Ja i alla fall Nilson... riktigt konstigt.kaminor skrev:Men FITTA! VArför får inte Nilson eller Ekman lägga straff. Helt sjukt. FALK?!
Djurgårdens IF - Frölunda HC, 25/11 2010
Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 25/11 2010
kaminor skrev:Men FITTA! VArför får inte Nilson eller Ekman lägga straff. Helt sjukt. FALK?!
Jag tror seriöst inte att Hardy ville vinna idag. Coachingen i 4/3 samt att skicka ut NICHLAS FALK som skytt i ett avgörande läge för poängfördelningen skvallrar om det. Grymt besviken på i stort sett allt.
Att Frölunda dessutom är så fruktansvärt jävla totalkass gör ju inte besvikelsen och uppgivenheten mindre.
Vet att det är små marginaler. Och vi hade lägen att avgöra med sekunder kvar av ordinarie matchtid.
Men det spelar liksom ingen roll. Så länge vi har så många spelare i laget som är rena säkerhetsrisker samt en coach som inte vill vinna matcher så är det ändå kört.
Senast redigerad av jensa85 den 2010-11-25 21:50:32, redigerad totalt 1 gånger.
- norrlandsgold
Vad är detta för jävla junior hockey? Fan va besviken man blir .. 4-5 ? Vad är det för siffror?
SÅNNA MÅL FINNS I JUNIOR HOCKEY .. INTE ELITSERIEN!!!!!!!
Fy fan, nu skäms man för att vara djurgårdare.
Det blir ju aldrig någon skillnad.. bara samma skithockey, inge försvar och ingen glöd.
Hoppet hade man efter match 5 av skitspel att det skulle vända. MEN NÄR MAN SER SAMMA SKIT GÅNG PÅ GÅNG..
Äh.. jag orkar inte klaga mer.. Känns som att de är det enda man gjort denna säsongen.
Ger nu officielt upp hoppet på djurgården nu.
Vi får se nästa år om dom kan hitta spelare som kan lira med dom äldre som faktiskt kämpar.
OVER AND OUT!!!!!!
SÅNNA MÅL FINNS I JUNIOR HOCKEY .. INTE ELITSERIEN!!!!!!!

Fy fan, nu skäms man för att vara djurgårdare.
Det blir ju aldrig någon skillnad.. bara samma skithockey, inge försvar och ingen glöd.
Hoppet hade man efter match 5 av skitspel att det skulle vända. MEN NÄR MAN SER SAMMA SKIT GÅNG PÅ GÅNG..
Äh.. jag orkar inte klaga mer.. Känns som att de är det enda man gjort denna säsongen.
Ger nu officielt upp hoppet på djurgården nu.
Vi får se nästa år om dom kan hitta spelare som kan lira med dom äldre som faktiskt kämpar.
OVER AND OUT!!!!!!

Det finns bara ett mål.. Träffa det!
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Underhållande match men att förlora mot seriens sämsta lag, på hemmaplan, får anses som säsongens lågvattenmärke. Det är under all kritik och att tappa till 0-3 direkt finns faan inte på kartan. Ryck upp er för i helvete.
My three stars today:
1. Fimpen för att han väckte laget.
2. Brodin för att han också väckte laget och sedan även gjorde sitt första mål.
3. Mario för hans snygga mål.
My three stars today:
1. Fimpen för att han väckte laget.
2. Brodin för att han också väckte laget och sedan även gjorde sitt första mål.
3. Mario för hans snygga mål.
Med tanke på matchstarten får man väl vara nöjd med 1 poäng. Men helvete vad vi blandar och ger. Oftast är det ju så urbota skrämmande dåligt. Positivt är antalet skott idag och att Ekman får göra poäng. Negativt är försvarsspelet. Lassen platsar inte och ska bort. Honken måste fan rycka upp sig och sluta med sina indianare. In med en ny back, för Bom-Bom och Kronwall kan inte spela 30 minuter per match. Helt galen uttagning av straffskyttar. FALK!? Nilson eller Ekman, någon? Känns som ett dåligt skämt eller pur parodi på elitspel.
Fimpen bäst.
Fimpen bäst.
Senast redigerad av kaminor den 2010-11-25 21:50:35, redigerad totalt 1 gånger.
