Frölunda HC - Djurgårdens IF, 26/10 2010
Frölunda HC - Djurgårdens IF, 26/10 2010
TV
Canal + Hockey 19.00
C Sports
LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering
LAGUPPSTÄLLNING
Canal + Hockey 19.00
C Sports
LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering
LAGUPPSTÄLLNING
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 26/10 2010
Ekman - Ottosson - Widing
Ragnarsson - Holmqvist
Cehlin - Krüger - Tjärnqvist
Kronwall - Eklund
Ölvestad - Norman - Nilson
Boumedienne - Printz
Eriksson - Falk - Kempe
Extra: Lassen, Brodin
PP1:
Boumedienne - Holmqvist
PP2:
Norman - Krüger - Cehlin
Kronwall - Eklund
Se och lär Hardy! Våga ändra!
Ragnarsson - Holmqvist
Cehlin - Krüger - Tjärnqvist
Kronwall - Eklund
Ölvestad - Norman - Nilson
Boumedienne - Printz
Eriksson - Falk - Kempe
Extra: Lassen, Brodin
PP1:
Boumedienne - Holmqvist
PP2:
Norman - Krüger - Cehlin
Kronwall - Eklund
Se och lär Hardy! Våga ändra!

Hahaha, ska du ta bort vår enda playmaker från PP? Mackan är den enda i laget som kan hålla i pucken och hitta genialiska passningar, ska han då bänkas i spelformen där han är som bäst?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Japp.Mäklaren skrev:Hahaha, ska du ta bort vår enda playmaker från PP? Mackan är den enda i laget som kan hålla i pucken och hitta genialiska passningar, ska han då bänkas i spelformen där han är som bäst?
Utveckla gärna varför du vill ta bort Elitseriens (när han är i form) bästa spelare på att täcka pucken och skjuta överraskande skott i krysset?Kentta skrev:Japp.Mäklaren skrev:Hahaha, ska du ta bort vår enda playmaker från PP? Mackan är den enda i laget som kan hålla i pucken och hitta genialiska passningar, ska han då bänkas i spelformen där han är som bäst?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Dessutom tilll förmån för just nu Elitseriens sämsta spelare EkmanMäklaren skrev:Utveckla gärna varför du vill ta bort Elitseriens (när han är i form) bästa spelare på att täcka pucken och skjuta överraskande skott i krysset?Kentta skrev:Japp.Mäklaren skrev:Hahaha, ska du ta bort vår enda playmaker från PP? Mackan är den enda i laget som kan hålla i pucken och hitta genialiska passningar, ska han då bänkas i spelformen där han är som bäst?

100% DJURGÅRDSJ***L
Näe, Nisse är på gång. Otto däremot skulle behöva några matcher på sidan.
Bara jag som känner att det här är lite av en måstematch?
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Vi vinner. Fiskekörkans pojkar får fetstryk för det är det enda de kan och vet om.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Allvarligt talat, det är 55 omgångar. Det är fan inga måstematcher någonstans innan omgång 45 typ..kotten skrev:Bara jag som känner att det här är lite av en måstematch?
Expert.
- Lee Harvey Oswald
SirDIFalot skrev:Allvarligt talat, det är 55 omgångar. Det är fan inga måstematcherkotten skrev:Bara jag som känner att det här är lite av en måstematch?
någonstans innan omgång 45 typ..
Eeh, om DIF spelar som dom gjort i det första 12 matcherna & tar poäng i samma takt så är det stekt för länge sen när vi hunnit till omgång 45.
Klart det finns "måstematcher" innan dess, kommer dyka upp en handfull nu i början på november.
Så länge DIF inte kan vinna mer än 1 eller 2 matcher i rad så kommer det inte röra på sig uppåt i tabellen så speciellt mycket.
Börjar bli tjatigt, men efter 15-20 spelade omgångar så har man ungefär den tabell som också kommer vara sluttabell (med nåt enstaka undantag).
DIF:s förbättringar är så små så det är klart många börjar bli oroliga.
Dock tycker jag defensiven såg bättre ut igår med Kronwall igång & Bombom som börjar komma in i DIF-dressen, + att Ragge förhoppningsvis är tillbaka strax.
Ett vråltaggat frölunda skrev nån.
Tror mer på en gigantisk ångest för deras del, kan vi peta in första målet så tror jag det låser sig helt för dom.
Tips:
frölunda-DIF 1-3
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Positiv som jag är så tror jag självklart på vinst, kommer säkerligen inte bli lätt för någon gång så måste ju också Frölunda vinna.
Lite mer postivism, vid samma omgång förra året hade vi 16 poäng och nu har vi 17 och vi har faktiskt bara 4 poäng upp till en 4:e plats men man kan tro att vi är helt avsågade och aldrig kunna klättra någonting.
FULL FART FRAMÅT!
Lite mer postivism, vid samma omgång förra året hade vi 16 poäng och nu har vi 17 och vi har faktiskt bara 4 poäng upp till en 4:e plats men man kan tro att vi är helt avsågade och aldrig kunna klättra någonting.
FULL FART FRAMÅT!
Skit samma vilka matcher som är måstematcher m.m. Är det bara jag som har ångest över att det redan gått 1/5 av grundsäsongen och det där förhatliga sommaruppehållet närmar sig? Ruggig tanke.
Tror faktiskt att vi kommer ha samma (eller bättre) snitt den här säsongen mot fiskarna än vad vi hade förra. Dom är så under isen att vi kan skicka dit p16 och vinna. Nästan patetiskt att se.
Tror faktiskt att vi kommer ha samma (eller bättre) snitt den här säsongen mot fiskarna än vad vi hade förra. Dom är så under isen att vi kan skicka dit p16 och vinna. Nästan patetiskt att se.
-
Är du hög? På gång? Han hade ETT bra byte mot Brynäs och mot Hiv var han återigen sämst. Man kan inte vara längre ifrån att komma igång. Det värsta är ändå att han glider runt med sitt förbannade leende likförbannat. Skulle jag vara i hans situation, där man vet hur bra man verkligen kan spela så skulle jag vara bereddd att offra en hel tandrad för att få visa det. Någon som däremot är på gång är Widing som jag tycker växer hela tiden. Har fattat, till skillnad från Nisse, att har man inte självförtroendet att leverera poäng så finns det andra sätt att bidra. Smäll på, jävlas, håll dig runt kassen, kriga för full patte. Glid inte bara runt och vänta på bättre tider!Mäklaren skrev:Näe, Nisse är på gång. Otto däremot skulle behöva några matcher på sidan.
100% DJURGÅRDSJ***L
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Gah gå och dra nåt gammalt över dig. Nisse har verkligen visat att han är på gång och bättre kommer det bli. Håller helt med om Widing dock.Jockmaniac skrev:Är du hög? På gång? Han hade ETT bra byte mot Brynäs och mot Hiv var han återigen sämst. Man kan inte vara längre ifrån att komma igång. Det värsta är ändå att han glider runt med sitt förbannade leende likförbannat. Skulle jag vara i hans situation, där man vet hur bra man verkligen kan spela så skulle jag vara bereddd att offra en hel tandrad för att få visa det. Någon som däremot är på gång är Widing som jag tycker växer hela tiden. Har fattat, till skillnad från Nisse, att har man inte självförtroendet att leverera poäng så finns det andra sätt att bidra. Smäll på, jävlas, håll dig runt kassen, kriga för full patte. Glid inte bara runt och vänta på bättre tider!Mäklaren skrev:Näe, Nisse är på gång. Otto däremot skulle behöva några matcher på sidan.