Lämnar LHC; det "ryktas om Timrå eller Djurgården men kan också bli spel i Europa". Någon som vet mer? Anfallare behövs ju, oavsett vad som sägs officiellt. Men har han kvalitéer?
Erik I skrev:Lämnar LHC; det "ryktas om Timrå eller Djurgården men kan också bli spel i Europa". Någon som vet mer? Anfallare behövs ju, oavsett vad som sägs officiellt. Men har han kvalitéer?
Från gårdagens chat:
philip: Kan ni inte försöka att värva jonas soling han vill ju lämna linköping
Hans Särkijärvi: Han är inte aktuell för Djurgården i dagsläget.
jo tack....soling vill jag ha...han är en mycket bra hockeyspelare....han måste bara få lite mer självförtroende framför mål så sätter han puckarnaaaaa...så soling tycker jag kan komma till dif
Soling har ju kunnat träffa målet förr - släpper han lite attityd och börjar kämpa som alla andra kan han göra nytta i många ES-klubbar.
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
Trodde stenhårt på Soling när han lirade i Brynäs, för killen var väl åtminstone en hyffsad talang och kommer ihåg att jag gärna sett Soling i DIF. Men knappast idag, killen är passé och verkar vara allt annat än populär i LHC.
Värva Fernholm eller ingen alls, det är så jag känner.