Återigen en stor fet jävla SKANDAL! Jag HATAR Andreas Holmqvist av hela mitt hjärta. Han är så fruktansvärt katastrofalt äckligt jävla fittdålig att jag får fysiskt ont i kroppen av att se honom. Honken, din sorgliga jävla luffare, gör mig en tjänst och pensionera dig från hockeyn. Jag tål dig inte.
Ungefär samma beskrivning till Boumedienne.
Att sedan Hardy är dum i huvudet var ingen nyhet. VAD ÄR DET FÖR STRAFFSKYTTAR? Hur kan man slänga in Norman? Cehlin? Och så sist men minst NICHLAS FUCKING FALK. Falk har aldrig gjort mål på en straff eller ett friläge i hela sin karriär. Hardy vill tamigfan förlora matcherna. Detta börjar likna en konspiration där Hardy i själva verket har tippat på motståndarna.
Fyra mot tre-spelet var det väl ingen som trodde att vi skulle avgöra under? Holmqvist och Krüger på isen kan inte bli något annat än ett praktfiasko. Nisse Ekman är stekhet matchen igenom, men ju bättre han spelar desto mindre istid får han. Perfekt, Hardy, din jävla nolla.
Fy fan för det här laget. FRÖLUNDA hemma och man kan inte ens vinna. Vidrigt.
Att sedan Hardy är dum i huvudet var ingen nyhet. VAD ÄR DET FÖR STRAFFSKYTTAR? Hur kan man slänga in Norman? Cehlin? Och så sist men minst NICHLAS FUCKING FALK. Falk har aldrig gjort mål på en straff eller ett friläge i hela sin karriär. Hardy vill tamigfan förlora matcherna. Detta börjar likna en konspiration där Hardy i själva verket har tippat på motståndarna.
Fyra mot tre-spelet var det väl ingen som trodde att vi skulle avgöra under? Holmqvist och Krüger på isen kan inte bli något annat än ett praktfiasko. Nisse Ekman är stekhet matchen igenom, men ju bättre han spelar desto mindre istid får han. Perfekt, Hardy, din jävla nolla.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Hardy Nilsson.
Ta och inse att ditt spelsystem är totalt sönderläst av motståndarlagen.
Börja spela ett rakt och enkelt spel och gå rakt på mål.
Är så trött på allt snurrande i sarghörnen.
Ta och inse att ditt spelsystem är totalt sönderläst av motståndarlagen.
Börja spela ett rakt och enkelt spel och gå rakt på mål.
Är så trött på allt snurrande i sarghörnen.
Fan är det som händer? Så sjukt trött är man på den här skiten. Hardy, vakna, agera.
Det positiva med dagens match är att nu tror jag verkligen att det har lossnat för Ekman... vilket mål han gör 
Nä men skämt å sido så tycker jag han gjorde en bättre match idag än vanligt men långt ifrån vad jag förväntar mig av honom.

Nä men skämt å sido så tycker jag han gjorde en bättre match idag än vanligt men långt ifrån vad jag förväntar mig av honom.
JAG BLIR GALEN. Att vi bara får med oss en ynka jävla poäng den här matchen. Med tanke på de lägen vi hade skulle det kunnat bli tvåsiffrigt. Att vi dessutom släpper in fem baljor mot ett jävla pisslag som knappt platsar i Allsvenskan får vi givetvis tacka våra backklippor Honken och Lassen för. Slutligen +++ till coachtrion i båset som skickar fram Falk och Cehlin istället för Mackan och Nisse under straffläggningen - TOTALT OFÖRSTÅELIGT !
Senast redigerad av kotten den 2010-11-25 21:56:19, redigerad totalt 1 gånger.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
+1Mäklaren skrev:Återigen en stor fet jävla SKANDAL! Jag HATAR Andreas Holmqvist av hela mitt hjärta. Han är så fruktansvärt katastrofalt äckligt jävla fittdålig att jag får fysiskt ont i kroppen av att se honom. Honken, din sorgliga jävla luffare, gör mig en tjänst och pensionera dig från hockeyn. Jag tål dig inte.
Att Kronwall får spela nästan 30 min talar väl sitt tydliga språk...
Boumedienne ska bort, måste bort och Honken verkar också ha tappat smöret och sålt pengarna (avd. råttet är mågat). Och Mausoleum-hardy... snälla kära människa.. sa han ett enda hett ord under den sita time-outen?! Nope, han gick omkring med sitt förbannade block. Undrar om ahn gjort sig ovän med laget?! Kan det vara därför som det går så här illa?
