annan klura på, han gör ju knappast alla våra mål. Däremot spelar han varenda match.Leijon skrev:Ett självklart hyll till honom då! Trogen till sin tjänst, det är tacksamt om inget annat!erik_dif skrev:Värt att notera är att detta blir Ottos 600:e match för DIF om han inte blir sjuk eller skadad. En bedrift som bara Falken och Linkan klarat av tidigare.
Någon annan, GÖR JOBBET!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Hur menar du? Ska han tackas för att han varit trogen DIF i 600 matcher men inget annat? Jag tror inte att du menar så men förtydliga hemskt gärna.Leijon skrev:Ett självklart hyll till honom då! Trogen till sin tjänst, det är tacksamt om inget annat!erik_dif skrev:Värt att notera är att detta blir Ottos 600:e match för DIF om han inte blir sjuk eller skadad. En bedrift som bara Falken och Linkan klarat av tidigare.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Måste folk vara riktigt korkade?Magnutz skrev:Hur menar du? Ska han tackas för att han varit trogen DIF i 600 matcher men inget annat? Jag tror inte att du menar så men förtydliga hemskt gärna.Leijon skrev:Ett självklart hyll till honom då! Trogen till sin tjänst, det är tacksamt om inget annat!erik_dif skrev:Värt att notera är att detta blir Ottos 600:e match för DIF om han inte blir sjuk eller skadad. En bedrift som bara Falken och Linkan klarat av tidigare.
Han är en av få spelare som inte "horar" runt i dagens ishockey, samt varit en viktig pjäs för Djurgårn i många år. Behöver du någon mer hjälp? Trodde det var underförstått vad fan han betytt för laget... men tydligen inte för alla?
+ Läs skillnad på om och men
Jag känner inte dig och det stod lite konstigt så jag var tvungen att fråga. Inget illa menat.Leijon skrev:erik_dif skrev:Värt att notera är att detta blir Ottos 600:e match för DIF om han inte blir sjuk eller skadad. En bedrift som bara Falken och Linkan klarat av tidigare.Leijon skrev: Ett självklart hyll till honom då! Trogen till sin tjänst, det är tacksamt om inget annat!Magnutz skrev: Hur menar du? Ska han tackas för att han varit trogen DIF i 600 matcher men inget annat? Jag tror inte att du menar så men förtydliga hemskt gärna.Leijon skrev: Måste folk vara riktigt korkade?
Han är en av få spelare som inte "horar" runt i dagens ishockey, samt varit en viktig pjäs för Djurgårn i många år. Behöver du någon mer hjälp? Trodde det var underförstått vad fan han betytt för laget... men tydligen inte för alla?
Magnutz skrev:Jag känner inte dig och det stod lite konstigt så jag var tvungen att fråga. Inget illa menat.Leijon skrev:erik_dif skrev:Värt att notera är att detta blir Ottos 600:e match för DIF om han inte blir sjuk eller skadad. En bedrift som bara Falken och Linkan klarat av tidigare.Leijon skrev: Ett självklart hyll till honom då! Trogen till sin tjänst, det är tacksamt om inget annat!Magnutz skrev: Hur menar du? Ska han tackas för att han varit trogen DIF i 600 matcher men inget annat? Jag tror inte att du menar så men förtydliga hemskt gärna.Leijon skrev: Måste folk vara riktigt korkade?
OK, jag förstår! Men observera skillnanden på men och om tills nästa gång! Nu skippar vi off topic snacket!
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 6/1 2011 Järnkaminernas dag!
Leijon skrev:OK, jag förstår! Men observera skillnanden på men och om tills nästa gång! Nu skippar vi off topic snacket!

- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Är det någon som skall tokhyllas så är det Otto! DIF's (i mitt tycke) bästa spelare i alla kategorier någonsin. Den sorgliga dag han lägger grillorna på hyllan så gråter jag blod...
Mot 700 Otto. KÄMPA!
Mot 700 Otto. KÄMPA!
Jo, jag håller med. Den dagen Otto lägger av så kommer jag må sämre än vad jag gjorde när Ragge la av, och det var tungt.-daniel- skrev:Är det någon som skall tokhyllas så är det Otto! DIF's (i mitt tycke) bästa spelare i alla kategorier någonsin. Den sorgliga dag han lägger grillorna på hyllan så gråter jag blod...
Mot 700 Otto. KÄMPA!
Längtar galet till denna match, tifo, klackarna och matchen. Någon som har varit och arbetat med tifot som kan dela med sig information? Nyfiken på hur det kommer se ut

- SirDIFalot
Tifograbbarna har hur mycket som helst att göra och behöver all hjälp de kan få. Tänkte ta mig ner om någon dag.
TORBEN GRUT SALEN ÄR DET SOM GÄLLER. INGÅNG VID KLOCKIS!
FRÅN 10.30 TILL CA 21-22 VARJE DAG!
TORBEN GRUT SALEN ÄR DET SOM GÄLLER. INGÅNG VID KLOCKIS!
FRÅN 10.30 TILL CA 21-22 VARJE DAG!
Expert.
Perra som tränar timrå kommer ju få uppleva 2 strosatsningar i rad (han tränade ju Färjestad förra året) :/
Glöm inte gnagets storsatsning...tomten skrev:Perra som tränar timrå kommer ju få uppleva 2 strosatsningar i rad (han tränade ju Färjestad förra året) :/
Dags att börja fila på någon banderoll som ger stöd till Nisse.
Nisses match är på Torsdag, den sjätte är det Ottos dag! Eller så stöttar man båda två med banderoller.Enbom skrev:Dags att börja fila på någon banderoll som ger stöd till Nisse.
Lite tajt dock att hinna måla något vettigt på endast en/en och en halv dag.Mash skrev:Nisses match är på Torsdag, den sjätte är det Ottos dag! Eller så stöttar man båda två med banderoller.Enbom skrev:Dags att börja fila på någon banderoll som ger stöd till Nisse.