Djurgårdens IF - Frölunda HC, 25/11 2010
Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 25/11 2010
Man blir ju så jävla nöjd när man ser hur lojt det ser ut..
ge juniorerna mer speltid en seniorerna som lallar runt. Norman, Cehlin, Brodin, kruger ja...
Tredje och fjärde linan helt enkelt
ge juniorerna mer speltid en seniorerna som lallar runt. Norman, Cehlin, Brodin, kruger ja...
Tredje och fjärde linan helt enkelt
Senast redigerad av Glory den 2010-11-25 19:46:25, redigerad totalt 1 gånger.
Det finns inget hopp för detta jävla brödgäng. För första gången nånsin protesterar jag inte mot dem till vänster om klacken som buar.sensei skrev:Synd att vår bäst spelare i dessa lägen, #20, nu antagligen åker på 5+game.
Men men. nu finns det kanske hopp om nytändning iaf.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Både Fimpen och Hedman fick 2+2.sensei skrev:Synd att vår bäst spelare i dessa lägen, #20, nu antagligen åker på 5+game.
Men men. nu finns det kanske hopp om nytändning iaf.
Verkar som mina hockeykunskaper inte verkar vara så dåliga trots erat dryga gnäll
.
Vi är dåliga PUNKT.
Vi kommer med STOR sannolikhet hamna utanför slutspelet, eventuellt tom nere till kvalserien.
Holmqvist, Ridderwall, Lassen, Nilsson och Falk. Ärligt talat, är ni gnagare?

Vi är dåliga PUNKT.
Vi kommer med STOR sannolikhet hamna utanför slutspelet, eventuellt tom nere till kvalserien.
Holmqvist, Ridderwall, Lassen, Nilsson och Falk. Ärligt talat, är ni gnagare?
har bara sett lite än så länge men.. nu måste Boumedienne bort. Han får inte spela I DIF. Han är usel på en nivå som är horribel... Det kan ha varit fler taskiga prestationer på isen under första 20 men.. näe...
återkommer
återkommer
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Mäklaren skrev:Lassen och Holmqvist är så jävla überdåliga. Jag vill inte se deras äckliga ansikten i DIF nåt mer. FY FAN.
Hela laget spelar som några jävla fittor och om vi inte kör över Frölunda helt resten av matchen och vinner med minst 5-2 så kommer jag personligen se till så att huvuden rullar.
JÄVLA SOPOR!
Cred till Fimpen dock. Älskar dig.
Den där nummer 7 i DIF går verkligen från klarhet till klarhet i negativ bemärkelse. FRUKTANSVÄRT dålig/klen/rädd/nonchalant/lat back i egen zon. I det offensiva är han bra, i 1 match av 5.
När Ragge lirade märktes inte hans genomusla defensiv lika tydligt som i år då klippan städade upp all skit inte Holmqvist klarade av.
Och när man dessutom satt honom med danskhelvetet så ber man ju om katastrof i varje byte i varje match.
Det är definitivt nåt som inte stämmer i årets trupp...det har ju snackats om att stämningen inte är på topp och det verkar vara nåt ditåt. Inställningen blir bara sämre och sämre och ingen vill kriga...utom junisarna då! Nu går det ju tyvärr inte att fylla hela truppen med juniorer, annars känns det som om de skulle göra mer nytta med sin inställning.
Pinsamma Djurgårn, ja vi är pinsamma Djurgårn.
Var och kollade på div1 hockey igår och det var tammefan bättre än detta.
Ridderwall ja, va ska man säga om denna man? Sämre än en blind höna är vad han är. Han sprider inge vidare lugn runt sig den mannen. Att Hardy och co är så blinda att dom inte förstår att Tim ska stå, är för mig en stoooor gåta.
Sen undrar jag vad DIF gör på träningarna. Tränar dom PP, skott osv? eller åker dom bara runt och lallar på träningarna? Sen Järlan, öppna ögonen för fan. Lär dig värva rätt eller avgå. Man bygger ett lag bakifrån och inte framifrån.
Nästa match vill jag se endast 2 femmor, resten J20 spelare.
Var och kollade på div1 hockey igår och det var tammefan bättre än detta.
Ridderwall ja, va ska man säga om denna man? Sämre än en blind höna är vad han är. Han sprider inge vidare lugn runt sig den mannen. Att Hardy och co är så blinda att dom inte förstår att Tim ska stå, är för mig en stoooor gåta.
Sen undrar jag vad DIF gör på träningarna. Tränar dom PP, skott osv? eller åker dom bara runt och lallar på träningarna? Sen Järlan, öppna ögonen för fan. Lär dig värva rätt eller avgå. Man bygger ett lag bakifrån och inte framifrån.
Nästa match vill jag se endast 2 femmor, resten J20 spelare.
Att man ens kan nämna Boumedienne när vi har Stefan Lassen och Andreas Holmqvist som tillsammans bildar ett backpar som har potential att båda sluta sämre än -100 i +/- statistiken.Magnutz skrev:har bara sett lite än så länge men.. nu måste Boumedienne bort. Han får inte spela I DIF. Han är usel på en nivå som är horribel... Det kan ha varit fler taskiga prestationer på isen under första 20 men.. näe...
återkommer
Vet att det är fel tråd (vilken är "rätt" egentligen...?) men alltså...
