Vilken spelare saknar du minst?
Vilken spelare saknar du minst?
De senaste åren har en del mer eller mindre floppar passerat revy i DIF. men vem av dessa vill du inte se i DIF igen?
Hade ett förslag till, men det kom inte med. Är det någon annan du INTE saknar så skriv!
Hade ett förslag till, men det kom inte med. Är det någon annan du INTE saknar så skriv!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Mattsson visade, tillskillnad från många av de ovannämnda hjärta när han spelade för DIF. Jag kommer sakna hans slit på isen, oavsett vad det stod i matchen. Jag klarar mig alldeles utmärkt utan Franzén, har verkligen försökt, men jag förstår mig än idag inte på den värvningen.
Lycka är att vara djurgårdare
För min del är det Stefan Pettersson, eller egentligen "all of the abowe", som inte hör hemma i DIF-tröjan.
Fast när jag tänker efter så kanske det är "Myran" som är värst! Hur många vet om att han har ett SM-Guld med DIF? Han kallades visserligen "stickan" efter det året, efter alla stickor han fick av avbytarbänken!
Fast när jag tänker efter så kanske det är "Myran" som är värst! Hur många vet om att han har ett SM-Guld med DIF? Han kallades visserligen "stickan" efter det året, efter alla stickor han fick av avbytarbänken!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Verkar väl mest onödigt att över huvud taget orka komma på en sådan här tråd. Vissa av spelarna kanske inte är de man mest förknippar med Djurgårdens kämpaanda, men de allra flesta av dem gjorde allt de kunde för Djurgården.
Visst, många av de brast i hockeykunskaper, men det är snarast de värvningsansvarigas eller ekonomins fel. Att klanka ner på spelarna nu känns snarast patetiskt.
Visst, många av de brast i hockeykunskaper, men det är snarast de värvningsansvarigas eller ekonomins fel. Att klanka ner på spelarna nu känns snarast patetiskt.
Re: Vilken spelare saknar du minst?
du kan väl ändå inte säga att stefan pettersson floppade?Don_T skrev:De senaste åren har en del mer eller mindre floppar passerat revy i DIF. men vem av dessa vill du inte se i DIF igen?
Re: Vilken spelare saknar du minst?
Det är hans stil jag inte klarar av. Han var bra till slutspelet, sen blev han bänkad en match då sjukskrev han sig!rated_x skrev:du kan väl ändå inte säga att stefan pettersson floppade?Don_T skrev:De senaste åren har en del mer eller mindre floppar passerat revy i DIF. men vem av dessa vill du inte se i DIF igen?
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Intressant tråd..Finns ju onekligen en och annan kalkonlirare att välja bland..Min röst hamnade till sist på ett av de norska bidragen.; Erik Ryman..Hur man överhuvudtaget kunde värva denna ålderstigra och HÖGST mediokra back är för mig en gåta..Enormt svag offensivt och,om möjligt, ÄNNU svagare defensivt..
Börjar bli jävligt trött på allt tjat om Mattson..Killen har väl diskuterats av oss i 8 olika trådar nu..Kan inte begripa varför just Mattson fått så väldigt mycket uppmärksamhet här på forumet..Han var väl varken bättre eller sämre än någon av de andra backarna vi hade till förfogande över förra säsongen..
Börjar bli jävligt trött på allt tjat om Mattson..Killen har väl diskuterats av oss i 8 olika trådar nu..Kan inte begripa varför just Mattson fått så väldigt mycket uppmärksamhet här på forumet..Han var väl varken bättre eller sämre än någon av de andra backarna vi hade till förfogande över förra säsongen..
- Ritterwand
-
- Djurgården Hockey
Förstår inte hur man kan lägga sin röst på en spelare som Mattsson. Killen kämpade, krigade och gjorde alltid sitt jobb. Alright han kanske inte var någon stjärna, men en spelare som alltid gör sitt bästa utan att klaga förstjänar inte att få skit.
Personligen hade man svårt att välja mellan Franzen och Pettersson, men valet föll tillsut på den senare vars inställning och lojalitet med sin klubb måste vara den sämsta i elitserien.
För övrigt så är det dock spelare som Pettersson som vi helt saknar i dagens trupp. Stora, elaka, starka målskyttar. Pettersson skulle jag dock inte vilja ha tillbaka i alla fall.....
Personligen hade man svårt att välja mellan Franzen och Pettersson, men valet föll tillsut på den senare vars inställning och lojalitet med sin klubb måste vara den sämsta i elitserien.
För övrigt så är det dock spelare som Pettersson som vi helt saknar i dagens trupp. Stora, elaka, starka målskyttar. Pettersson skulle jag dock inte vilja ha tillbaka i alla fall.....