Jonas Soling

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Erik I

Jonas Soling

Inlägg av Erik I »

Lämnar LHC; det "ryktas om Timrå eller Djurgården men kan också bli spel i Europa". Någon som vet mer? Anfallare behövs ju, oavsett vad som sägs officiellt. Men har han kvalitéer?
Jerker Dammbro
Djurgården Hockey

Re: Jonas Soling

Inlägg av Jerker Dammbro »

Erik I skrev:Lämnar LHC; det "ryktas om Timrå eller Djurgården men kan också bli spel i Europa". Någon som vet mer? Anfallare behövs ju, oavsett vad som sägs officiellt. Men har han kvalitéer?
Från gårdagens chat:
philip: Kan ni inte försöka att värva jonas soling han vill ju lämna linköping
Hans Särkijärvi: Han är inte aktuell för Djurgården i dagsläget.
Användarvisningsbild
Johaan
Kontakt:

Inlägg av Johaan »

Soling är grymt underskattad i mina ögon.
pekka21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av pekka21 »

Varför ens diskutera Soling....han är ju en sopa, skulle passa mer i Allsvenskan.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Färjestad kan få honom.
Algot2003

Inlägg av Algot2003 »

Dålig attityd har jag hört.....

Det sista vi behöver om så är fallet
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

nej tack...ingen Soling
wille5

Inlägg av wille5 »

jo tack....soling vill jag ha...han är en mycket bra hockeyspelare....han måste bara få lite mer självförtroende framför mål så sätter han puckarnaaaaa...så soling tycker jag kan komma till dif :D :D :D
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Jo men som sagt är det uteslutet att han kommer till DIF. Truppen är dessutom komplett och inga mer spelare kommer ansluta.
Kagen

Inlägg av Kagen »

Soling har ju kunnat träffa målet förr - släpper han lite attityd och börjar kämpa som alla andra kan han göra nytta i många ES-klubbar.
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
Erik I

Inlägg av Erik I »

Eftersom Kristofferson nu är klar för SAIK borde väl en plats vara ledig på anfallssidan?
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Nej, Kristoffersson fick gå för att Djurgården sa upp hans kontrakt och detta var i våras. Truppen är komplett enligt Särkijäärvi.
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Att folk ens tänker på Soling är för mig en gåta.

Han är väldigt duktig på att vara ute och dricka på krogen, men som spelare ser jag inte hur han skulle kunna tillföra något.

Men som sagt, truppen är ju spikad, men det är ändå chockerande att Solings namn dyker upp i DIF sammanhang!
Användarvisningsbild
Hawaii

Inlägg av Hawaii »

Trodde stenhårt på Soling när han lirade i Brynäs, för killen var väl åtminstone en hyffsad talang och kommer ihåg att jag gärna sett Soling i DIF. Men knappast idag, killen är passé och verkar vara allt annat än populär i LHC.

Värva Fernholm eller ingen alls, det är så jag känner.
DJUUU..
Skriv svar