Wikegård=resultat av sprucken kondom

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Nu slutar vi helt enkelt pajkastningen! Vi lever i ett fritt land och man får ha vilka åsikter man vill. Dock håller jag inte med dig Eau Rouge! ;)

Jag vidhåller att Wiken är den skönaste tv-personligheten!
Saknar Kung Wikegård!
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Eau Rouge skrev:OK, och då motiverar du det med: Ta några varv runt avenyn och vädra din instängda hjärna.

Moget beteende, grabben!
Ok.
Användarvisningsbild
Johaan
Kontakt:

Inlägg av Johaan »

Saknar vi inte den goda wiken? jooooo!
Användarvisningsbild
Don_T
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Don_T »

Eau Rouge skrev:TV3 är ju en kanal med ännu mindre budget så jag förstår att Wikegård tacka nej till att jobba gratis... :wink:

Nej, det är sant som du säger - man måste väl stå ut med och höra den där stockholmaren några år till.
Vilken härlig koll du har! Wiken är från Gävle!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Användarvisningsbild
Eau Rouge
Kontakt:

Inlägg av Eau Rouge »

Har inte påstått att jag besitter en massa kunskaper om den gaphalsen, och det känns rätt bra att jag inte gör det heller - har inget behov av det, men tack för upplysningen, inte för att jag gillar honom mer för det...
Den nyttigaste läxa livet har lärt mig är att idioterna många gånger har rätt.
Adam Blomster

Inlägg av Adam Blomster »

Ojojoj...va konstigt att Eau Rouge inte gillar wiken :shock:

Han e ju alltid så positiv till alla gårdare....fattar själv inte hur han pallar med och skirva på detta forum,, :wink:

Själv tycker jag Wiken har sveriges skönaste personlighet tycker även att han är en utav de bästa komenatatorerna, innan han kom till tv 3 har ja inte gillat att kolla på Vm-hockey, men nu när Wikegård kommit in där e de toppen..........ALLA GÅRDARE ÄLSKAR WIKEN (hoppas jag) !!
"Well, I got this guitar and I learned how to make it talk"- The boss 1975 Thunder road
Användarvisningsbild
Suz
Kontakt:

Inlägg av Suz »

Är så tacksam över att dom gjorde så taskig kvalité på kondomerna på 60-talet. "Wiken" har en underbar personlighet , underbart språk och framförallt så glömmer han inte att han varit tränare för oss.

"Wiken" om du läser detta så tack för allt du gjort för oss och för alla skratt du gav mig under OS

Bild
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Användarvisningsbild
Don_T
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Don_T »

Som jag misstänkte! Rött vatten (Eau Rouge) är från baksidan!

Det säger det mesta:

1. Han hatar Wiken
2. Han älskar Odågan
3. Han är schitzo - två nick!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Eau Rouge, det är en stor skillnad på att provera fram en helt onödig debatt genom att skriva spydiga inlägg av oerhört låg "klass" än att föra en diskussion. Du inser väl att du e rätt ensam om att tycka som du gör här inne på forumet? Passar det inte, dra till ditt lags forum istället, om de har något!

Vi har ändå en rätt bra dialog här inne förutom vissa ägg, men jag har ju tom accepterat Kall_El nu! ;)
Saknar Kung Wikegård!
Skriv svar