Frölunda HC - Djurgårdens IF, 26/10 2010
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 26/10 2010
Och då har vi ändå vilat i ett antal dagar. Det är något rejält galet med det här laget. De är inte intresserade och vill inte tillräckligt mycket.
Tyvärr.
Tyvärr.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi spelar som en långtidsanvänd disktrasa. Va fan är viljan o stoltheten för klubbmärket. Det här är under all kritik. Nått är fel i laget, ingen glädje bara hängskallar. Av nån vändning syns nada
- SkönaDjurgårn
Larvigt dalig energi. Ga in och ta en fajt eller nagonting, det har gar inte!!! Pinsamma Djurgarn.
Minst.BOMBOM BOUCHARD skrev:Ser ut som en 10-12 timmar va?Edin skrev:Vad är det för tidsskillnad till Göteborg?
Vi ser extremt jetlaggade ut. Det händer absolut ingenting.
Synd att man glömde Otto och Jimmie hemma på perrongen.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Har trott att det ska gå över men nu börjar jag må illa... det här kan bli en skräcksäsong utan motstycke. Hoppas jag har fel.V-sign skrev:Och då har vi ändå vilat i ett antal dagar. Det är något rejält galet med det här laget. De är inte intresserade och vill inte tillräckligt mycket.
Tyvärr.
var e Nilson/Krüger/Stoltheten?!?!?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det här gör ont att se på. Det är så fruktansvärt dåligt rakt igenom. Vi får tacka Frölunda och deras oförmåga att göra mål för att det inte är mer.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Grattis alla spelare och ledare! Ni har lyckats prestera sämre hockey idag än mot solna i september.
Trodde verkligen inte att det var möjligt.
Trodde verkligen inte att det var möjligt.
0mål på 5perioder nu va?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Hm, Frölunda ser starkare, snabbare och skickligare ut.
Vinner närkamper och verkar hela tiden vara en man mer än oss.
Jag orkar inte kritisera enskilda spelare, den ene är sämre än den andre.
Jag avslutar med 2 positiva saker:
*C+ kommentatorn, utklassar AIK-idioten som pratar till våra hemmamatcher
* Bara 1-0, tack Frölunda för att ni inte totalförnedrar oss (mer än spelmässigt då)
Vinner närkamper och verkar hela tiden vara en man mer än oss.
Jag orkar inte kritisera enskilda spelare, den ene är sämre än den andre.
Jag avslutar med 2 positiva saker:
*C+ kommentatorn, utklassar AIK-idioten som pratar till våra hemmamatcher
* Bara 1-0, tack Frölunda för att ni inte totalförnedrar oss (mer än spelmässigt då)
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SkönaDjurgårn
Ja, Nilson ar ju inte ens med idag men annars haller jag med dig..Magnutz skrev:Har trott att det ska gå över men nu börjar jag må illa... det här kan bli en skräcksäsong utan motstycke. Hoppas jag har fel.V-sign skrev:Och då har vi ändå vilat i ett antal dagar. Det är något rejält galet med det här laget. De är inte intresserade och vill inte tillräckligt mycket.
Tyvärr.
var e Nilson/Krüger/Stoltheten?!?!?
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Säsongskort: Ja
Tycker ändå att vi kämpar på bra. Fortsätter vi såhär så kan vi gott och väl sluta topp 12 innan säsongen är över!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- DIF_Soldier
Så jävla uselt. Fyfan. Folk måste börja bli avrättade för att det ska hända något. Hardy bör ha tillgång till en 9mm och 23 kulor.
Säg den glädje som varar
Jag började räkna hur många gånger DIF lyckas slå mer än två passningar i rad i anfallszon i elfte minuten period två. Första gången man lyckades med detta var i sista powerplayet.
I princip inte en enda målchans i andra perioden och uslast av dom alla är Nisse Ekman. Han har inte vunnit en närkamp den här säsongen. Helt värdelös idag igen. Fy fan.
Nu 5 perioder helt utan mål och helt utan målchanser på rad.
I princip inte en enda målchans i andra perioden och uslast av dom alla är Nisse Ekman. Han har inte vunnit en närkamp den här säsongen. Helt värdelös idag igen. Fy fan.
Nu 5 perioder helt utan mål och helt utan målchanser på rad.
Sen Tjärnqvist missade sitt friläge i första perioden i Jönköping så har inte ett enda anfall startats med en snabb första pass från back. Titta själva - det ska spelas flipper fram och tillbaka mellan backarna bakom eget mål medans forwards försvinner. Sen slutar det alltid med att David Printz kastar bort pucken och så börjar det om från början igen.