Nu blev det nog fel...Salas skrev: Jag själv lär nog se till att vara där så att jag är vid Scaniarinken 6 minuter över 8.
Södertälje SK - Djurgårdens IF, 28/12 2010
Re: Södertälje SK - Djurgårdens IF, 28/12 2010
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Haha, ok då. Men då kan du räkna med att bli stämd om jag blir utan biljett!Snazzi skrev:Min tid är bästa tiden! Avgå! (Jag har kommit in 20 minuter innan nedsläpp och fått klackbiljett, du behöver inte oroa dig för det)Salas skrev:Dåligt resförslag!
Men vafan, om många här på forumet ska till tälje så kan vi väl gemensamt åka enligt Snazzis resförslag? Det vore väl inte helt fel att komma dit i samlad trupp.
Haha, vadårå? Är det bara jag som inte orkar med period 1 & 2 och istället kommer till den tredje perioden eller?Edin skrev:Nu blev det nog fel...Salas skrev: Jag själv lär nog se till att vara där så att jag är vid Scaniarinken 6 minuter över 8.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Om inte annat lär jag få smaka på asfalt på parkeringsplatsen.Salas skrev:Haha, ok då. Men då kan du räkna med att bli stämd om jag blir utan biljett!Snazzi skrev:Min tid är bästa tiden! Avgå! (Jag har kommit in 20 minuter innan nedsläpp och fått klackbiljett, du behöver inte oroa dig för det)Salas skrev:Dåligt resförslag!![]()
Men vafan, om många här på forumet ska till tälje så kan vi väl gemensamt åka enligt Snazzis resförslag? Det vore väl inte helt fel att komma dit i samlad trupp.
En arg Salas vill man inte stöta på!
EDIT: Råkade hitta ett evenemang på Facebook om det. http://www.facebook.com/event.php?eid=1 ... 76&index=1
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Ah, men såna där facebook grupper går ju aldrig att lita på. Ena dagen ska folk till tälje, nästa dag ska dom det inte.
Men men, det är väl bättre än inget antar jag. Men jag tycker att vi åker så att vi alla timar in den där bussen åtminstone, det borde bli bra! Alla lär ju va ganska utspridda på pendeln.
Här é Djurgårns laserturkar, nu é det jakt på gång igen, å vi ska kaosa hela natten lång och klippa eran toung!
Men men, det är väl bättre än inget antar jag. Men jag tycker att vi åker så att vi alla timar in den där bussen åtminstone, det borde bli bra! Alla lär ju va ganska utspridda på pendeln.
Här é Djurgårns laserturkar, nu é det jakt på gång igen, å vi ska kaosa hela natten lång och klippa eran toung!
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Helt sant.Salas skrev:Ah, men såna där facebook grupper går ju aldrig att lita på. Ena dagen ska folk till tälje, nästa dag ska dom det inte.
Man är förövrigt bra osmart om man sitter någon annanstans än längst bak. Förutsatt att man inte vill gå hela perrongen borta i Tälje.
Jo, visserligen. Men det är ju många andra som sätter sig där bak också, så det blir svårt att få bakre delen till en sjungande DjurgårdsvagnSnazzi skrev:Man är förövrigt bra osmart om man sitter någon annanstans än längst bak. Förutsatt att man inte vill gå hela perrongen borta i Tälje.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Ge Edin 2 öl så fixar han sången.Salas skrev:Jo, visserligen. Men det är ju många andra som sätter sig där bak också, så det blir svårt att få bakre delen till en sjungande DjurgårdsvagnSnazzi skrev:Man är förövrigt bra osmart om man sitter någon annanstans än längst bak. Förutsatt att man inte vill gå hela perrongen borta i Tälje.
Lär dra dit med ett gäng polare. Någon som vet priset på bortastå? Krisar det och platserna inte räcker till får man väll ta bortasitt eller något. Kan bli kul om vi får ihop ett gäng och skapar lite tryck. 
Djurgårn Jihad!
Djurgårn Jihad!
Haha, vi får satsa på det!Snazzi skrev:Ge Edin 2 öl så fixar han sången.
Själv bor jag i södertälje så det blir ingen tågresa för mig. Ska dit med (känsliga tittare varnas) 3 st ssk:are och stå i sponsorbaren. Jag hoppas dock att vi vinner denna gång så jag slipper alla kommentarer efteråt 
SE TILL OCH VINN NU! KÄMPA!
SE TILL OCH VINN NU! KÄMPA!
Jag är inte arg, och inte besviken.
Någon som vet vad borta stå biljetterna kostar?
Känns som en riktigt lömsk match. Vore typiskt DIF att rada upp trepoängare med bra tempo och intensitet för att sedan åka till Södertälje och kamma hem årets bottennapp och en 3-1 förlust.
SSK är lömska som sagt. Nåja, får hoppas att vi fortsätter på den inslagna vägen, låt oss säga 1-4 DIF
SSK är lömska som sagt. Nåja, får hoppas att vi fortsätter på den inslagna vägen, låt oss säga 1-4 DIF
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Precis vad som kan hända, det kan gå in med inställningen att det redan har vunnit! Fast nu håller vi tummarna, DIF kommer piska kebabsåsen med 6-1 om inte mer!kotten skrev:Känns som en riktigt lömsk match. Vore typiskt DIF att rada upp trepoängare med bra tempo och intensitet för att sedan åka till Södertälje och kamma hem årets bottennapp och en 3-1 förlust.
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Nisse sjuk och missade dagens träning? Känns som att han börjar komma igång nu å så blir han sjuk.. Hoppas han kan lira imorgon.