Jag håller med, jag ser också sådana tendenser. Dock tyckte jag faktiskt att han skötte sig bättre igår än tidigare matcher och gjorde färre misstag, nöjde sig med sarg ut osv. Dock svårt att hänga med när forwards börjar snurra - han är sådär äckligt nära en tvåa för ofta.android skrev: Igår på hovet irriterade jag mig på Lassen, tyckte att han var ganska kass. Såg dock matchen idag igen. Visst gör han en del misstag, men det är en spelare som verkligen vill spela hockey. Så fort han får pucken så vänder han upp och vill så gärna hitta en öppnande passning. Han vill gärna tackla.
När han kommit in i spelet och anpassat sig, lärt sig värderat situationerna bättre så kommer han bli en stabil tvåvägsback. Tycker att han påminner om en mer fysisk version av Oscar. Potential men gör för många misstag i dagsläget.
"En fysisk version av Oscar", ja kanske. Eller en sämre version av Ossi, som någon nämnde efter hans första fight där han faktiskt var riktigt bra. Han har visat att han har det i sig, det är kontinuiteten och smartness han behöver hitta. Gör han det blir David Printz överflödig i säsongerna som kommer.