Wikegård=resultat av sprucken kondom
-
Ojojoj...va konstigt att Eau Rouge inte gillar wiken
Han e ju alltid så positiv till alla gårdare....fattar själv inte hur han pallar med och skirva på detta forum,,
Själv tycker jag Wiken har sveriges skönaste personlighet tycker även att han är en utav de bästa komenatatorerna, innan han kom till tv 3 har ja inte gillat att kolla på Vm-hockey, men nu när Wikegård kommit in där e de toppen..........ALLA GÅRDARE ÄLSKAR WIKEN (hoppas jag) !!

Han e ju alltid så positiv till alla gårdare....fattar själv inte hur han pallar med och skirva på detta forum,,

Själv tycker jag Wiken har sveriges skönaste personlighet tycker även att han är en utav de bästa komenatatorerna, innan han kom till tv 3 har ja inte gillat att kolla på Vm-hockey, men nu när Wikegård kommit in där e de toppen..........ALLA GÅRDARE ÄLSKAR WIKEN (hoppas jag) !!
"Well, I got this guitar and I learned how to make it talk"- The boss 1975 Thunder road
Är så tacksam över att dom gjorde så taskig kvalité på kondomerna på 60-talet. "Wiken" har en underbar personlighet , underbart språk och framförallt så glömmer han inte att han varit tränare för oss.
"Wiken" om du läser detta så tack för allt du gjort för oss och för alla skratt du gav mig under OS

"Wiken" om du läser detta så tack för allt du gjort för oss och för alla skratt du gav mig under OS

ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Eau Rouge, det är en stor skillnad på att provera fram en helt onödig debatt genom att skriva spydiga inlägg av oerhört låg "klass" än att föra en diskussion. Du inser väl att du e rätt ensam om att tycka som du gör här inne på forumet? Passar det inte, dra till ditt lags forum istället, om de har något!
Vi har ändå en rätt bra dialog här inne förutom vissa ägg, men jag har ju tom accepterat Kall_El nu! ;)
Vi har ändå en rätt bra dialog här inne förutom vissa ägg, men jag har ju tom accepterat Kall_El nu! ;)
Saknar Kung Wikegård!