"Djurgårdens pris på elitseriebiljetterna är nästan 100 kronor dyrare än AIK – trots att båda spelar på Hovet.
Anledningen?
Kvalitetsskillnad på trupperna, om man frågar Djurgården.
– Det är ju olika priser om man ska se Madonna eller Eddie Meduza, säger DIF:s vd Jan Ednertz."
Förortstattarnas "Kom och ta oss" framstår ju som briljant i jämförelse med det där.
KÄMPA DJURGÅRDEN!!!
"Djurgårdens pris på elitseriebiljetterna är nästan 100 kronor dyrare än AIK – trots att båda spelar på Hovet.
Anledningen?
Kvalitetsskillnad på trupperna, om man frågar Djurgården.
– Det är ju olika priser om man ska se Madonna eller Eddie Meduza, säger DIF:s vd Jan Ednertz."
Förortstattarnas "Kom och ta oss" framstår ju som briljant i jämförelse med det där.
KÄMPA DJURGÅRDEN!!!
Det här är sjukt.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Det sjuka är hur fasiken Järlan kunde se potential i dessa herrar som Bom-Bom, Lassen, Widing.
Och tro de skulle platsa i vårat lag och med vår spelide.
Hårde Hardy är ett minne blott verkar det som....
Kan det vara så simpelt att hardy är sur över Järlans misstag med värvningarna för i år, då han inte fick vara med å bestämma. Så han har helt enkelt slutat att coacha laget?
Hade detta varit förra året så hade man läst en artikel där Hardy bänkat Bom-bom och Lassen.
Och svaret till journalisten hade varit: "Ja man behöver inte va hockeyexpert för att se hur jävla usla dem är på isen"
0-3 i vår egen borg. Mot ett lag som fått stryk titt som tätt de senaste omgångarna. Såklart att frölunda skulle rycka upp sig mot oss. Såklart att våra grabbar skulle spela ännu sämre än vanligt.
Är detta tredje eller fjärde matchen i rad där vi släpper in ett mål inom loppet av de två första minuterna av en period??
Och tro de skulle platsa i vårat lag och med vår spelide.
Hårde Hardy är ett minne blott verkar det som....
Kan det vara så simpelt att hardy är sur över Järlans misstag med värvningarna för i år, då han inte fick vara med å bestämma. Så han har helt enkelt slutat att coacha laget?

Hade detta varit förra året så hade man läst en artikel där Hardy bänkat Bom-bom och Lassen.
Och svaret till journalisten hade varit: "Ja man behöver inte va hockeyexpert för att se hur jävla usla dem är på isen"
0-3 i vår egen borg. Mot ett lag som fått stryk titt som tätt de senaste omgångarna. Såklart att frölunda skulle rycka upp sig mot oss. Såklart att våra grabbar skulle spela ännu sämre än vanligt.
Är detta tredje eller fjärde matchen i rad där vi släpper in ett mål inom loppet av de två första minuterna av en period??
Senast redigerad av Bigge den 2010-11-25 19:59:15, redigerad totalt 1 gånger.
There is no I in TEAM!!!!
Pinsamt.
Jag klandrar inte någon som väljer att lämna arenan och bojkotta kommande matcher.
Detta är så fruktansvärt dåligt. Kan bli 0-7 eller nåt liknande idag.
Edit: Det där fick jag äta upp. Vänd nu!
Jag klandrar inte någon som väljer att lämna arenan och bojkotta kommande matcher.
Detta är så fruktansvärt dåligt. Kan bli 0-7 eller nåt liknande idag.
Edit: Det där fick jag äta upp. Vänd nu!
Senast redigerad av kaminor den 2010-11-25 20:11:05, redigerad totalt 1 gånger.
Såg bara honom spela skitdåligt. Som jag skrev... Det verkar på alla reaktioner här inne som DIF är helt under isen [sic!]... Nu kommer nog snart någon i tränartrojkan att få sparken för det här är inte bra någonstans.jensa85 skrev:Att man ens kan nämna Boumedienne när vi har Stefan Lassen och Andreas Holmqvist som tillsammans bildar ett backpar som har potential att båda sluta sämre än -100 i +/- statistiken.Magnutz skrev:har bara sett lite än så länge men.. nu måste Boumedienne bort. Han får inte spela I DIF. Han är usel på en nivå som är horribel... Det kan ha varit fler taskiga prestationer på isen under första 20 men.. näe...
återkommer
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Börja med Järlan o de andra slipsnissarna. De är dem som har sett till att det är just detta spelarmatrial vår trio har att jobba med.Magnutz skrev:Såg bara honom spela skitdåligt. Som jag skrev... Det verkar på alla reaktioner här inne som DIF är helt under isen [sic!]... Nu kommer nog snart någon i tränartrojkan att få sparken för det här är inte bra någonstans.jensa85 skrev:Att man ens kan nämna Boumedienne när vi har Stefan Lassen och Andreas Holmqvist som tillsammans bildar ett backpar som har potential att båda sluta sämre än -100 i +/- statistiken.Magnutz skrev:har bara sett lite än så länge men.. nu måste Boumedienne bort. Han får inte spela I DIF. Han är usel på en nivå som är horribel... Det kan ha varit fler taskiga prestationer på isen under första 20 men.. näe...
återkommer
There is no I in TEAM!!!!