Min tid är bästa tiden! Avgå! (Jag har kommit in 20 minuter innan nedsläpp och fått klackbiljett, du behöver inte oroa dig för det)
Haha, ok då. Men då kan du räkna med att bli stämd om jag blir utan biljett!
Men vafan, om många här på forumet ska till tälje så kan vi väl gemensamt åka enligt Snazzis resförslag? Det vore väl inte helt fel att komma dit i samlad trupp.
Min tid är bästa tiden! Avgå! (Jag har kommit in 20 minuter innan nedsläpp och fått klackbiljett, du behöver inte oroa dig för det)
Haha, ok då. Men då kan du räkna med att bli stämd om jag blir utan biljett!
Men vafan, om många här på forumet ska till tälje så kan vi väl gemensamt åka enligt Snazzis resförslag? Det vore väl inte helt fel att komma dit i samlad trupp.
Om inte annat lär jag få smaka på asfalt på parkeringsplatsen.
En arg Salas vill man inte stöta på!
Ah, men såna där facebook grupper går ju aldrig att lita på. Ena dagen ska folk till tälje, nästa dag ska dom det inte.
Men men, det är väl bättre än inget antar jag. Men jag tycker att vi åker så att vi alla timar in den där bussen åtminstone, det borde bli bra! Alla lär ju va ganska utspridda på pendeln.
Här é Djurgårns laserturkar, nu é det jakt på gång igen, å vi ska kaosa hela natten lång och klippa eran toung!
Salas skrev:Ah, men såna där facebook grupper går ju aldrig att lita på. Ena dagen ska folk till tälje, nästa dag ska dom det inte.
Men men, det är väl bättre än inget antar jag. Men jag tycker att vi åker så att vi alla timar in den där bussen åtminstone, det borde bli bra! Alla lär ju va ganska utspridda på pendeln.
Här é Djurgårns laserturkar, nu é det jakt på gång igen, å vi ska kaosa hela natten lång och klippa eran toung!
Helt sant.
Man är förövrigt bra osmart om man sitter någon annanstans än längst bak. Förutsatt att man inte vill gå hela perrongen borta i Tälje.
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Lär dra dit med ett gäng polare. Någon som vet priset på bortastå? Krisar det och platserna inte räcker till får man väll ta bortasitt eller något. Kan bli kul om vi får ihop ett gäng och skapar lite tryck.
Själv bor jag i södertälje så det blir ingen tågresa för mig. Ska dit med (känsliga tittare varnas) 3 st ssk:are och stå i sponsorbaren. Jag hoppas dock att vi vinner denna gång så jag slipper alla kommentarer efteråt
Känns som en riktigt lömsk match. Vore typiskt DIF att rada upp trepoängare med bra tempo och intensitet för att sedan åka till Södertälje och kamma hem årets bottennapp och en 3-1 förlust.
SSK är lömska som sagt. Nåja, får hoppas att vi fortsätter på den inslagna vägen, låt oss säga 1-4 DIF
kotten skrev:Känns som en riktigt lömsk match. Vore typiskt DIF att rada upp trepoängare med bra tempo och intensitet för att sedan åka till Södertälje och kamma hem årets bottennapp och en 3-1 förlust.
SSK är lömska som sagt. Nåja, får hoppas att vi fortsätter på den inslagna vägen, låt oss säga 1-4 DIF
Precis vad som kan hända, det kan gå in med inställningen att det redan har vunnit! Fast nu håller vi tummarna, DIF kommer piska kebabsåsen med 6-1 om inte mer!