_Skogis skrev:Såg precis att videodomaren som missade aik's mål mot aik har fått sparken! En tanke slår en, kan det vara samma videodomare som dömde bort Tjärnas mål i derbyt senast.....
bra poäng. Foliehatt på.
Det kan säkerligen vara så. Då kan vi börja inkassera rättfärdiga mål nu då. Härligt, nu vänder det. För oss uppåt och för aik nedåt
Kameror i målet finns enbart de matcher som sänds i Canal+ Sport 1 & HD, dvs huvudsändningarna som har fler kameror.
De vanliga matcherna (allra flesta), "PPV-sändningarna" har bara 5 kameror - alltså inga kameror i målen.
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Luleå får spö av jumbon Frölunda Börjar Frölunda klättra nu tro? Eller har Luleå bara en dålig dag på jobbet? 0-3 står det och Holmqvist storspelar i mål.
Mäklaren skrev:Elitserien är bättre än på väldigt länge. Förstår inte allas skitsnack om att Elitserien är så dålig och blablabla.
Det är väl bara kolla på hur vi presterar när vi möter utländska lag. Sen har ju framför allt KHL tagit jättesprång. Och med nya NHL-avtalet som innebär att en spelare kan lämna oavsett om han är under kontrakt eller inte så anser jag att vi knappast är på rätt väg.
Så, tog mig friheten att knåpa ihop en liten låtsasartikel angående hela röran kring Ekman, men är det månne detta som dussinblaskan Aftonbladet är ute efter:
Ishockey förbjuds i Brynäs
Polisen i Brynäs kommer inom snart att förbjuda allt hockeyspel på stadens arenor då de kommit fram till att det kan vara skadligt för hälsan. Aftonbladet och Socialstyrelsen ställer sig helhjärtat bakom beslutet. Mats Wennerholm kommenterar. "Det är ett bra beslut tycker jag - Brynäs har känsliga människor, och hockey är inte bra för deras fysiska och mentala hälsa, så ett förbud som det här är alldeles rätt."
Mats Wennerholm tänker dock inte ge sig här.
"Nej, nu när ishockey har blivit förbjudet i Brynäs, tänker både jag och Aftonbladet starta en kampanj som skall jobba för ett förbud inom hela Sverige. Vi kommer ha en knapp i form av en liten hand som det står "Tackla inte min kompis" på.
AlltidDjurgårn skrev:Så, tog mig friheten att knåpa ihop en liten låtsasartikel angående hela röran kring Ekman, men är det månne detta som dussinblaskan Aftonbladet är ute efter:
Ishockey förbjuds i Brynäs
Polisen i Brynäs kommer inom snart att förbjuda allt hockeyspel på stadens arenor då de kommit fram till att det kan vara skadligt för hälsan. Aftonbladet och Socialstyrelsen ställer sig helhjärtat bakom beslutet. Mats Wennerholm kommenterar. "Det är ett bra beslut tycker jag - Brynäs har känsliga människor, och hockey är inte bra för deras fysiska och mentala hälsa, så ett förbud som det här är alldeles rätt."
Mats Wennerholm tänker dock inte ge sig här.
"Nej, nu när ishockey har blivit förbjudet i Brynäs, tänker både jag och Aftonbladet starta en kampanj som skall jobba för ett förbud inom hela Sverige. Vi kommer ha en knapp i form av en liten hand som det står "Tackla inte min kompis" på.
Cirkusen fortsätter. Nu börjar det helt ärligt balla ur. FÅ BORT Cecilia Hagert eller vafan hon heter. Totalt jävla praktusel moralkärringjävel. This is a fucking abomination to the human race.