Fadäs.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lee Harvey Oswald
Så bortkastat, hämta upp 0-3 till 4-3 & så ge bort det igen.
Fingertoppskänsla från Hardy & Co.
Men man måste ändå ge hela DIF cred, för man förlorar verkligen som ett lag denna säsong.
Från den första utposten i mål till det 3 vise männen i båset, alla är verkligen med & bidrar.
Måste vila ett tag nu.....
Fingertoppskänsla från Hardy & Co.
Men man måste ändå ge hela DIF cred, för man förlorar verkligen som ett lag denna säsong.
Från den första utposten i mål till det 3 vise männen i båset, alla är verkligen med & bidrar.
Måste vila ett tag nu.....
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Lassen - horribel.
Holmqvist - ett stort skämt, är helt förlamad på isen och är räddast i hela världen.
Printz - går bort sig tre, fyra gånger - som vanligt.
Deilert - hahaha.
Kronwall - bästa back. Ovanligt?
Boumedienne - pinsam.
Krüger - vissa bra grejer, men allt som oftast fruktansvärt usel.
Nisse - bäst på plan.
Otto - en förlorare personifierad. Har alltid varit och kommer alltid att vara sämst i avgörande lägen.
Nilson - en av dina sämre DIF-matcher.
Tjärnqvist - världens mest trögtänkta människa med lepra i armarna. Bra kombination.
Ölvestad - krigar.
Fimpen - gud. Älskar dig.
Brodin - hade med enkelhet kunnat ge Cehlin öppet mål med tio sekunder kvar av ordinarie tid. Istället tar han ett vinkelskott som går ner i sarghörnet. Strålande! Sedan kostar han på sig ett asgarv efteråt. Kanon!
Cehlin - tidernas målsumpare.
Norman - helt ofarlig.
Kempe - härligt mål! Som alla andra spelare så får han mindre istid ju bättre han spelar. Heja Hardy!
Widing - hur fan har du kunnat göra mål tidigare säsonger? Helt obegripligt.
Falk - jadu, gamla fina Falken. Din tid är förbi.
Hardy - hahahaha
Micke - haha
Montén - haha
Härliga Djurgår'n!
Holmqvist - ett stort skämt, är helt förlamad på isen och är räddast i hela världen.
Printz - går bort sig tre, fyra gånger - som vanligt.
Deilert - hahaha.
Kronwall - bästa back. Ovanligt?
Boumedienne - pinsam.
Krüger - vissa bra grejer, men allt som oftast fruktansvärt usel.
Nisse - bäst på plan.
Otto - en förlorare personifierad. Har alltid varit och kommer alltid att vara sämst i avgörande lägen.
Nilson - en av dina sämre DIF-matcher.
Tjärnqvist - världens mest trögtänkta människa med lepra i armarna. Bra kombination.
Ölvestad - krigar.
Fimpen - gud. Älskar dig.
Brodin - hade med enkelhet kunnat ge Cehlin öppet mål med tio sekunder kvar av ordinarie tid. Istället tar han ett vinkelskott som går ner i sarghörnet. Strålande! Sedan kostar han på sig ett asgarv efteråt. Kanon!
Cehlin - tidernas målsumpare.
Norman - helt ofarlig.
Kempe - härligt mål! Som alla andra spelare så får han mindre istid ju bättre han spelar. Heja Hardy!
Widing - hur fan har du kunnat göra mål tidigare säsonger? Helt obegripligt.
Falk - jadu, gamla fina Falken. Din tid är förbi.
Hardy - hahahaha
Micke - haha
Montén - haha
Härliga Djurgår'n!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Måste tyvärr hålla med Wikegård. Vet inte om några här såg på hockeykväll, men han prata om att vårat spel är sönderläst som fan, och det måste man ju hålla med om. det behövs en förändring. fortsätter detta kommer DIF att bli sämre och sämre, och snart så är vi där vid kvalserie/ingenmansland igen. det går inte att surra runt vid sargkanterna längre. Vi måste komma på en ny spel idé. rakare spel, vi vågar alldeles för lite. It's time for a change.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Fy fan vad vi är dåliga. Helt jävla sjukt.
Honken & Boumedienne är så patetiskt usla för stunden så man skäms.
Honken & Boumedienne är så patetiskt usla för stunden så man skäms.