Jag vet att du anser att vi borde värvat det redan i somras, men med dagens trupp. Vilka tycker du ska lira center om inte Krüger, Ekman eller Eklund ska göra det?Kall-El skrev:Tim E är i mitt tycke kraftigt underskattad.
Helt okej handleder och benen går hela tiden på honom.
Måste vara ruggigt jobbig att möta.
Personligen tycker jag han uträttar betydligt mer än både Ekman och Widing gör.
Att kvällens tredjekedja borde få fortsätta att lira tillsammans ser jag som självklart.
Ställer mig dock fortfarande mycket tveksam till att lira Krüger som center, men det är en helt annan historia och det skall sägas att jag inte vill Se Ekman eller Eklund i den rollen heller.
Tyvärr känns det lite grand som att de spelare som hattat mellan center och forward är de som kanske inte producerat så mycket som man hoppats på t ex Ekman och Krüger.
Nästa vecka = Ödets vecka.
Det bara skall vara två vinster och blir detta utfallet ser det genast ljusare ut, men vi vet ju alla hur vi presterar "när vi bara skall vinna". *suck*
Finns inte så många kvar då, plus att vi om Ekman och Krüger ska vara forwards så får vi ett extreeeemt överflöd av det och får sätta 3,4,5 stycken på läktaren som sitter på löner som är 10 ggr större än juniorernas.